loading...
دانلود کده98
Benyamin بازدید : 47 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۵ والپیپر زیبا با موضوع شهرهای دیدنی دنیا آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

Unbelievable Cityscapes HD Wallpapers set 102 cover مجموعه 75 والپیپر با موضوع شهرهای دیدنی دنیا Unbelievable Cityscapes HD Wallpapers

 

Benyamin بازدید : 38 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Burning Clock Screen saver را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم که مورد قبول شما عزیزان در دانلو کده 0098 واقع شود.

 

Burning Clock اسکرین سیور بسیار زیبا و جذاب Burning Clock 1.0

 

Benyamin بازدید : 37 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Summer Landscape Screensaver را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم که مورد قبول شما عزیزان در دانلود کده0098 واقع شود.

 

Summer Landscape Screensaver اسکرین سیور بسیار زیبا و جذاب Summer Landscape Screensaver

Benyamin بازدید : 34 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

مجموعه از جدیدترین محافط صفحه های ساعت را برای شما آماده کرده ایم که به راحتی می توانید در ویندوز های XP , 7 و … از آن ها بهره ببرید . اسکین سیورها تصاویر و یا انیمیشن های متحرکی هستند که در صورت کارنکردن کاربر با ویندوز در یک زمان قابل تنظیم ، به صورت خودکار برروی صفحه نمایش ، به نمایش در می آیند که کاملاً قابل تنظیم هستند و باعث صرفه جویی در انرژزی می شوند .

 

Clock Screensavers 2012 مجموعه اسكين سيورهاي ساعت Clock Screensavers 2012

 

Benyamin بازدید : 34 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

Blue Clouds Clock Screensaver 2.0 – اسکرین سیوری زیبا و جدید ساعت ابری را برای شما آماده کرده ایم که می تواند محیطی متفاوت و زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد . این برنامه به صورت نصبی می باشد که در صورت عدم رضایت ، میتوانید آن را به صورت کامل حذف کنید . این محافظ نمایش در ویندزوهای ۷, Vista, 2003, XP, 2000, 98, Me, NT قابل استفاده می باشد .

 

Blue Clouds Clock دانلود اسکرین سیور زیبای ساعت Blue Clouds Clock Screensaver 2.0

Benyamin بازدید : 31 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

این مجموعه شامل ۴ اسکرین سیور زیبا و با کیفیت از ۴ فصل سال می باشد که با انتخاب هریک به انتخاب محافظ صفحه نمایش ، می توانید حال و هوای آن فصل را با موسیقی ، افکت ها و تصاویر HD این اسکرین سیور ها حس کنید ! این اسکرین سیورها در تمامی نسخه های ویندوز (Windows 8, 7, Vista, 2003, XP, 2000, 98, Me, NT) قابل استفاده می باشند .

 

Four Seasons Screensaver دانلود اسکرین سیورهای فصل ها Four Seasons Screensaver

Benyamin بازدید : 34 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار Screensaver Wonder شما می توانید به راحتی اسکرین سیور دلخواه خود را با عکس ها و فایل های ویدیویی دلخواهتان بسازید و حتی برای آن موسیقی پس زمینه قرار دهید تا هنگام فعال شدن اسکرین سیور از شنیدن موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید. این نرم افزار دارای ویژگی های زیادی از جمله رابط کاربری با استفاده آسان و مجموعه ای شامل بیش از ۱۰۰ افکت انتقال تصویر (شیوه های متفاوت تغییر عکس ها) می باشد که ساخت اسکرین سیور را بسیار لذت بخش می کند. پس از ایجاد فایل اسکرین سیور کاملاً استاندارد، می توانید آن را به صورت خودکار بر روی سیستم خود نصب کنید و یا حتی فایل های اجرایی مستقلی برای اسکرین سیور خود ایجاد کنید و در اختیار دیگران قرار دهید.

 

Blumentals Screensaver Factory v6.4 ساخت اسکرین سیور با Blumentals Screensaver Factory v6.4

 

Benyamin بازدید : 32 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

مجموعه از جدیدترین محافط صفحه های طبیعت را برای شما آماده کرده ایم که به راحتی می توانید در ویندوز های XP , 7 و … از آن ها بهره ببرید . اسکین سیورها تصاویر و یا انیمیشن های متحرکی هستند که در صورت کارنکردن کاربر با ویندوز در یک زمان قابل تنظیم ، به صورت خودکار برروی صفحه نمایش ، به نمایش در می آیند که کاملاً قابل تنظیم هستند و باعث صرفه جویی در انرژزی می شوند .

 

Colors Of Nature Screensaver دانلود اسکرین سیورهای طبیعت Colors Of Nature Screensaver 2013

Benyamin بازدید : 36 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

Windows 8 Transformation Pack نرم افزاری مناسب برای تبدیل ظاهر ویندوزهای XP , Vista و Seven به ویندوز ۸ می باشد. ظاهر ویندوز ۸ سر و صداهای زیادی را ایجاد کرده است و شاید کاربرانی که هنوز قصد ندارد این ویندوز را انتخاب کنند ، نیاز به تجربه ای از ظاهر ویندوز ۸ و محیط کاربری آن داشته باشند. با این نرم افزار میتوان گفت ۹۰ درصد ظاهر کاربری ویندوز ۸ را تجربه خواهید کرد چرا که تمامی قسمت ها از آیکون ها گرفته تا صفحات روشن خاموش و نمایش پنجره ها به ویندوز ۸ تبدیل خواهند شد. این نرم افزار بر روی هر دو نسخه های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ویندوزها سازگاری خواهد داشت.

 

Windows 8 Transformation Pack تبدیل ظاهر به ویندوز 8 با نرم افزار Windows 8 Transformation Pack 6.5

Benyamin بازدید : 38 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

StartIsBack نرم افزاری است مخصوص ویندوز ۸ که میتواند منوی محبوب استارت را به ویندوز ۸ برگرداند. شاید کسی قبل از استفاده از ویندوز ۸ به کارامد بودن منوی استارت موجود در سیستم عامل های مایکروسافت پی نبرده بود! ولی حالا کسانی که از ویندوز ۸ استفاده میکنند دوست دارند هنوز منوی استارت را برای دسترسی ساده تر به نرم افزارها و امکانات ویندوز در اختیار داشته باشند. البته بهتر است خودتان را با تکنولوژی های جدید سازگار کنید ولی اگر نبود منو استارت در ویندوز ۸ آزارتان میدهید میتوانید از نرم افزار StartIsBack استفاده کنید. این نرم افزار در وبسایت معتبر سافت پدیا معرفی شده است و مسلما کیفیت لازم را دارا می باشد.

 

StartIsBack بازگشت منوی استارت به ویندوز 8 با StartIsBack 1.2.1

Benyamin بازدید : 34 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

با استفاده از اسکین پک Angry Birds StarWars می توانید ظاهر ویندوز سون خود را همانند بازی محبوب انگری بردز کنید . با استفاده از اسکین پک ها می توانید تمام ظاهر ویندوز سون خود را تغییر دهید و این تغییر یاعث تعویض بخش های مختلفی از ویندوز همچون تسکبار ، استارت ، صفحه لوگین ، پنجره ها و … خواهد شد . می توانید این اسکین پک را نصب و یا به صورت کامل حذف کنید . برای دریافت نسخه ی ۳۲ و یا ۶۴ بیتی این Skin pack به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 

Angry Birds StarWars Skin Pack دانلود اسکین پک Angry Birds StarWars Skin Pack   ویندوز 7

Benyamin بازدید : 41 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

برای شما علاقه مندان به سری بازی های محبوب Call Of Duty ، تم های مخصوص ویندوز نسخه های مختلف این بازی را آماده کرده ایم . این تم ها به همراه عکس ها ، آیکون و صفحه لوگین ویندوز آماده شده اند . همچنین این تم ها مخصوص ویندوزهای ۷/۸/Vista می باشند که امیدواریم از آنها لذت ببرید .

 

Call Of Duty Windows Theme مجموعه تم های کال اف دیوتی Call Of Duty Windows Theme

Benyamin بازدید : 39 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

مجموعه ۱۸ تم ویندوز ۷ به همراه والپیپرهای زیبا مربوط به موضوعات هر تم با کیفیت بالا و سازگار با رزولوشن های مختلف توسط دانلودها جمع آوری شده اند. این تم ها با نصبی آسان و تنها با دوبار کلیک بر روی آنها قابل نصب هستند. باتوجه به استاندارد بودن تم ها هیچ مشکلی در تعویض و تغییر آنها وجود نخواهد شد. هر تم دارای تعداد زیادی والپیپر مرتبط با موضوع تم خواهد بود. در ادامه مطلب نام ۱۸ تم آورده شده است.

 

18 theme مجموعه 18 تم ویندوز 7 به همراه والپیپر

Benyamin بازدید : 41 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

EarthView نرم افزاری جالب و کاربردی به عنوان اسکرین سیور و والپیپر متحرک دسکتاپ و در کنار آن نمایش ساعت نقاط مختلف کره زمین می باشد. که در ۲۴ ساعت شبانه روز نسبت به نمایش کره زمین در نماهای مختلف و متناسب با ساعت منطقه محلی کاربر زمین در حالت روز و شب اقدام می نماید. این نرم افزار با کیفیت بالای نمایش و پشتیبانی از رزولوشن های بالا حتی 2560×1600 به راحتی و با کیفیت بالا صفحه دسکتاپ و اسکرین سیور کاربر را زیبا خواهد ساخت. نمایش نقشه جهان ، مناطق شهری،چراغ های روشن شهرها،اثرات جوی،ابرها و نمایش زمان محلی و امکانات بیشتر در زمره توانایی های این نرم افزار محسوب میگردد. EarthView تغییرات فصلی و پوشش گیاهی،پوشش برف و یخ اقیانوس ها نیز در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار بسیار انعطاف پذیر بوده و قابلیت سفارشی سازی را به طول کامل دارا می باشد. بیش از ۱۰۰ هزار شهر کشورهای مختلف جهان در این نرم افزار پشتیبانی شده است و باتوجه به امکانات موجود و پشتیبانی از طیف وسیعی از امکانات ظاهری میتواند همیشه اسکرین سیور و والپیپر زیبایی را برای کاربران به ارمغان آورد.

 

EarthView نمایش زیبای کره زمین در ویندوز Desksoft EarthView 4.3.1

Benyamin بازدید : 33 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

Folder Colorizer نرم افزاری برای علاقمندان به شخصی سازی و زیباسازی ویندوز می باشد. توسط Folder Colorizer کاربران میتوانند رنگ فولدرها و پوشه های خود را تغییر داده و به رنگ دلخواه دراورد. این فرایند به وسیله ویندوزممکن است و امکان وجود ندارد که کاربر بتواند رنگ "زرد" پوشه ها را تغییر دهد و تنها میتواند آیکون پوشه ها را تغییر دهد. ولی توسط نرم افزار Folder Colorizer کاربر میتواند در تمامی نسخه های ویندوز حتی ویندوز ۸ رنگ پوشه ها را تغییر دهد. کاربر با نرم افزار بسیار ساده است و پس از نصب نرم افزار ، با ایجاد شدن گزینه ای در راست کلیک ، به سادگی با راست کلیک کردن روی پوشه مورد نظر میتواند رنگ آن را تغییر دهید. برای فعال بودن رنگ های اعمال شده نیازی به در حال اجرا بودن نرم افزار نیست و تنظیمات ذخیره خواهند شد. همچنین نرم افزار به سادگی قابل حذف شدن است و پس از حذف شدن آن از روی ویندوز مشکلی از نظر سیستمی ایجاد نخواهد شد و از این نظر بسیار مطمئن خواهد بود.

 

Folder Colorizer تغییر رنگ فولدرهای ویندوز Folder Colorizer 1.3.1

Benyamin بازدید : 26 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

مسلما تا به حال اسم موسسه نشنال جئوگرافیک به گوشتان رسیده است. هم‌اکنون انجمن جغرافیای ملی (The National Geographic Society) از بزرگ‌ترین سازمان‌های غیردولتی مردم‌نهاد در جهان است که هدفش را بر معرفی و حفاظت از آثار طبیعی، باستان‌شناسی، زیست‌شناسی و علوم جغرافیایی بنا کرده است. این موسسه هر ساله دارای جشنواره های مختلفی می باشد که یکی از این جشنواره ها مسابقه عکس این موسسه می باشد. دانلودها ۱۴۴ عکس منتخب سال ۲۰۱۳ این موسسه را با کیفیت بالا و سایز بالای تقریبی ۱۵۰۰×۱۰۰۰ آماده کرده است که قابلیت استفاده به عنوان والپیپر را دارا هستند.

 

national geographic selected دانلود تصاویر منتخب نشنال ژئوگرافیک سال 2013

Benyamin بازدید : 40 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۵ والپیپر زیبا با موضوع بازی های کامپیوتری آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

Beautiful Games HD Wallpapers cover مجموعه 45 والپیپر با موضوع بازی های کامپیوتری Beautiful Games HD Wallpapers

Benyamin بازدید : 45 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

مجموعه ای بسیار زیبا از والپیپرهای جدید و زیبا با موضوعات مختلف و فرمت Jpg و رزولوشن های 1680×1050 و ۲۵۶۰×۱۶۰۰ به تعداد ۸۷ عدد که در فایل فشرده برای علاقمندان با والپیپرهای جدید فراهم کرده ایم. امیدواریم این والپیپرها زیبایی بیشتری به صفحه دسکتاپ شما ببخشند.

 

amazing collection مجموعه والپیپرهای زیبا با کیفیت HD

 

Benyamin بازدید : 39 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

دانلود جدیدترین والپیپرها از بازی های جدید دنیای گیم که با کیفیت بسیار بالا و رزولوشن ۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده است. تعداد ۲۳۰ والپیپر زیبا و با کیفیت در این مجموعه وجود دارد که بدین ترتیب کاربران میتوانند از آنها در پس زمینه دسکتاپ خود استفاده نمایید

 

game wallpapers والپیپرهای جدید و با کیفیت از بازی ها

 

Benyamin بازدید : 40 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

Ekisho Deep Ocean Icon – آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها نیز ، مجموعه آیکون هایی زیبا و کاربردی با طرحهای گرافیکی و هنری زیبا برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم.این آیکون ها با فرمت Png, PSD و در ابعاد ۵۱۲×۵۱۲ هستند…

 

Hydropro Icon مجموعه 46 آیکون ها گرافیکی با عنوان Hydropro Icon

Benyamin بازدید : 43 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها ، مجموعه ای از ۵۲ آیکون مختلف و زیبا را برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم که با توجه به تنوع آن ها ، می توانید در امور مختلفی از آن ها استفاده کنید . تمام این آیکون ها با فرمت Psd, Png, Ico هستند…  

 

Iconsj دانلود مجموعه 52 آیکون زیبا با عنوان Stickers Icon

 

Benyamin بازدید : 32 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

Distortion Icon – آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها ، مجموعه ای از ۵۲ آیکون مختلف و زیبا را برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم که با توجه به تنوع آن ها ، می توانید در امور مختلفی از آن ها استفاده کنید . تمام این آیکون ها با فرمت ICO ، PNG و PSD هستند .

 

Distortion Icon دانلود مجموعه 68 آیکون زیبا با عنوان Distortion Icon

Benyamin بازدید : 40 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

مجموعه فونت جدید و بسیار زیبا را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.این فونت ها برای زبان لاتین می باشند. شما می توانید هم اکنون این فونت های زیبا و جدید را از سایت دانلود کده0098 دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.

 

23 Fonts مجموعه 23 فونت بسیار زیبا و جذاب انگلیسی

Benyamin بازدید : 33 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

Typograf نرم افزاری ویژه برای نمایش و مدیریت فونت های OpenType و  TrueType و Type1 که فونت های فارسی را نیز شامل می شود ، می باشد. همانطور که میدانید به صورت معمول امکان نمایش فونت ها و تست آنها وجود ندارد ، ولی این نرم افزار ویژه میتواند فونت ها را نمایش و مدیریت و در صورت لزوم آنها را در سایزهای مختلف پرنت نیز نماید. نکته جالب دیگر نرم افزار امکان مقایسه فونت ها به صورت نمایشی می باشد و این بسیار موثر خواهد بود. همچنین این نرم افزار به سادگی فونت های درون هارد دیسک را می یابد و میتواند فونت ها شبیه به هم را تشخیص دهد. نمایش تمام خواص فونت (طبقه بندی قلم، جفت های kerning، داده های فایل، کپی رایت و …). نمایش مجموعه کاراکتر، طرح بندی صفحه کلید، نمایش زوم. 

 

typograf نمایش و مدیریت فونت ها Typograf v5.1.3.11

Benyamin بازدید : 40 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

مجموعه فونت جدید و بسیار زیبا را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.این فونت ها برای زبان لاتین می باشند. شما می توانید هم اکنون این فونت های زیبا و جدید را از سایت دانلود کده0098 دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.

 

30 Sleek Minimalist Designs Fonts مجموعه ٣٠ فونت جديد و بسيار زيبا براي طراحي

Benyamin بازدید : 39 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

این پک شامل ۴۰۰۰ فونت زیبا و انگلیسی می باشد که در در فرمت TTF آماده شده‌اند . فونت ها یکی از ابزارهای طراحی می باشند که برای زیبا سازی متن ها بسیار مهم هستند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها ، برای یک طراح ضروری است . برای استفاده از این تم ها کافیست آن ها را درپوشه Fonts در کنترل پنل کپی کنید .   

 

Benyamin بازدید : 50 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

این پک شامل ۴۹۸ فونت زیبا و انگلیسی سال ۲۰۱۳ می باشد که در در فرمت TTF آماده شده‌اند . فونت ها یکی از ابزارهای طراحی می باشند که برای زیبا سازی متن ها بسیار مهم هستند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها ، برای یک طراح ضروری است . برای استفاده از این تم ها کافیست آن ها را درپوشه Fonts در کنترل پنل کپی کنید .

 

Fonts Pack Collection مجموعه 498 فونت زیبای انگلیسی Sidoka Fonts Pack Collection

 

Benyamin بازدید : 42 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

این پک شامل ۱۵۰۰ فونت زیبا و انگلیسی سال ۲۰۱۳ میلادی است که در با فرمت TTF آماده شده‌اند . فونت ها یکی از ابزارهای طراحی هستند که جهت زیبا سازی هرچه بیشتر متون بسیار مهم  و حیاتی می باشند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها، برای یک طراح ضروری است. برای استفاده از این تم ها کافیست آن ها را درپوشه Fonts در قسمت کنترل پنل کپی کنید.

 

Font Pack 1500 مجموعه ۱۵۰۰ فونت برای طراحی Font Pack For Designers

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 386
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 371
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 529
  • بازدید ماه : 1,446
  • بازدید سال : 24,491
  • بازدید کلی : 74,449