loading...
دانلود کده98
Benyamin بازدید : 49 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی Typing of the Dead Overkillیک بازی بر پایه تایپ است که بر اساس بازی The House of the Dead Overkill که در سال ۲۰۱۱ برای PS3 منتشر شد ساخته شده است. در این بازی به جای به دست گرفتن تفنگ و تیراندازی کردن، باید روی سرعت انگشت های خود حساب باز کرده و تلاش کنید با تایپ سریع عبارات به نمایش درآمده روی تصویر، زامبی ها را از بین ببرید. به کسانی که دوست دارند سرعت تایپ خود را افزایش دهند و علاقه ای هم به فضاهای ترسناک و هیجانی دارند این بازی را توصیه می کنیم.

 

The Typing Of The Dead Overkill PC-CPY

 

The Typing of The Dead Overkill pc cover دانلود بازی The Typing Of The Dead Overkill برای PC

 

Benyamin بازدید : 52 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

سری DeusEx یکی از خوشنام‌ترین و با سابقه ترین های صنعت بازی های ویدئویی به حساب می‌رود. خالقین این بازی، اشخاصی چون وارن اسپکتر و هاروی اسمیت بوده‌اند که آثار ارزشمندشان در تالار مشاهیر این صنعت به ثبت رسیده و برای همیشه ماندگار خواهد ماند. Deus Ex در دو نسخه ابتدایی خود یکی از اصلی‌ترین کاندیداهای بهترین بازی سال بود و نسخه سوم هم که سال ۲۰۱۱ منتشر با میانگین امتیازات ۹۰ توانست از دیدگاه بسیاری منتقدین لقب بهترین Role-Playing Game سال را کسب کند. سال ۲۰۲۷، چند سال پیش از جریانات بازی Deus Ex: Human Revolution ، و پس از اتفاقات رخ داده در رمان Deus Ex: The Icarus Effect ، بن ساکسون در تلاش برای نجات زندگی خودش است. سال ۲۰۲۷ انسان‌ها در عصر طلایی تکنولوژی و علوم هستند. ظاهر سربازها متفاوت شده و Augmentation اصل اول تبدیل شدن به یک سرباز قدرتمند شده. با پیشرفت تکنولوژی سربازهای نیمه انسان و نیمه ماشین، وسایل و قدرت‌های ماوراءالطبیعه‌ای دریافت می‌کنند که آنها را به شکل ربات‌های انسان نما تبدیل کرده. اما در اصل، این سربازها بُعد انسانی خود را از دست نداده‌اند. بن ساکسون یک سرباز ارتقاء یافته‌ی سابق نیروی هوایی ارتش بریتانیا بوده که حالا برای خودش می‌جنگد و به سازمان خاصی وابسته نیست. ساکسون و همکارش آنا کلسو دچار واقعه‌ای ناگوار شده‌اند و بدبیاری پشت سر هم برای شان اتفاق می‌افتد. تا اینکه دنیا به آنها پشت می‌کند و داستان بازی از اینجا آغاز می‌شود.

Deus Ex The Fall PC-RELOADED

 

Deus Ex The Fall pc cover دانلود بازی Deus Ex The Fall برای PC

 

Benyamin بازدید : 47 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

مانند بازی های قبلی این سری، شخصیت خود را به سلیقه و خصویاتی که مایل هستید می سازید و وارد بازی می شوید.حال داستان این شخصیت ساخته شده این است که توسط نیرویی شیطانی (که پس از پیروزی تاریکی بر نور بودجود آمده است) نفرین شده و حال درصدد پیدا کردن راهی برای از بین بردن این نفرین و راه برگشت به ماهیت خود و انسان شدن است.از بخش داستان بازی، اطلاعات زیادی منتشر نشده، اما با تجربه ای که از قسمت اول بدست آمده میتوان گفت که داستانی پرپیچ و خم به همراه لحظه های دراماتیک و احساسی برای گیمرها تدارک دیده شده است.شیوه ی روایت در سری بازی های ارواح این گونه است که بازیباز بدون هیچ اطلاعاتی از شخصیت و دنیای اطراف آن، شروع به پیشروی و کنترل کرکتر می کند اما پس از مدتی با شخصیت و دنیای بازی و ماجراهای آن خو می گیرد و هدفش را پیدا می کند.این نوع داستان سرایی شاید در نگاه اول جالب و کسل کننده باشد اما برای گیمرهای صبور که بازی را ادامه می دهند، می تواند خاطره آفرین باشد. کارگردان بازی، اعلام کرده که داستان بازی ارتباطی غیرمستقیم (!) با اجداد خود دارد و مخاطب ها قطعا نشانه هایی از Dark Souls و Demon Souls را در روند بازی خواهند دید، هرچند که این نشانه ها بسیار کوچک و ناچیز است، برای مثال داستان بازی در یک منطقه ی دیگر از این دنیای تاریک روایت می شود اما درهمان برحه ی زمانی است که ممکن که گاهی این خطوط متقاطع شوند(!).ایشان در ادامه اظهار داشتند که یکی از عوامل و فاکتور های داستان و ماجرای بازی، مفهوم و وجودیت زمان است و در بازی به این بعد نیز اشاره هایی خواهد شد.

Dark Souls II XBOX360-iMARS

 

Dark Souls II xbox360 cover small دانلود بازی Dark Souls II برای XBOX360

Sadra بازدید : 58 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (1)

Double Dragon Neon یک بازی جدید در سبک مبارزه ای (Fighting) است ، شما در این بازی هدایت دوبرادر دوقلو با اسم های Billy و Jimmy Lee را بر عهده دارید این دو برادر توسط استاد خود هنر رزمی ویژه ای (Sōsetsuken) را آموخته اند و به سلاح های خاصی مجهزند شما باید برای کمک به آنها  در یک ماجراجویی مهیج برای نجات جان Marian از دست نیرو های شرور در ۱۶ مرحله بازی که به دقت و ظرافت طراحی شده اند خود را آماده کنید ، بازی Double Dragon Neon بر مبنای بازی های پرطرفدار دهه ۸۰ میلادی ساخته شده و به زیبایی تکنولوژی امروزی در آن به کار گرفته شده ، حرکات و کمبو های بازی هم به سبک بازی های کلاسیک طراحی شده مانند ضربات چرخشی ، تکل کردن ، ضربه پرشی با زانو و … که یادآور بازی Streets of rage یا شورش در خیابان سگا جنسیس است. از دیگر نکات مثبت بازی گروه سازنده آن یعنی WayForward است که عناوین پر افتخاری مانند BloodRayne: Betrayal, A Boy and His Blob, Batman: The Brave and the Bold and Contra 4 را در کارنامه خود دارند.

Double Dragon Neon PC-RELOADED

 

Double Dragon Neon pc cover دانلود بازی Double Dragon Neon برای PC

Sadra بازدید : 39 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش از شروع بازی باید یادآوری شود که خواندن کمیک این سری به بهتر درک کردن شخصیت‌ها کمک زیادی می‌کند، اما از الزامات نیست. خوشبختانه بازیکنانی که با Fables آشنایی ندارند (نوسنده‌ی این نقد از زمان معرفی بازی در سال ۲۰۱۱ به خاطر علاقه‌ی شدید این کمیک را دنبال کرده) مشکلی در ارتباط برقرار کردن با شخصیت‌ها نخواهند داشت. چرا که "Faith" (نام اپیزود اول) به خوبی دنیای Fables را به مخاطب معرفی می‌کند. جدا از این‌ها داستان بازی قبل از جریان کمیک به وقوع می‌پیوندد. اما Fables درباره‌ی چیست؟ شخصیت‌های داستان‌های فولکلور و دیگر افسانه‌ها (که خود را fables می‌نامند) توسط "دشمن" از خانه‌های خود رانده شده‌اند، به دنیای انسان‌ها آمدند و به منهتن مهاجرت کرده‌اند. جامعه‌ی کوچکی که توسط آن‌ها تشکیل شده "Fabletown" نام دارد و از دید انسان‌ها مخفیست. اکثر شخصیت‌ها به شکل انسان در آمده‌اند تا به راحتی قابل رویت نباشند (هرچند برخی از آن‌ها مانند Mr. Toad با همان شکل اصلی خود زندگی می‌کنند). در TWAU بازیکن کنترل Bigby (و یا همان Big Bad Wolf یا گرگ بد گنده) را در دست می‌گیرد که از گرگ بودن و حمله کردن به شخصیت‌های داستان‌های فولکلور، کلانتر جامعه‌ی کوچک Fabletown شده است. البته ساکنین شهر نگاه خوبی به او ندارند. چرا که به نقل از بازی، خاطرات مردم از ذهنشان پاک نمی‌شود و رفتارهای Bigby در زمان گرگ بودنش تاثیر بدی روی آن‌ها گذاشته است.

The Wolf Among Us Episode 2 PC-CODEX

Note: Episode 1 added separately!

 

The Wolf Among Us pc cover دانلود بازی The Wolf Among Us Episode 2 برای PC

Sadra بازدید : 49 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی Hunters Trophy 2 :America یکی از بهترین بازی های سبک تیراندازی به حیوانات در طبیعت میباشد که اخیرا توسط گروه CODEX منتشر شده است. ایا دوست دارید به شکار حیوانات در طبیعت بروید و بدون محدودیت شکار کنید؟؟ در این بازی شما میتوانید به دنیای یک شکارچی ماهر وارد شوید. اسلحه ها و حیوانات و محیط به گونه ایی طراحی شده اند که شما را مدهوش خواهد کرد.تنها کافیست به اطراف نگاه کنید تا بتوانید حیوانات بیشتری را شکار کنید.

Hunters Trophy 2 America PC-CODEX

 

Hunters Trophy 2 America pc cover دانلود بازی Hunters Trophy 2 America برای PC

Sadra بازدید : 46 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

یک بازی شوتر اول شخص یا FPS است که بخش تک نفره ندارد و یک بازی مولتی پلیر آنلاین محسوب میشود ، نسخه اولیه بازی با ۱۰ نقشه ، بیش از ۴۰ سلاح مختلف ، ۷ نوع بازی ، ۵ نوع کلاس بندی منتشر شده است. سبک بازی اکشن بوده و توسط ۵۰۵ Games طراحی و ساخته شده است و شرکت Plastic Piranha آنرا در شبکه Steam منتشر کرد. شرکت سازنده عنوان اصلی را اینگونه بیان کرده است: مپ (نقشه) های خود را بسازید و آن ها را بصورت آنلاین به اشتراک بگذارید! ایجاد مراحل FPS و نقشه ها با کمک کیت ساخت و ساز Rekoil و استفاده از ابزارهای قدرتمند بعدی به عرصه های سفارشی و اشتراک گذاری آنها با دیگر بازیکنان Rekoil از ویژگی های اصلی این بازی است. بازی در یک دنیای به مراتب ویران شده به وقع میپیوندد و در طول بازی باید دشمن را نابود کنید، بازیکنان باید بیشترین امتیاز را دریافت کنند تا به پیروزی برسند. بازی با ۷ حالت مختلف، ۱۰ نقشه، و بیش از ۴۰ سلاح های مختلف با عمل FPS حرفه ای و سرگرم کننده از ویژگی های این بازی است. درمورد گرافیک بازی Rekoil نمیتوان گفت که بازی از موتور گرافیکی حرفه ای بهره میبرد اما در مقایسه با حجم کلی بازی گرافیک راضی کننده ای دارد و تا سازنده بیشتر سعی کرده بر روی ویژگی و گیم پلی بازی تمرکز کند تا گرافیک!

Rekoil pc cover دانلود بازی Rekoil برای PC

Sadra بازدید : 55 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

یک بازی شوتر FPS است که شما را به فضای نبردهای نزدیک و تن به تن خیابانی میبرد جایی که پیروزی تیم شما بستگی به توانایی شما در تامین امنیت پایگاه هایتان و از بین بردن منابع دشمن است. سبک بازی اکشن و این بازی هم همانند دیگر بازی های FPS باید دشمن را نابود کنید. بازی دارای ۶ مپ منحصر به فرد با همراهی ۱۲ بازیکن است و سازنده بازی را به دو حالت تقسیم کرده است، در حالت اول شما میتوانید با همراهی دوستان ماموریت ها را به پایان برسانید و یا از یک پاسگاه مرزی در برابر حمله دشمنان دفاع کنید. سازنده بازی بیشترین وقت خود را صرف طراحی خاص بخش multiplayer کرده است بطوری که ۵ حالت بازی چند نفره تا سقف ۳۲ بازیکن پشتیبانی میشود. بیش از ۲۰ سلاح در این بازی وجود دارد که گیمر میتواند سلاح مورد نظر خود را همراه با اضافات انتخاب کند، همچنین بازی Insurgency از قابلیت ۳D VOIP(سیستم ارتباطی) و ساخت مپ های مختلف به وسیله Insurgency SDK و سیستم نوشتاری را پشتیبانی میکند

Insurgency pc cover دانلود بازی Insurgency برای PC

Sadra بازدید : 50 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

نسخه ۲  بازی Angry Birds Star Wars عرضه شد. داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. در این نسخه مرحله های جدید و جذاب تری وجود دارد. جایزه های جدید آماده کشف شدند هستن و گیم پلی بازی نیز بهبود یافته و جدید شده است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید. این بازی روی ویندوز ۸ نیز اجرا خواهد شد ، برای اجرای این بازی لازم است که کارت گرافیک خود را به روزرسانی نمایید.

 

\"Angry

Sadra بازدید : 47 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی Might & Magic X Legacy در سبک سولو و اول شخص RPG کلاسیک می باشد. لشکر خود را ایجاد کنید و به سمت نبردی جذاب و مبارزه با موجودات قدرتمند اسرارآمیز رهبری کنید در حالی که اشیاء گران قدر باستانی را جمع می کنید. در راستای یک سیستم گردشی گیم پلی بازی، به نبرد با موجودات و ارتشداران بپردازید تا دست آوردهای منحصر به فرد را کسب کنید و راه خود را از سیاه چاله های خطرناک پیدا کنید. خود را در عالم ویژه و اسرارآمیز سری بازی های Might & Magic غرق کنید و قوانین جدیدی را تجربه کنید.


\"Might

Sadra بازدید : 35 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

Final Exam عنوان یک بازی جدید و کم حجم است که توسط proudly presents ساخت و طراحی شده و در نوامبر ۲۰۱۳ توسط کمپانی Focus Home Interactive منتشر شد. سبک بازی اکشن و پلتفرمر بوده و داستان بازی مربوط به چهار شخصیت دبیرستانی است. شهر از هیولا پر شده و شما خواستار نابودی آن ها هستید. یک ماجراجویی جدید را آغاز میکنید و مراحل را به اتمام میرسانید تا به مراحل بالاتری دست پیدا کنید. اکتشاف محل های جدید و پی بردن به مهارت های جدید از قسمت های دیگری از بازی است. بازی را میتوانید بصورت تنها یا دو نفره و آنلاین بازی کنید که بدون شک قسمت دو نفره آن میتواند در درگیری علاوه بر کمک بسیار جذاب باشد. یافتن سلاح های جدید، بهبود مهارت های خود، باز کردن حرکت خاص جدید و قدرت های ویرانگر و رسیدن به تقویت کننده (امپلی فایر) از ویژگی های این بازی برای جذب گیمر است. گرافیک بازی حالت انیمیشنی دارد ولی استفاده از رنگ های جذاب و صحنه سازی های زیبا میتواند نظر گیمر را بخودش جلب کنید.

 


Sadra بازدید : 35 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

ریلیز نسخه جدید بازی محبوب و پرطرفدار XCOM: Enemy Unknown با نام XCOM: Enemy Within به همراه تمامی آپدیت ها و دی ال سی هایی که تا به امروز برای این بازی عرضه شده است در این نسخه از بازی قابل دریافت است. در این نسخه افزونه ی Enemy Within آرایه های باورنکردنی از توانایی ها، آپگریدها و صلاح های جدید را برای مبارزه با دشمنان و بیگانگان جدید به همراه دارد. همچنین در این افزونه نقشه ها و مراحل جدید، گیم پلی استراتژیک و تاکتیکی جدید و محتوای جدید در بخش مولتی پلیر برای تجربه ی جدیدی از این بازی قرار داده شده است. شما در این ریلیز که هم اکنون در وبسایت دانلودها قرار داده شده است، هم می توانید نسخه ی اصلی بازی به همراه تمامی آپدیت ها و هم DLC جدید بازی را با نام Enemy Within به صورت جداگانه بازی نمایید.

 


Sadra بازدید : 36 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

عنوان BioShock Infinite از بازی های معروف اکشنی است که توانسته نظر گیمرهای بسیاری را بخود جلب کندع این بازی توسط کمپانی معروف ۲K Games ساخت و طراحی شده و Irrational Games آنرا منتشر کرده است. شخصیت اصلی بازی بوکر نام دارد و او محافظت از دختری بنام الیزانبت را بر عهده دارد, الیزابت دارای قدرت خاصی هست به همین دلیل گروهک هایی به دنبال وی هستند, در مواقعی که الیزابت در خطر میفتد و یا زخمی میشود شما باید سریعاً به سمت او بروید, از طرفی بوکر با آزادی خواهان مبارزه میکند و سعی بر نابودی آن ها دارد. گرافیک کارتونی BioShock Infinite از جمله گرافیک های خاص است که باعث شده اکثر سازنده ها از آن به عنوان نمونه استفاده کنند. BioShock Infinite Burial at Sea Episode 1 یک بسته الحاقی یا همان DLC است که قرار است از سوی ۲K Games در چند قسمت برای این بازی منتشر شود. دو شخصیت الیزابت و بوکر شخصیت های اصلی هستند و سازنده روی آن ها مانور بیشتری داده است, الیزابت بزرگتر شده است و بازی در شهر به زیر اب رفته Rapture به وقوع میپیوندد. این نسخه شامل ۲ DLC دیگر با نام های Industrial Revolution Rewards Pack، Clash in the Clouds نیز می شود.

 


Sadra بازدید : 44 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

بی شک یکی از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۳ در سبک مبارزه به بازار عرضه می شود Injustice : Gods Among Us ساخته استودیو Netherrealm است، در این بازی دیگر بازیکنان مورتال کمبات به چشم نمی خورند بلکه ؛ قهرمانان خیالی داستان ها و فیلم ها نقش آفرینمی می کنند. دیگر در این بازی، بازیکنان مورتال کمبات امثال ؛ Raiden , Liu Kang , Scorpion و دیگر بازیکنان در این بازی حضور ندارند. بازیکنانی که در این قسمت حضور دارند، بتمن و سوپرمن و قهرمان های خیالی داستان ها و فیلم ها هستند. شخصیت ها و محیط بازی کاملا سه بعدی است ولی مبارزه و نبردها در راستا دو بعدی است، اما این دلیل بر آن نیست که گرافیک بازی پایین است بلکه ؛ گرافیک بازی بسیار زیبا و طبیعی رونمایی شده است. ادبون خالق و مالک سری های مورتال کمبات و این سری سعی کرده است که تکنیک ها و تکنولوژی های مورتال کمبات را در بی عدالت خدایان ما جای بدهد و محبوبیت زیادی را به کاربران ببخشید. هکتور سانچز، تهیه کننده بازی های مورتال کمبات و این بازی نیز حرف ها و صحبت های ادبون را تایید کرد و این را اضافه کرد ” که این بازی نیز همانند ؛ دو بازی قبلی استودیو ما یعنی مورتال کمبات ۲۰۱۱ و DC Universe دارای داستان ها و خط داستانی جالب و زیبا و خاطره انگیز است.

 


Sadra بازدید : 35 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

داستان این بازی که در سال ۱۹۳۸ و در مصر قبل از زمان نازی ها به وقوع میپیوندد در مورد شخصیتی به نام جیمز لی میباشد که به دنبال شی ای باستانی به نام the heart of Atlantis (قلب آتلانتیس) میباشد. از آن سو یک گروه از نمایندگان دولت آمریکا نیز در تلاش هستند تا این شی را به چنگ بیاورندهمان طور که میبینید با داستانی تکراری طرف هستیم. همان گونه که از اسم بازی نیز مشخص است بازی به سبک ماجرایی میباشد ولی بر خلاف روال این سبک که از دوربین سوم شخص بهره میبرند این بازی دارای دوربین اول شخص میباشد. این بازی قرار است به روی PC و X360 منتشر گردد و تهیه کننده آن Nordic Games میباشد که تعدادی از عناوین شرکت ورشکسته THQ از قبیل Darksiders و Red Faction را خریداری نموده است وسازنده آن شرکت The Farm 51 میباشد که عنوان  Painkiller: Hell & Damnation را در کارنامه خود دارد

 


Sadra بازدید : 42 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

Dead Sky عنوان یک بازی جدید و کم حجم در سبک اکشن, شوتر است که در ۲۲ نوامبر ۲۰۱۳ ریلیز شده است. این بازی توسط Shorebound Studios ساخت و طراحی شده و سازنده سعی کرده با گیم پلی چالش برانگیز نظر گیمر را بخودش جلب کند. در Dead Sky شما با انواع شیوع بیماری مرموز, موجودات ارواح و … روبرو خواهید شد که برای زنده ماندن و دوری از بیماری باید با آن ها مبارزه کنید. بازی بصورت تیراندازی (شوتر) بوده ولی بازی چندین عنصر برج دفاعی استراتژیک را در خود جای داده است. گیم پلی متشکل از یک ترکیب رضایت بخش بین دفاع از اهداف و زنده ماندن در قلمرو آلوده با استفاده از انواع سلاح های قدرتمند ، سازه، ارتقاء و قدرت یو پی اس را در اختیار شما است. در بازی همکاری آنلاین، شما و ۳ تن از دوستان تیم به مبارزه از طریق چندین محیط و چالش های منحصر به فرد, با بهره گیری از کار گروهی استراتژی و رفلکس های سریع از ویژگی های این بازی است. اوباش و باس ها بصورت تصادفی تولید میشوند و همچنین شما باید آیتم های موجود را جمع آوری کنید و به راه خود ادامه دهید. بازی Dead Sky یک بازی کم حجم است که در نوبه خود با مقایسه با حجم کمش بسیار عالی طراحی شده است.


Sadra بازدید : 35 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

یکی از محبوب ترین بازی های اندروید و آیفون برای کامپیوتر توسط شرکت Crescent Moon Games منتشر شد.بازی Ravensword Shadowlands در سبک نقش آفرینی و اکشن میباشد که توسط استدیو  Crescent Moon Games ساخته و ابتدا برای اندروید عرضه گردیده بود، هم اکنون برای PC نیز منتشر شده است. در این بازی شما در نقش یک شاهزاده جوان می بایستی به اکتشاف جهانی که در آن دارای جزئیات خوبی میباشد پرداخته، صدها آیتم های مختلف را جمع آوری نموده، از سلاح های قدرتمند همچون تیروکمان، چکش و شمشیر استفاده کرده و بر مهارت خود در بازی بیافزایید و دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید.گرافیک بازی عالیست و شما را یاد بازی محبوب گاتایک خواهد انداخت!

 


Sadra بازدید : 37 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

 


Sadra بازدید : 38 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

سبک این بازی اکشن, نقش آفرینی و استراتژی بوده و بازی از گیم پلی کاملا متفاوت و جالبی پیروی میکند. این بازی به صورت ۱-۴ نفره گروهی Co-Op  قابل اجرا میباشد. شما به عنوان بردگانی هستید که در مدرسه گلادیاتورها آموزش های رزمی را فرا میگیرد, در نهایت شما برای آزادی خود باید موجودات بزرگ و عجیب و غریبی را نابود کنید و به پیروزی برسید. چهار کلاس شخصیت منحصر به فرد با پلی استایل بالا و بسیار متمایز در بازی وجود دارند که باید از آن ها در برابر هیولاها استفاده کنید. حالت بقا آرنا "Survival Arena Mode" یکی از حالت های جذاب این بازی است که شما در آرنا قرار میگیرد و باید دشمنان را نابود کنید, این حالت از بخش داستانی بازی کاملا متمایز است, البته سازنده بازی قول حالت های بیشتر را در آینده به گیمر داده است.

 


Sadra بازدید : 32 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

عنوان نقش آفرینی Final Fantasy VIII اولین بار در سال ۱۹۹۹ توسط استودیو Square Product Development Division 1 برای دو پلتفرم pc ,play station از سوی شرکت  Square Enix راهی بازار گشته و توانسته ۸٫۵میلیون نسخه کپی به فروش برساند. حال شرکت Square Enix نسخه ریمیک آن را که از Steam cloud و آچیومنت ها پشتیبانی می کند در شبکه استیم با قیمت ۱۱٫۹۹ دلار در دسترس برای گیمرها قرار داده است و بازی دارای ویژگی های جدیدی نسبت به آن نسخه ی ۱۹۹۹ می باشد و یکی از آن ها اضافه شدن ویژگی  Magic Boost می باشد، این ویژگی سبب این می باشد که دشمنان را با یک باس فایت زیبا از صحنه ی روزگار محو کنید !

 


Sadra بازدید : 37 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

Dementium II HD یک بازسازی از بازی Dementium II است که برنده جوایز مختلف شده بود، این نسخه گیم پلی کلاسیک بازی را حفظ کرده اما جزئیات گرافیکی ، نورپردازی ها و کنترل بازی آپدیت و به روز شده است، Dementium یک بازی شوتر اول شخص و ترسناک است که عناصر معمایی و داستانی هم در آن وجود دارد، شما در این بازی در یک مرکز درمانی به اسم Bright Dawn گیر افتاده اید و کابوس های وحشتناک برای شما تمامی ندارد ، حالا شما باید با حیولاها و موجودات ترسناکی که هر کدام با هم متفاوت هستند و نیازمند استراتژی مخصوص برای نابود هستند مبارزه کنید.

 


Sadra بازدید : 38 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

این بازی در ژانر ماجراجویی قرار داد ولی درگیری های مختلف در بازی میتواند آن را به سبک اکشن بودن هم نسبت بدهد. شخصیت اصلی این بازی کلمانتین نام دارد که در طی ۵ فصل بزرگ میشود, وی یک دختر جوان یتیم است که در دنیای آخرالزمان ارواح گیر افتاده است, او باید یاد بگیرد که چجوری خود را از مخمصه ها خلاص کند و برای زنده ماندن خود تلاش کند. در طول بازی کلمانتین در شرایطی قرار میگیرد که اصول اخلاقی خود و غریزه خود را برای بقا زیر پا میگذارد, وی همواره به دنبال یک جای امن است. تصمیمات و اقدامات داستان در اطراف شما تغییر خواهد کرد و بازی در طی ۵ قسمت جذاب تر میشود. کلمانتین در بازی با چالش های مختلفی روبرو میشود که گیمر باید وی را همراهی کند. The Walking Dead Season 2 در مقایسه با فصل اول گرافیکی و هیجان انگیز تر شده است.

 

Sadra بازدید : 33 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

State of Decay Breakdown عنوان یک بازی در سبک نقش آفرینی و اکشن است که توسط Microsoft Studios طراحی و ساخته شده است و شرکت Undead Labs برنامه توسعه پذیری آنرا بدست گرفت. در واقع این بازی شامل یک DLC به همراه نسخه کامل بازی است که بصورت رسمی منتشر شده است. اینجا آخر زندگی است, زامبی ها تمام شهر را گرفته اند و فقط عده ای بازمانده بصورت پراکنده زنده هستند سعی بر خلق یک جامعه قوی در دنیای آخرالزمان را دارند. سبک بازی سوم شخص اکشن است و بازی بصورت Open World میباشد, کل نقشه بازی برای شما در دسترس است, مواظب باشید چراکه در هر قسمت زامبیها وجود دارند, در واقع شما باید جان خود حفظ کرده و با استفاده از سلاح ها و تامین وسایل مورد نیاز در مقابل زامبی ها بایستید و به بازمانده های دیگر کمک کنید. میزان استقامت محدود شما باعث می شود تا نتوانید در درگیری های بزرگ شرکت کنید. همیشه باید سعی کنید که مبارزه های خود را بدون سر و صدا به پایان برسانید، چون ایجاد صدا باعث می شود که زامبی های بیشتری به سمت شما بیایند. گرافیک بازی در مقابل با حجم کم بازی بخوی طراحی شده است و بازی از قدرت گیم پلی خوبی بهره میبرد. در نتیجه انجام حملات شجاعانه برای غذا و مهمات، و نجات دیگر بازماندگان با استعدادهای منحصر به فرد از ویژگی های دیگر این بازی است.

 


Sadra بازدید : 36 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Motor Rock موتور راک یکی از سری بازی های سبک اکشن و مسابقه ای است که توسط Yard Team طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی None آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . بار دیگر یک مسابقه ایزومتریک دیوانه وار با یک موسیقی خیره کننده پا به دنیای بازی ها گذاشته است . موتور راک آمده است تا روح و گیم پلی بهترین بازی های مسابقه دهه ۹۰ را بار دیگر بازسازی کند . در این بازی شما باید یکی از وسایل نقلیه را به دلخواه انتخاب کرده و با استفاده از فرصت های تاکتیکی جدید و با تکیه بر مهارت خود , راه خود را از طریق مسیرهای دشوار کهکشان ها ادامه دهید . ۵ نماینده از ۵ سیاره مختلف در این مسابقات شرکت می کنند که تمامی وسایل نقلیه آنها تا دندان مسلح بوده و هر کدام دارای سلا حا و زره پوش های منحصر به فرد می باشند . هرچه بیشتر به پیش می روید می توانید سلاح های مخفی را باز کرده و توانایی های خود را ارتقا بخشید . بازی این امکان را به شما می دهد تا به صورت تکنفره و یا چندنفره و به صورت شبکه ای با یکدیگر به بازی بپردازید.

 

Sadra بازدید : 34 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

بازی Ancients of Ooga که در سبکی اکشن و ماجراجویی است شامل  پازل های هیجان انگیزی است که در آن موجودی ناشناخته و ظالم در پی تصرف دهکده تان است. این موجود آسایش دهکده شما را بهم می ریزد و حتی تعدادی از ساکنان دهکده را برده ی خود می کند. شما باید با عیور از معماهای گوناگون و حل پازل های مختلف مردمان دهکده تان را نجات دهید.

 


Sadra بازدید : 42 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

به روزهایی بازگردید که بتمنی وجود نداشته و کنترل شخصیت جوانی با نام بروس وین را در حالی که وی مشغول به عملیات هنرهای رزمی خود می باشد به دست بگیرید. از فضاهای جذاب بازی که شامل جنگل بامبو و معبدی بر فراز کوه می باشد لذت ببرید. این پکیج شامل پوسته هایی از بروی وین و ویجیلانت، چهار نقشه ی مرحله ای و یک سری کامل ماجرایی را شامل می شود. شما می توانید این DLC بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 


Sadra بازدید : 38 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

Metal Gear Rising: Revengeance را میتوان ترکیبی از دو سبک H&S و مخفی کاری دانست، اما شاید در نگاه اول المانهای مخفی کاری زیاد به چشم مخاطب نخورد و ذهن او را درگیر خود ننماید. ولی در این مورد باید به گفته ی سازندگان بازی چشم دوخت. چندی پیش با جناب Atsushi Inaba مدیر تولید این عنوان مصاحبه ای صورت گرفت و وی به صورت رسمی تایید کرد که این عنوان از یک سیستم مخفی کاری پویا در کنار دیگر موارد بهره مند خواهد بود. این مورد بعدها گسترش پیدا کرد و تهیه کننده ارشد این عنوان یعنی جناب Shigenobu Matsuyama این مورد را تا حدی مهم و عظیم دانست که طی صحبتی اعلام کرد امکان این امر که این عنوان را بدون کشتن به پایان برسانید وجود دارد. شاید این مطلب برای یک بازی در سبک H&S زیاد جالب و ستودنی نباشد اما این بازی، عنوانی است در چارچوب اصلی خانواده MGS که با اندک تغییرات، تجربهای جدید را برای طرفدارانش به ارمغان آورده و بدیهی است که سیستم مخفی کاری در آن نقش بهسزایی را ایفا خواهد کرد. برای مشاهده ی ادامه نقد بازی و لینک های دانلود لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

Sadra بازدید : 52 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

از روزی که شاهد رونمایی Battlefield 4  بوده‌ام نه تنها بر خلاف نسخه‌های قبلی از بازی دل زده شدم بلکه روز به روز به آن ایمان پیدا کردم.شوتری که چندین سال است انتظارش را می‌کشیم “در ظاهر” به خوبی در حال آنالیز شدن توسط تیم شوتر ساز الکترونیک آرتز یعنی DICE است.ما شوتر می‌خواهیم که استاندارد باشد.یک استاندارد با نام CoD داریم که هر شرکت ورشکسته‌ای هم شوترهای بی در و پیکر الگو گرفته از این فرنچایز را می‌سازد ولی در اصل استاندارد اصلی چیز دیگریست که لفظ آن به اشتباه در دهان سازندگان افتاده است.شوتری که ما از سازندگان می‌خواهیم باید علاوه بر بخش تک‌نفره، در بخش چندنفره نیز حرف اول را بزند.باید داستان قوی داشته باشد، کنترل شخصیت اصلی در بازی چه در PC و چه در کنسول عالی باشد، گرافیک در سطح قابل قبولی کار شده باشد یعنی نه انتظار بافت‌های عظیمی مثل Crysis 3 را داریم نه بافت‌هایی در حد بازی‌ها مستقل و دانلودی.میدان نبرد ۴ در ظاهر همه‌ی این استانداردها را رعایت کرده است ولی چیزی که از گذشته‌ی EA برداشت می‌شود نشان داده است که این شرکت همواره در خراب کردن خاطرات بازی‌کن‌ها با عناوین قدیمی یک فرنچایز تبحر خاصی دارد ولی برای قضاوت کمی زود است، بند پوتینت را سفت کن…

 

 


Sadra بازدید : 44 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

این بازی یک نسخه بازسازی شده از بازی زیبای Assassin’s Creed III: Liberation است. این بازی در سبک Action-adventure است و شما را در جهانی بزرگ قرار می دهد. جهانی که به وسیله موتور قدرتمند AnvilNext زینت بندی شده است. شما در بازی در نقش یک کارکتر زن با نام Aveline de Grandpré هستید. او یک Assassin آفریقایی – فرانسوی می باشد و حوادث او را به یک آدمکش تبدیل می کند. اگر در گذشته این عنوان را بر روی PlayStation Vita بازی کرده باشید از قدرت ها و ضعف های داستانی این بازی با خبر هستید اما گرافیک حال با گرافیک قبلی قابل قیاس نیست و گرافیک بسیار زیبا تر شده است و مشکلات زیادی رفع و بازی بهبود زیادی پیدا کرده است. بهبودی که درخور کنسول ها نسل قبلی می باشد! داستان Liberation که در سال گذشته منتشر شد، به این شرح است که دختری دورگه بنام آویلین (Aveline) به خدمت فرقه Assassinها درمی آید. او از طریق واسطه مرموزی به نام آگاته (Agate) تا انجمن Brotherhood هم پیش می رود و ماجراجویی هایش در خلال این فرقه، یعنی مبارزه با شوالیه های معبد شروع می شود. در بسیاری از نقدهای بازی، بر هدر رفتن شخصیت جدید و دیگر شخصیت اصلی موجود در این نسخه، اتفاق نظر بوجود آمده بود و باید گفت که ماجرای بازی به همین جا ختم می شود و خبری از آن حس و حال رمز آلود گذشته در Liberation نیست. گیم پلی نیز همانند نسخه های اصلی، عناصر گردش آزاد در فضای Open-World بازی را با خود به همراه دارد، اما برخی از مکانیزم های گذشته از این نسخه حذف شده اند. شخصیت اصلی از ابزار لازم برای یک Assassin همچون Hidden Bladeها و سلاح های جانبی دیگری نظیر شمشیر، تبر و تپانچه استفاده می کند، اما در مأموریت های بازی محدودیت هایی اعمال شده که احتمالاً چندان مورد استقبال بازیکنان قرار نگیرد. سیستم مبارزه ای زنجیره ای و آشنای سری، بسیار سینمایی تر از گذشته به نظر می رسد، اما طبق تجارب نسخه Vita، می توان گفت که اکثراً انگیزه ای برای درگیری های مستقیم نداشته و سعی بر این بوده تا به صورت روش های مخفی-کارانه یا حتی گذشتن از سد دشمنان، بازی دنبال شود.

 


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 386
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 371
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 484
  • بازدید ماه : 1,401
  • بازدید سال : 24,446
  • بازدید کلی : 74,404