loading...
دانلود کده98
Benyamin بازدید : 41 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی Clash of Clans یک بازی فوق‌العاده جذاب و سرگرم‌کننده است. در این بازی استراتژیک شما باید روستایی که در اختیار دارید را با کمک منابعی که به‌دست می‌آورید پیشرفت دهید و با ساخت نیروهای نظامی، با دیگران بجنگید تا بتوانید پیشرفت کنید. یک ویژگی این بازی که آن را منحصر به‌فرد کرده است، آنلاین بودن آن است. شما برای انجام این بازی نیاز به اینترنت دارید و همه‌ی افراد دیگر که این بازی را انجام می‌دهند نیز می‌توانند روستای شما را مشاهده کنند، با شما وارد یک Clan شوند (با شما وارد یک اتحاد شوند) و یا با شما بجنگند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

clash of clans بازی سرگرم کننده Clash of Clans 5.172   آیفون و آیپد

Benyamin بازدید : 48 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی The Room یک بازی فکری است که نسخه‌ی اول آن توانست به یکی از تحسین ‌برانگیزترین بازی‌های فکری  موبایل تبدیل شود. نسخه‌ی دوم این بازی نیز در تلاش برای ادامه‌ی موفقیت‌های نسخه‌ی قبلی منتشر شده تا باز هم با همان پازل‌های جذاب و محیط سه‌بعدی بازی، شما را سرگرم کند. اگر علاقمند به بازی‌های فکری هستید، بدون شک The Room یکی از بهترین بازی‌هایی است که در این سبک بازی خواهید کرد. در نسخه‌ی ۱.۰.۳ بازی امکان بازی کردن برای دارندگان iPhone 4s و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر فراهم شده است. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 5.0 بالاتر نیاز دارید.

 

the room 2 دانلود بازی محبوب The Room 2 1.0.3   آیفون و آیپد

Sadra بازدید : 32 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Camera Awesome یکی از ابزارهای محبوب برای عکاسی برای موبایل به‌شمار می‌رود. این برنامه دارای قابلیتهای متنوعی است که به شما کمک می‌کند عکس‌های بهتری بگیرید. انواع متفاوت عکس گرفتن مثل Big Button (عکس گرفتن با لمس کردن هرکجای صفحه)، عکس‌های پشت سر هم یا Burst، عکس گرفتن در زمان مشخص با Timer، لرزش‌گیر عکس و عکس‌های پانوراما از قابلیت‌های این برنامه هستند. همچنین برای کاربرانی که دوست دارند عکس‌هایشان را سفارشی‌سازی کنند نیز امکان ایجاد تغییرات در Exposure, White Balance, ISO و همچنین افکت‌های متنوع در این برنامه گنجانده شده است.

 

camra awesome عکاسی با قابلیتهای بیشتر در موبایل با Camera Awesome 1.1.4   آیفون و آیپد

Sadra بازدید : 46 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

در بازی LEGO The Lord of the Rings می‌توانید سه‌گانه‌ی ارباب حلقه‌ها را که حالا در قالب سری بازی‌های محبوب LEGO درآمده است با همان خط داستانی اصلی دنبال کنید. این بازی دارای ساعتها گیم‌پلی بوده و در طی آن مأموریت‌های اصلی موجود در ارباب حلقه‌ها را باید به‌انجام برسانید. در بازی به جستجو بپردازید و با نبردهای گوناگونی با نژادهای گوناگون و موجودات مختلف همانند Orcها، Uruk-hao، Witch-king و… داشته باشید. این بازی دارای بیش از ۹۰ کاراکتر قابل بازی کردن است و همچنین سلاحها و آیتم‌های جادویی زیادی در آن در اختیار شما قرار خواهد گرفت. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

lego lotr بازی سرگرم کننده LEGO The Lord of the Rings 1.0   آیفون و آیپد

Sadra بازدید : 32 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

در بازی Gas Station – Rush Hour شما باید یک پمپ بنزین را مدیریت کنید. عموی شما به‌تازگی یک پمپ بنزین خریده است و به‌کمک شما برای مدیریت این پمپ بنزین نیاز دارد. در این بازی شما باید با مدیریت زمان و داشتن سرعت عمل سعی کنید یک رکورد خوب از خودتان به‌جا بگذارید. هرچه مشتریان راضی‌تر از پمپ‌بنزین شما بروند، پول بیشتری به‌شما خواهند داد و البته، این محبوبیت باعث افزایش مشتری‌های شما خواهد شد که برای پاسخ به‌درخواست مشتری‌ها، باید پمپ بنزینتان را گسترش دهید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad قابل اجراست.

 

gas station rush hour بازی مدیریت پمپ بنزین Gas Station   Rush Hour 1.0.1   آیفون و آیپد

Sadra بازدید : 53 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

باز هم شرکت Rovio یک بازی جدید با حضور پرندگان خشمگین خود منتشر کرده است. این بار در فضایی کاملاً جدید و سه‌بعدی! در بازی Angry Birds Go شما با یک تجربه‌ی کاملاً جدید روبرو هستید، باید با خوک‌ها در مسابقات رانندگی شرکت کنید و با بدست آوردن سکه ماشین خود را ارتقاء دهید. همچنین با ادامه‌ی بازی توسط شما پرندگان جدیدی را می‌توانید برای رانندگی انتخاب کنید که قابلیت‌های گوناگون دارند. این اولین بازی از بازی‌های شرکت Rovio است که در آن فضای بازی کاملاً سه‌بعدی است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

angry birds go بازی زیبای Angry Birds Go! 1.0.2   آیفون و آیپد

Sadra بازدید : 38 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

باز هم Ubisoft دست به انتشار نسخه‌ای تازه از بازی Assassin's Creed اینبار برای دستگاه‌های قابل حمل زده. در این نسخه از بازی که Pirates یا دزدان دریایی نام دارد، تمرکز بازی بر روی نبردهای دریای کارائیب است. شما به‌عنوان یک کاپیتان جوان کار خود را شروع می‌کنید و باید تلاش کنید در دریایی که پر است از دزدان و سارقین، برای بقای خود تلاش کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPad و iPod Touch 5 و بالاتر نیاز دارید. البته سازنده‌ی بازی پیشنهاد می‌کند برای داشتن تجربه‌ی بهتری از بازی، از iPhone 4s و بالاتر استفاده کنید. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر (در نسخه‌ی کرک شده نسخه‌ی ۶.۰ و بالاتر) استفاده نمایید.

 

assassins creed pirates بازی زیبای Assassins Creed Pirates 1.0.2   آیفون و آیپد

Sadra بازدید : 29 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

 

باز هم کمپانی Rockstar طرفداران بازی‌های خود را با یک نسخه‌ی تازه از سری بازی‌های GTA برای آیفون و آیپد خوشحال کرد. اینبار نوبت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این کمپانی یعنی GTA: San Andreas رسیده است. در این بازی زیبا شما در نقش Carl Johnson پس از مدت‌ها دوری از Los Santos، در حالی به آنجا بازگشته است که مادرش کشته شده و خانواده‌اش دچار مشکلات بسیاری است. او حالا به شهر و محله‌ی خود بازگشته و کارهای زیادی برای انجام دادن پیش روی خود دارد. در این نسخه از بازی، گرافیک برای آیفون ۵ و بالاتر و آیپد ۴ و بالاتر بهبود یافته است. برای اجرای این بازی به iPhone 4s و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید.  همچنین برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

gta sa بازی زیبا و محبوب Grand Theft Auto: San Andreas   آیفون و آیپد

Sadra بازدید : 39 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

بازی Republique که مدت‌ها بود خبرهای گوناگونی در رابطه با انتشار آن برای iOS منتشر می‌شد، بالاخره وارد اپ استور شده و سعی دارد به یکی از بهترین بازی‌های باگرافیک این سیستم‌عامل تبدیل شود. مبنای این بازی بر روی مأموریت‌های مخفی بنا شده است، شما در عصر ارتباطات قرار دارید و دیگر دوره‌ی نبردهای رودررو به‌سر آمده است. باید بدون اینکه کسی متوجه شود مأموریت‌های مخفی خود را انجام دهید، سیستم‌های دشمن را هک کنید و اطلاعات مورد نیازتان را بدست آورید. کنترل‌های بازی تلاش شده بدون پیچیدگی باشد و در عین حال بازی دارای گرافیک و جلوه‌های بسیار زیبایی است. این قسمت از بازی، بخش اول آن است و نام آن Exordium است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

republique11 بازی زیبای Republique 1.1   آیفون و آیپد

Sadra بازدید : 34 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

بازی Subway Surfers یکی از بازی‌های محبوب و اعتیادآور موبایل است که طرفداران زیادی دارد. در این بازی شما در حال فرار از دست نگهبان خط راه‌آهن هستید و باید تا جایی که می‌توانید به‌فرار خود ادامه دهید، در مسیر فرارتان باید از بین قطارهایی که به‌طرف شما می‌آیند عبور کنید. همچنین هرچه بیشتر بازی کنید سکه‌هایی دریافت می‌کنید که می‌توانید با خرج کردن آن‌ها قابلیت‌های خود را افزایش دهید. در نسخه‌ی جدید بازی، فضای بازی به شهر بمبئی در هندوستان تغییر پیدا کرده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

subway surfers بازی سرگرم‌کننده Subway Surfers 1.17   آیفون و آیپد

Sadra بازدید : 46 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

باز هم یک بازی فکری و سرگرم‌کننده‌ی دیگر از کمپانی شناخته‌شده‌ی Chillingo. بازی Feed Me Oil که نسخه‌ی یک آن توانست به یکی از بازی‌های محبوب موبایل تبدیل شود حالا با نسخه‌ی دوم  خود و با مراحل جدید دوباره منتشر شده است. در این بازی که قوانین فیزیکی در آن نقش مهمی دارند، شما باید با استفاده از ابزار موجود، نفت را به مخزن‌های مورد نظر هدایت کنید. این بازی امتیاز بالایی از سایت‌های نقد بازی گرفته است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

feed me oil 2 بازی جذاب Feed Me Oil 2   آیفون و آیپد

Sadra بازدید : 40 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

پس از موفقیت سری بازی‌های Cut the Rope و محبوبیتی که در بین کاربران پیدا کرده، حالا با نزدیک شدن کریسمس، Zepto Lab نسخه‌ی دوم بازی محبوب Cut the Rope را معرفی کرده است. در نسخه‌ی جدید بازی مکان‌های جدیدی وجود دارند و ۱۲۰ مرحله‌ی جدید در بازی گنجانده شده است. همچنین ۵ کاراکتر جدید در بازی وجود دارند که به‌شما در انجام مراحل بازی کمک خواهند کرد. همچنین امکان ایجاد تغییرات در غول سبز کوچک، Om Nom نیز فراهم شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

cut the rope 2 بازی زیبا و سرگرم کننده Cut the Rope 2   آیفون و آیپد

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 386
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 371
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 547
  • بازدید ماه : 1,464
  • بازدید سال : 24,509
  • بازدید کلی : 74,467