loading...
دانلود کده98
Benyamin بازدید : 109 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار MusiMax یک موزیک‌پلیر مدرن برای گوشی‌های Symbian^3 Anna Belle است. این نرم‌افزار دارای ظاهری جذاب و مدرن است و قابلیت‌های متعددی در خود جای داده است. قابلیت کنترل موزیک با حرکت دست بر روی صفحه کار با این نرم‌افزار را آسان می‌کند (مثلاً برای رفتن به آهنگ بعدی یا قبلی باید انگشت خود را بر روی صفحه به چپ یا راست بکشید)، قابلیت‌های دیگری نظیر تغییر آهنگ با تکان دادن گوشی، نشان دادن کاور آلبوم‌ها، هماهنگی با کلید‌های کنترل هدست‌ها و هدفون‌ها و امکان دیدن مشخصات آهنگ نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است.

 

musimax symbian موزیک پلیر MusiMax 1.0   سیمبیان^3 Anna Belle

Benyamin بازدید : 63 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Lancet QuickSnaps یک ابزار ساده ولی کاربردی برای تهیه‌ی عکس (اسکرین‌شات) از صفحه‌ی موبایل شما است. برای گرفتن عکس از صفحه ۴ عمل مختلف می‌توانید انجام دهید: فشار دادن همزمان کلید Power و Menu، کلید Call، کلید End و یا کلید مربوط به دوربین. همچنین می‌توانید تنظیم کنید که نرم‌افزار یک عکس تکی بگیرد یا در بازه‌های ۲،۳،۴ یا ۵ ثانیه‌ای به‌صورت خودکار عکس بگیرد. عکس‌ها را می‌توانید به‌فرمت‌های PNG, JPG و BMP ذخیره کنید.

 

quicksnaps symbian تهیه اسکرین شات از صفحه با Lancet QuickSnaps 1.02   سیمبین S60v5 S^3 Anna Belle

Benyamin بازدید : 63 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

برای محافظت همه جانبه از گوشی خود ، می توانید از ضدویروس قدرتمند Dr. Web Anti-virus استفاده کنید که پس از نصب ، به صورت کامل کار تامین امنیت گوشی شما را برعهده می گیرد . قادر خواهید بود تا تمام اطلاعات موجود در گوشی خود ، نظیر فایل های فشرده (ZIP, SIS, CAB, RAR, JAR) ، فایل های دریافتی توسط اینترنت ، بلوتوث ، PC ،‌ مادون قرمز و … را به صورت سفارشی و سریع اسکن کنید . این برنامه به صورت ساین شده می باشد و برروی گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ و همچنین سیمبیان ۳ قابل اجرا می باشد .

 

Dr. Web Anti virus آنتي ويروس Dr. Web Anti virus 6.00   نوكيا S60v3،v5 و Symbian^3

Benyamin بازدید : 77 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

شبکه‌ی اجتماعی Instagram یکی از بزرگترین ابزارهای موجود برای به‌اشتراک‌گذاری عکس بین کاربران است که علاقه‌مندان زیادی در سرتاسر دنیا دارد. اینستاگرام اپلیکیشن رسمی برای سیستم عامل سیمبین ندارد ولی با کمک Instagraph Uploader می‌توانید وارد محیط این برنامه شوید و عکس‌هایتان را در این شبکه آپلود نمایید. همچنین امکان استفاده از فیلترها نیز در این برنامه وجود دارد.

 

instagraph uploader symbian آپلود عکس در اینستاگرام با Instagraph Uploader 4.0.6   سیمبین S60v5 S^3 Anna Belle

Benyamin بازدید : 54 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار TotalRecall یکی از معروف‌ترین ابزارهای ضبط مکالمه برای سیستم عامل سیمبین به‌شمار می‌رود. شما می‌توانید این برنامه را به گونه‌ای تنظیم کنید تا در هر تماس ورودی یا خروجی به‌صورت خودکار صدا را ضبط کرده و با فرمت دلخواه شما ضبط نماید. این برنامه مشکل وجود صدای بوق در حین ضبط صدا را ندارد و می‌توانید انتخاب کنید که صدا را به دو فرمت AMR یا WAV ذخیره کنید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر رمزگزاری و یا شروع خودکار برنامه نیز از امکانات دیگر این برنامه هستند. لطفاً توجه داشته باشید این نرم‌افزار Unsigned است. 

 

total recall symbian ضبط مکالمه با KillerMobile TotalRecall 5.6   سیمبین S60v3 S60v5 S^3 Anna Belle

Benyamin بازدید : 48 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار WeChat یک مسنجر محبوب بین کاربران ایرانی است که در آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. کافیست شما و دوستتان هر دو این اپلیکیشن را بر روی موبایل خود نصب کرده باشید و سپس با استفاده از اینترنت می‌توانید ارتباطی متنی یا صوتی داشته باشید.

 

wechat s60v3 دانلود مسنجر WeChat   سیمبین S60v3

Benyamin بازدید : 44 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Camera Plus Pro یک ابزار مفید برای عکاسی با امکانات بسیار زیاد است. شما می‌توانید در حین عکاسی با کمک ابزارها، عکس بهتری بگیرید. همچنین بعد از گرفتن عکس با کمک ابزارهای ویرایش، عکستان را بهبود دهید و نهایتاً با قابلیت‌های اشتراک‌گذاری این برنامه عکستان را هرکجا خواستید به اشتراک بگذارید. این برنامه دارای قابلیت انتخاب کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری است. همچنین در عکاسی و فیلم‌برداری فیلترهای زنده‌ی متنوعی قرار داده شده است که در حین عکاسی / فیلم‌برداری می‌توانید همزمان فیلتر مورد نظرتان را مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

camera plus pro عکاسی حرفه‌ای با Camera Plus Pro 5.0   آیفون و آیپد

Benyamin بازدید : 62 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. این برنامه که محیطی شبیه به اپلیکیشن محبوب WhatsApp دارد، امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! یعنی این پیام‌ها از روی موبایل فردی که پیام برایش ارسال شده نیز پاک شود. این برنامه دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

telegram android نرم افزار پیام رسان Telegram 1.3.30   اندروید

 

Benyamin بازدید : 50 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی Smash Hit یک بازی زیبا است که در آن شما در حین حرکت باید سعی کنید با ضربه زدن بر روی صفحه‌ی موبایلتان، شیشه‌هایی که بر سر راهتان قرار گرفته‌اند را بشکنید! بازی دارای موزیک بسیار قوی است و بعد از کمی بازی کردن، شکستن این شیشه‌ها برایتان به یک سرگرمی تبدیل خواهد شد که مجبور خواهید شد باز هم بازی کنید! دقت کنید که توپ‌هایتان محدود هستند، پس باید هدف‌گیری دقیقی داشته باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

smash hit android بازی زیبای Smash Hit 1.0   اندروید

Sadra بازدید : 53 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Speedtest که زیرمجموعه‌ای از سایت معتبر Speedtest است، به‌شما در محاسبه‌ی سرعت اینترنتتان کمک می‌کند. شما می‌توانید نتایج به‌دست آمده را معیاری برای سنجش اینترنت خود قرار دهید و همچنین سرعت اینترنت خود را با دیگرا مقایسه کنید. Speedtest از سرورهای متنوعی برای سنجش سرعت شما استفاده می‌کنید. برای مثال می‌توانید سرعت اینترنت خود را با یک سرور داخل کشور محاسبه کنید و یا با یک سرور در خارج از کشور سرعتتان را محاسبه کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

speedtest محاسبه‌ی سرعت اینترنت با کمک Speedtest.net 3.1.5 – آیفون و آیپد

Benyamin بازدید : 46 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

موزیک پلیر JetAudio یکی از محبوب‌ترین موزیک‌پلیر‌های موجود برای ویندوز است. نسخه‌ی اندروید این نرم‌افزار نیز با قابلیت‌های زیاد خود و پشتیبانی از فرمت‌های متنوع صوتی تجربه‌ی گوش دادن به‌موزیک‌هایتان را برایتان دلنشین‌تر می‌کند. این اپلیکیشن دارای افکت‌هایی است که در بهبود کیفیت صدا مؤثر هستند. قابلیت تنظیم سرعت پخش فایل صوتی، تایمر برای قطع صدا، امکان اشتراک‌گذاری موزیک در شبکه‌های اجتماعی و… از جمله قابلیت‌های این نرم‌افزار هستند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

jetaudio plus android موزیک پلیر محبوب JetAudio Plus 3.9.0   اندروید

Benyamin بازدید : 51 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (1)

نرم‌افزار InstaPicFramePRO، ابزاری است برای گذاشتن حاشیه یا فریم برای عکس‌های شما. در اصل این برنامه کارش چیدن چند عکس در کنار یکدیگر و گذاشتن یک فریم به انتخاب شما برای عکس است و البته در نهایت اگر دوست داشته باشید می‌توانید عکس را در Instagram نیز مستقیماً آپلود کنید. از محاسن این برنامه می‌توان به راحت بودن کار با آن اشاره کرد به‌طوری که با چند انتخاب ساده، چندین عکس را در کنار یکدیگر قرار خواهید داد. این مجموعه شامل پشت صفحه‌ها، فریم‌ها و قاب‌های متنوعی است. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

instapicframepro android گذاشتن حاشیه برای عکس‌ها با InstaPicFramePRO 1.1.2   اندروید

 

Benyamin بازدید : 49 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن  Steps ابزاری است که به‌شما در شمارش قدم‌هایی که برمی‌دارید کمک می‌کند. این اپلیکیشن با کمک سنسور M7 موجود در iPhone 5s تعداد قدم‌هایتان را می‌شمارد. شما می‌توانید یک هدف برای پیاده‌روی خود مشخص کنید و هرگاه تعداد قدم‌هایتان به‌میزان مشخص شده رسید این اپلیکیشن به‌شما اطلاع خواهد داد. لطفاً توجه داشته باشید این اپلیکیشن فقط بر روی iPhone 5s قابل اجراست. همچنین برای اجرای آن نیاز به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

steps شمارش قدمهایی که برمی‌دارید با کمک Steps 1.2   آیفون

 

Benyamin بازدید : 52 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن KitCamera یک ابزار فوق‌العاده حرفه‌ای با امکانات بسیار زیاد برای عکاسی در آیفون و آیپد است. از جمله امکانات این اپلیکیشن می‌توان به افکت‌های زنده در حین عکاسی، ۱۶ لنز (افکت) گوناگون، ۵۱ نوع متفاوت برای فیلم‌برداری، ۴۰ قاب متنوع برای متفاوت کردن عکس‌های شما، مدیریت exposure و white balance به‌طور زنده و در حین عکاسی و… این اپلیکیشن دارای قابلیت‌های بسیار زیادی است که می‌تواند به‌تمامی نیاز‌های شما پاسخ دهد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

kitcamera عکاسی حرفه‌ای با کمک KitCamera 2.1.2   آیفون و آیپد

Benyamin بازدید : 42 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

شرکت Alien Skin به تولید نرم افزارهای روتوش و ویرایش و زیباسازی تصاویر معروف است و نرم افزارهای زیادی در این زمینه تولید میکند. دانلودها اقدام به انتشار مجموعه نرم افزاریی از این شرکت برای سیستم عامل مک نموده است. در این بسته نرم افزارهای Blow Up, Bokeh, Skin Eye Candy ,Exposure و Snap Art وجود دارد که تماماْ مربوط ویرایش عکس و مربوط به روتوش صورت و چهره می باشد. امیدواریم کاربران مک از این نرم افزارها استفاده لازم را ببرند.

 

Alien Skin Photo Bundle نرم افزارهای ویرایش و رتوش عکس Alien Skin Photo Bundle 2014 برای مک

 

Sadra بازدید : 47 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Camera 2 یک ابزار مناسب برای کمک به شما در خلق تصاویر و ویدیو‌های زیبا است. این نرم‌افزار دارای افکت‌های با‌کیفیت است که به‌طور زنده بر روی عکس شما اعمال می‌شوند تا قبل از اینکه عکس بگیرید بتوانید تأثیر هر افکت را در عکس خود مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجریای این برنامه به اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

camera 2 android عکاسی با افکت‌های متنوع با Camera 2 2.2.0   اندروید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 386
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 107
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 249
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 623
  • بازدید ماه : 1,540
  • بازدید سال : 24,585
  • بازدید کلی : 74,543