loading...
دانلود کده98
Benyamin بازدید : 54 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

Bigasoft Total Video Converter 4.2.1.5186 نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد تا در کمترین زمان ممکن فایل های ویدئویی و صوتی خود را به فرمت هایی نظیر AVI, Xvid, DivX, H.264, MP4, 3GP, MKV, WMV, RM, FLV, MOV تبدیل کنید. این برنامه محدوده ی وسیعی از فرمت های ویدئویی و صوتی را پشتیبانی می کند و حتی قادر است فایل های صوتی و تصویری شما را جهت پخش بر روی دستگاه هایی نظیر mobile phone, mp4 player, personal computer, television و سازگار با آن ها تبدیل کند.

 

Bigasoft Total Video Converter 4.2.1.5186 تبدیل آسان فرمت های ویدئویی Bigasoft Total Video Converter 4.2.1.5186

 

Benyamin بازدید : 60 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

چنانچه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer  می باشد آشنایی دارید، تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار µTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد، این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری  و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.

 

%b5Torrent 3.4.0 دانلود از تورنت µTorrent 3.4.0

Benyamin بازدید : 43 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

Freemake Video Downloader نرم افزاری رایگان و بسیار عالی برای دانلود و ذخیره کردن ویدیوهای آنلاین وبسایت های به اشتراک گذاری ویدیو می باشد. این نرم افزار عالی با پشتیبانی بیش از ۱۰ هزار وبسایت به اشتراک گذاری تصویر نظیر یوتوب،فیس بوک،vimeo و… میتواند بسیار ساده از آنها ویدیو دانلود کند و در حین دانلود آنها را با فرمت دلخواه کاربر نظیر AVI, MKV, 3GP, MP3, iPod, PSP و… ذخیره کند. همچنین این نرم افزار رایگان میتواند ویدیوها را به صورت صوتی و فایل صدا ذخیره کند و این قابلیت به کسانی که فقط قصد دارند صدای ویدیو را ذخیره کنند کمک میکند. قابلیت دانلود با کیفیت بالا و همچنین دانلود ویدیوهایی که به صورت embeded و قفل شده به اشتراک گذاشته شده اند نیز وجود دارد. لازم به ذکر است این نرم افزار میتواند ویدیوهای فیس بوک را نیز ذخیره سازی نماید. امیدواریم از این نرم افزار استفاده بهینه را ببرید.

 

Freemake Video Downloader دانلود ویدیوهای آنلاین Freemake Video Downloader 3.6.2.7

 

Benyamin بازدید : 48 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

ePub Converter نرم افزاری عالی برای تبدیل فرمت اسناد epub drm یا nodrm به فرمت های معمول pdf و word و txt و Kindle و html می باشد. EPUB کوتاه شدهٔ (electronic publication) یک استاندارد باز و آزاد برای کتاب الکترونیکی است که توسط انجمن بین المللی انتشارات دیجیتال (IDPF) بوجود آمده است. پسوند این نوع فایل‌ها .epub است. EPUBبرای محتوا هایی با قابلیت بازخوانی طراحی شده است، به این معنا که یک دستگاه خواننده ی این فرمت می تواند مطالب را برای صفحه نمایش های خاص بهینه کند. همچنین epubمطالب با طرح ثابت را پشتیبانی می کند. اما در برخی مواقع لازم است که کتاب و اسنادی با این فرمت به فایل های Pdf و دیگر فایل ها که نام بردیم تبدیل شوند تا قابلیت باز شدن و نمایش آن در دیگر دستگاه ها نظیر pc و لپ تاپ ها فراهم آید. برای این کار نیاز به نرم افزار خاصی است که ePub Converter یکی از آنهاست. این نرم افزار بسیار ساده است و تبدیل فرمت به سادگی چند کلیک انجام خواهد شد. پشتیبانی از هر دو نوع فایل های epub ایجاد شده شرکت های Adobe digital editions و Barnes & Noble NOOK باعث می شود تبدیل فرمت انواع اسناد epub امکان پذیر باشد.

 

ePub Converter تبدیل فرمت اسناد epub با نرم افزار ePub Converter 2.7.109.352

 

Benyamin بازدید : 44 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

Earth Alerts نرم افزاری رایگان و جالب برای آنهایی است که میخواهند از آب و هوا و وضعیت هواشناسی نقاط مختلف دنیا با خبر باشند. این نرم افزار با استفاده از داده های هواشناسی موجود در اینترنت و همچنین مرکز هواشناسی آمریکا کاربر از اطلاعات مختلف آب و هوا نقاط مختلف دنیا با خبر می سازد. زلزله، سونامی، آتشفشان، طوفان های گرمسیری، آتش سوزی، ریزش کوه، آب و هوایی شدید، آب و هوای محلی و… میتواند سوژه بررسی کاربر برای نقاط مختلف دنیا باشد. کاربر میتواند با مشخص کردن محل هایی به صورت ویژه و با هشدار از وضعیت آب و هوایی آن مناطق مطلع شود. نرم افزار میتواند نسبت به ارسال ایمیل در هنگام به وجود آمدن خطر و همچنین نمایش notifiction در میز کار کاربر اقدام کند. 

 

Earth Alerts مشاهده وضعیت آب و هوایی دنیا Earth Alerts 2013.2.52

 

 

 

 

Benyamin بازدید : 37 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

برنامه Windows Live Messenger محصولی از شرکت مایکروسافت می باشد که امکان گفتگوی سریع یا Instant Messaging را به کاربران می دهد. این ابزار مسنجر قدرتمند به کاربران خود امکاناتی همچون اشتراک فایل به آسانی برای هر جای کره ی زمین، گفتگوی تصویری ، تماس اینترنتی به صورت PC – to – PC ، تماس اینترنتی به تلفنی یا PC to phones و… . از دیگر خصوصیات این ابزار مسنجر امنیت بالای آن می باشد. مشخصه های این مسنجر باعث می شود که اسانتر و لذت بخش تری از دیگر مسنجر ها باشد.

 

 

 

Messenger Plus! Live مسنجر قدرتمند Messenger Plus! Live 5.03.716

Benyamin بازدید : 39 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود.

 

 

 

Yahoo Messenger نسخه جدید و نهایی یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final

Benyamin بازدید : 37 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

Nimbuzz یکی از معروفترین مسنجر های موبایل های جاوا و سیمبین می باشد که دارای ویژگی های بسیاری می باشد.جدیداً نسخه مخصوص کامپیوتر نیز منتشر شده است و سایت دانلودها آنرا جهت دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده است.Nimbuzz از مسنجر های Windows Live Messenger (MSN), Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk, Facebook, MySpace, Gadu-Gadu, Hyves به طور کامل پشتیبانی می کند و می توانید به همه ی آنها به صورت همزمام متصل شوید.

 

 

 

Nimbuzz v 2.00 مسنجر قدرتمند و محبوب Nimbuzz 2.0.1 قابل حمل

Benyamin بازدید : 41 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

vaer Video Recorder for Skype نرم افزاری کامل و کاربردی برای ذخیره و ضبط مکالمات صوتی و تصویری که با نرم افزار skype انجام می شود ، می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی با شروع مکالمات خود با نرم افزار skype میتوانید آنها را در فرمت های صوتی mp3 و ویدویی avi ذخیره نمایید. مکالمات دوستانه و یا مکالمات کاری جهت تهیه پادکست های صوتی و تصویری با اسکایپ بسیار با کیفیت انجام خواهد شد که این نرم افزار به راحتی آنها را ضبط و ذخیره خواهد کرد بدون اینکه کیفیت آنها کاهش یابد. امکاناتی نیز برای تنظیمات کیفیت درون نرم افزار تعبیه شده است. امکان ضبط مکالمات تصویری گروهی که همزمان با چندین نفر انجام می شود نیز وجود دارد و نرم افزار به صورت ساید بای ساید آنها را ذخیره خواهد کرد. 

evaer video recorder for skype ضبط مکالمات صوتی و تصویری Evaer Video Recorder for Skype 1.2.9.35

Benyamin بازدید : 39 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

ooVoo نرم افزاری رایگان و بسیار عالی برای چت های تصویری و صوتی است. این نرم افزار در زمینه چت تصویری و صوتی از نظر کیفیت و سرعت بسیار محبوب به شمار می رود. بعد از نصب نرم افزار کافیست به رایگان فرم عضویت oovoo را پرکنید و اکانت مورد نظرتان را بسازید ، سپس میتوانید با کاربران عضو oovoo به چت ویدیویی و صوتی بپردازید. در ورژن جدید این نرم افزار میتوانید همزمان با ۱۲ کاربر به چت تصویری با کیفیت بالا بپردازید و تصاویر آنها را ملاحظه کنید. همچنین نرم افزار میتواند چت های تصویری و صوتی را ذخیره نماید تا با فرمت فیلم و صدا در کامپیوترتان نگهداری کنید. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند به اکانت فیس بوک نیز متصل شده و با کاربران آنلاین به چت بپردازد. قابلیت ارسال فایل تا ۲۵ مگابایت نیز در این نرم افزار فراهم شده است. نرم افزار دارای قابلیت های دیگری نظیر تماس تلفنی نیز می باشد که نیاز به خرید کردیت می باشد.

 

oovoo ارتباط تصویری رایگان ooVoo 4.1.4.24

Benyamin بازدید : 38 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

سایت های اینترنتی مختلف برای ذخیره اطلاعات خود همواره نیازمند فضایی در اینترنت هستند که به آن هاست گفته می شود. حال آنکه انجام امور مختلف در هاست نیازمند نرم افزارهای مدیریت هاست است. در این زمینه شرکت های مختلف نرم افزارهای بسیاری را با هدف ارئه نرم افزاری با امکانات بیشتر و سرعت بهتر در زمینه مدیریت هاست عرضه کرده اند. نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم FlashFXP نام دارد. این نرم افزار با وجود سادگی که در ظاهرش می توان مشاهده نمود ، امکانات بسیار مناسبی را در زمینه مدیریت هاست در اختیار کاربر قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی اقدام به آپلود و دانلود فایل با حداکثر سرعت و به ساده ترین شکل ممکن نمایید. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید به انتقال اطلاعات میان دو سرور مختلف بپردازید و در دو هاست مجزا تبادل داده انجام دهید. نرم افزار FlashFXP برای کاربرانی که دارای سایت اینترنتی نیستند نیز امکاناتی فراهم آورده است تا بتوانند در محیط های مختلف اینترنتی فایل های عکس ، موسیقی ، ویدیو و دیگر فایل های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

 

 

 

FlashFXP 4.1.1.1651 Final مدیریت قدرتمند FTP با نرم افزار FlashFXP 4.1.1.1651 Final

Benyamin بازدید : 47 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

نام یکی  از نرم افزار های ساخت سرور اف تی پی می باشد . این برنامه به خاطر حجم بسیار پایین خود ( کم تر از ۴ مگابایت ) از شهرت خاصی برخوردار است ؛ٰ اما با این وجود تمامی قابلیت های مورد نیاز یک کاربر را در خود گنجانده است . بیشتر نرم افزارهایی که برای تبدیل کامپیوتر به سرور طراحی شده اند به دلیل حجم بالای خود ،‌ استفاده بسیار زیادی از حافظه و CPU می کنند که این عامل برای پایداری یک Server به هیچ وجه خوشایند نمی باشد . Xlight FTP Server که قابلیت نصب و اجرا بر روی تمامی ویندوز های مایکروسافت را داراست با یک رابط گرافیکی ساده اما جذاب در استفاده از قابلیت های قرار داده شده به شما کمک می کند .

 

Benyamin بازدید : 33 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

 

WinSCP ابزاری کوچک و رایگان برای برقراری ارتباط با سرورهای FTP است که در محیطی امن شما قادر به ارسال و دریافت انواع فایل بین کامپیوتر خود و سرورهای اف تی پی هستید . از پروتکل های مختلفی نظیر SFTP ، FTP و … پشتیبانی می کند . پشتیبانی از کشیدن و رها کردن ، رابط گرافیکی ، ارسال همزمان چند فایل ، پشتیبانی از U3 ، ویرایشگر متن ، هماهنگ سازی دایرکتوری به صورت تمام اتوماتیک ، پشتیبانی از SSH رمز عبور و … از ویژگی های این نرم افزار است .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

download برقراري ارتباط با سرور اف تي پي با WinSCP 5.0.3 Build 1758 لینک دانلود – 2.6 مگابایت

Benyamin بازدید : 37 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

oncordFTP یک پل ارتباطی میان رایانه شما و سرورهای اف تی پی است که برای برقراری ارتباط ، داشتن مشخصات لوگین کاملاً ضروری و طبیعی می باشد . همزمان با این برنامه می توانید به چندین سرور مختلف متصل شوید و به دریافت و ارسال فایل های گوناگون به صورت امن بپردازید. نرم افزار ConcordFTP را در ادامه می توانید از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

ConcordFTP مدیریت و ارتباط با سرورهای FTP توسط ConcordFTP 5.0

Benyamin بازدید : 31 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

برای ارتباط با سرورهای FTP داشتن یک نرم افزار کارآمد که بتواند کار برقراری ارتباط و همچنین تبادل اطلاعات میان سیستم و سرور را فراهم کند یکی از موارد کلیدی است. نرم افزاری که علاوه بر آپلود، کار دانلود را هم با بالاترین سرعت ممکن و با بهره گیری از تمامی استانداردها و همچنین امنیت بالا فراهم کند جز مواردی است که مدیران سایت ها به آن اهمیت ویژه ای می دهند. CuteFTP Professional یکی از همین ابزارهاست که شاید شناخته شده ترین نرم افزار در زمینه کار با پروتکل FTP‌ باشد. نرم افزاری که با هماهنگ شدن با استانداردها، شناسایی تمامی پورت ها، سرعت بالا در ارتباط، محدود سازی، امکان تعریف کاربران با دسترسی های مختلف و ده ها قابلیت دیگر توانسته میان کاربران حرفه ای به محبوبیت زیادی دست پیدا کند.

 

 

 

cute ftp.. برترین نرم افزار ارتباط FTP با نام CuteFTP Pro 9.0.0.63

Benyamin بازدید : 38 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

است. FTP نام نوعی از نرم افزارها است و هم روشی برای انتقال اطلاعات بین سرورها . Anonymous FTP قابلیتی است که در نرم افزارهای FTP وجود دارد و به استفاده کننده این اجازه را می دهد تا فایلها را از روی کامیپوتر به سرور و اینترنت یا برعکس انتقال دهند. مهمترین استفاده از نرم افزارهای ftp برای مدیران وبسایت ها و سرورها جهت رد و بدل اطلاعات (آپلود یا دانلود) و ویرایش فایل های روی سرورها می باشد. نرم افزار Core FTP Pro نرم افزاری جهت مدیریت سرورهای ftp با امکانات فوق العاده پیشرفته می باشد که در ادامه آنها را ذکر خواهیم کرد. مسلماً ابتدایی ترین قابلیت نرم افزارهای ftp قابلیت دانلود و آپلود سریعتر نسبت به کنترل پنل سرورها می باشد چرا که از پروتکل ویژه ترانسفر فایل استفاده می نماید. سپس قابلیت resume برای آپلودها و دانلودها از سرور اف تی پی می باشد و این مورد برای زمانی که به هردلیلی ارتباط اینترنت قطع شد بسیار مناسب خواهد بود تا رد و بدل اطلاعات در زمان دیگری از سر گرفته شود و وقت و پهنای باند کاربر به هدر نرود. پشتیبانی از حالت های امن انتقال اطلاعات نظیر SSL, TLS, FTPS, HTTPS, یا SFTP نیز پشتیبانی شده است. نسخه pro نرم افزار core ftp که در حال حاضر آماده دانلود در دانلودها می باشد دارای قابلیت هایی است که دیگر نرم افزارهای ftp مشابه آنها را دارا نیستند.  یکی از قابلیت ها توانایی نمایش بند انگشتی (thumbnail) عکس های درون هاست و سرور می باشد که این برای مدیریت عکس های آپلود شده بسیار مناسب است. قابلیت بعدی توانایی zip و Unzip کردن فایل های درون سرور است که این نیز برای مدیران وبسایت ها بسیار حائز اهمیت خواهد بود. قابلیت پسورد گذاشتن و برداشتن پسورد بر روی فایل ها نیز از قابلیت های خاص نرم افزار محسوب می شود. بطور که Core  FTP جایگزینی بسیار مناسب برای نرم افزارهای مشابه ftp است به عنوان مثال با به روز نشدن CuteFTP مدیران سایت ها میتوانند از این نرم افزار استفاده کنند.

 

core ftp pro انتقال و ویرایش اطلاعات سرورهای اف تی پی Core FTP Pro 2.2 Build 1792

Benyamin بازدید : 45 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

 

VSO Downloader یک برنامه قدرتمند و در عین حال سبک در زمینه دانلود ویدیو می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید از هزاران سایت مختلف ویدیو دانلود کنید و سرعت دانلود خود را افزایش دهید. این برنامه به شما کمک می کند تا در زمانی که به گشت و گذار در اینترنت مشغول هستید و پنجره های تبلیغاتی ویدیویی مزاحم بازمی شوند را بصورت اتوماتیک بلوک کند. این برنامه ۱۰۰% رایگان و بدون هرگونه آلودگی می باشد. از قابلیت های اصلی این برنامه می توان به سازگاری با تمامی فرمت های صوتی و تصویری , شناسایی اتوماتیک لینک های قابل دانلود بدون کپی کردن URL , قابلیت تغییر نام فایلهای مشابه بصورت اتوماتیک و دستی , سبک بودن برنامه بگونه ای که در زمان نصب فقط ۵ مگابایت از فضا نیاز دارد و فقط ۲% از CPU استفاده می کند , دارای موتور پردازشگر بسیار قوی , سازگاری با HTTP, HTTPS , SOCKS5 , قابلیت Resume بصورت دستی و اتوماتیک در زمانی که اینترنت شما قطع می شود , سازگاری کامل با مرورگرهای Internet Explorer, Firefox, Chrome, Opera و… اشاره کرد.

 

 

 

VSO Downloader دانلود منیجر رایگان و قدرتمند VSO Downloader Ultimate 2.9.1.1

Benyamin بازدید : 38 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

uTorrent Turbo Accelerator 2.4.0.0 ابزاری بسیار کاربردی و کم حجم در جهت سرعت بخشیدن به نرم افزار دانلود از تورنت می باشد ، اگر جز آن دسته از کاربرانی  که همیشه در تورنت در حال گشت و گذار و یافتن فایل های مورد نظر خود هستید حتما می دانید که این سرور به دلیل ازدحام فوق العاده بالا و شلوغ بودن سرورهای آن امکان دانلود با بالاترین سرعت میسر نیست و در بعضی موارد دانلود با سرعت بسیار پایینی انجام می پذیرد ، اما نرم افزار uTorrent Turbo Booster این مشکل را برطرف ساخته و شما با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های تورنت خود را با بالاترین سرعت ممکن دانلود کنید ، این نرم افزار با استفاده از حداکثر پنهای باند شما سرعت دانلود را افزایش داده و موجب می شود که فایل ها با سرعت بیشتری دانلود شوند بنابراین شما می توانید با نصب این نرم افزار از سرعت بالای دانلود فایل ها در سرورهای مختلف تورنت لذت ببرید.

 

 

Benyamin بازدید : 42 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

FlashGet نام آشنایی در نرم افزارهای مدیریت دانلود محسوب می شود که باتوجه به امکانات و قابلیت های بالایش به عنوان نرم افزاری رایگان و خارج از دردسرهای کرکینگ طرفداران زیادی دارد. این نرم افزار از نظر دانلود فایل ها همانند IDM پرسرعت عمل میکند که میتواند ۶ تا ۱۰ برابر سرعت دانلودتان را افزایش دهد. مسلما اگر از مدیریت دانلود مرورگرها استفاده میکنید ، FlashGet میتواند به راحتی لذت دانلود را برایتان فراهم کند. نصب ساده و آسان در کنار سازگاری با مرورگرهای مختلف FlashGet را به انتخاب خوبی بدل میکند. یکی از قابلیت های خوب این نرم افزار زمانی مشخص می شود که کاربر با کپی کردن لینک دانلود پنجره کوچکی باز می شود تا دانلود سریع را برای کاربر فراهم میکند. جدا کردن فایل های فشرده ، ویدویی و موزیک و تورنت نیز نوعی دسته بندی محسوب می شود که کاربر میتواند به تفکیک فایل های دانلود شده خود را بررسی کند. استفاده حداکثری از حجم پهنای باند و همچنین تنظیم اینکه چه تعداد لینک همزمان دانلود شوند و خاموش شدن سیستم بعد از اتمام تمامی دانلودها نیز از دیگر قابلیت های فلش گت می باشد. پشتیبانی از قابلیت Resume لینک ها و تنظیمات پروکسی نیز از امکانات جانبی نرم افزار محسوب می شود.

 

 

 

Flashget دانلود سریع و بی دردسر FlashGet 3.7.0.1203

Benyamin بازدید : 29 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

Orbit Downloader یکی از معروفترین نرم افزارهای مدیریت دانلود است ، این نرم افزار مدیریت دانلود در مرحله اول سرعت کاربر را به دلیل مصرف از تمامی پهنای باند ممکن ، افزایش خواهد داد. این نرم افزار رایگان می باشد و کاربر مشکلات رایج در کرک کردن را نخواهد داشت و تمامی امکانات آن در دسترس خواهد بود. Orbit Downloader ضمن اینکه نرم افزاری برای دانلود با سرعت بالاست ، میتواند انواع ویدیوها و صوت های آنلاین در دنیای وب را دانلود کند. به این ترتیب این نرم افزار تبدیل به یکی از کاملترین نرم افزارهای مدیریت دانلود خواهد شد. محیط کاربری ساده باعث می شود کار با آن بسیار ساده باشد و بعد از مدت زمان کمی امکانات نرم افزار کاملا برای کاربر مشخص خواهد شد. این نرم افزار میتواند از انواع سایت ها که ویدیو و صوت را به صورت آنلاین به اشتراک میگذارند ، نظیر گوگل ، فیس بوک و یوتوب دانلود را انجام دهد. شرکت سازنده ادعا میکند که میتواند تا ۵ برابر سرعت دانلود کاربر را افزایش دهد. این نرم افزار از مرورگرهای کروم ، فایرفاکس ، اپرا و اینترنت اسکپلورر برای دانلود مستقیم لینک ها پشتیبانی خواهد نمود. این نرم افزار دارای تنظیمات اختصاصی در زمینه پراکسی بوده و کاربر به راحتی میتواند نسبت به تنظیم آن اقدام کند. یکی از ساده ترین قابلیت های نرم افزارهای مدیریت دانلود امکان resume و pause کردن لینک هایی است که این قابلیت ها را دارند می باشد و Orbit Downloader نیز آماده است تا در صورت امکان پذیر بودن pause و resume این کار را انجام دهد تا کاربر بتواند دانلود را متوقف کرده و در زمان دیگری ادامه آن را انجام دهد.

 

 

 

Orbit Downloader مدیریت دانلود محبوب Orbit Downloader 4.1.1.14

Benyamin بازدید : 39 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

Download Accelerator Plus نرم افزار معروف و قدرتمند که نام مستعار آن dap می باشد به همراه idm یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار قدرتمند ضمن دارا بودن قابلیت های بی شمار می تواند سرعت دانلود شما را طبق گفته شرکت سازنده تا ۳۰۰% افزایش دهد. البته شاید این رقم نجومی به نظر برسد ولی مسلما با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود شما بسیار افزایش خواهد یافت. ویژگی اصلی نرم افزار قابلیت ادامه دانلود در صورت قطعی به هردلیلی است. این قابلیت که resume نام دارد ، میتواند شما را در زمانی که دانلودتان به دلایلی مانند قطعی اینترنت ، قطعی سرور مبدا ، قطعی برق و… قطع شد ، ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهد. قابلیت مهم نرم افزار توانایی دانلود مدیریت شده دانلودها می باشد. یعنی میتوانید تنظیم کنید که نرم افزار در زمانی معین دانلودی را آغاز و پایان بخشد و همچنین مشخص کنید که بعد از اتمام دانلود کامپیوتر خاموش شود. دانلود ویدیو و فایل های صوتی که دارای پخش آنلاین هستند و لینک دانلود ندارند (مانند ویدیوهای سایت یوتیوب) نیز در توانایی های این نرم افزار قرار دارد و میتوانید ویدیو و صوت های آنلاین پخش شونده را به راحتی دانلود کنید. نسخه ویژه این نرم افزار ضمن توانایی دانلود از سایت های پخش آنلاین میتواند ویدیوهای دانلود شده را تبدیل فرمت نیز دهد. برای آشنایی با قابلیت های جزئی قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار Download Accelerator Plus Premium: – سازگاری با مرورگرهای معروف نظیر فایرفاکس،کروم، اپرا و اینترنت اکسپلورر – افزایش سرعت دانلود تا ۳۰۰ درصد – تکه تکه کردن فایل ها برای افزایش سرعت دانلود – دارای قابلیت Pause & Resume – توانایی نمایش جزئیات کامل لینک های دانلود قبل از شروع دانلود – امکان نمایش ویدیوها تا بخشی که دانلود شده است – امکان نمایش محتویات فایل های زیپ – توانایی قفل کردن فایل های دانلود شده – دانلود از سایت های پخش آنلاین ویدیو و صوت – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸ – و…

 

Download Accelerator Plus دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium 10.0.5.7

Benyamin بازدید : 40 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.18.11 Final

Benyamin بازدید : 38 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

WM Recorder نرم افزاری کارآمد برای دانلود و ذخیره ویدیوها و صداهای انلاین درون وبسایت ها می باشد. بدین ترتیب کافی است که ویدیو و صوت انلاین را پخش کنید ، WM Recorder با یافتن منبع پخش و نمایش ، آن را با کیفیت بالا دانلود خواهد کرد. این نرم افزار با دارا بودن ویرایشگر و تبدیل کننده داخلی میتواند صدا و ویدیوهای دانلود شده را قبل از ذخیره سازی به دلخواه کاربر ویرایش کند. قابلیت های ویرایشی نظیر trim , cut , crop , merge , spilt و قابلیت ذخیره با فرمت های صوتی و تصویری متفاوت. در زمینه دانلود ، نرم افزار میتواند انواع ویدیو و صوت های به اشتراک گذاشته شده درون صفحات سایت ها که با روش هایی نظیر Flash Video که شامل فایل های فلش هستند و Windows Media و Real Media و Quicktime و Straming Audio را برای کاربر شناسایی و دانلود نماید. با داشتن قابلیت resume کاربر میتواند به ضبط کامل و بدون دردسر فایل های مالتی مدیا توسط این نرم افزار اعتماد کند. همچنین ویدیوهای قفل دار نیز میتوانند توسط این نرم افزار شناسایی و دانلود شوند که این قابلیت نیز بسیار کارامد و حائز اهمیت خواهد بود. 

 

  wm recorder دانلود و دخیره ویدیو و صوت های آنلاین WM Recorder 14.16.1.0

Benyamin بازدید : 37 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

Comodo Dragon مرورگری سریع که بر مبنای فناوری کروم طراحی و ساخته شده است و تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. می توان گفت که Comodo Dragon آخرین و جدیدترین تکنولوژی کرومیوم را در برگرفته و حتی آن را در جهت دستیابی به یک مرورگر مطلوب و مطمئن، ارتقاء داده است. این مرورگر قدرتمند را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 

 

Comodo Dragon مرورگر امن، سریع و قدرتمند Comodo Dragon 21.1 Final

 

 

Benyamin بازدید : 30 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

Avant Browser یک مرورگر وب پرسرعت، قدرتمند و روان می باشد که می توانید با استفاده از امکانات کاربردی و جالبی که این نرم افزار به مرورگر اینترنت اکسپلورر اضافه می کند، از وبگردی لذت دوچندان ببرید. این نرم افزار با اضافه کردن قابلیت هایی چون بلاک کردن Pop-up ها، جلوگیری از باز شدن تبلیغات فلش، RSS/ATOM خوان خودکار، تنظیمات حرفه ای برای موتور جستجوی گوگل، بازگردانی پنچره ها و تب های بسته شده، پاکسازی اطلاعات اضافی مرورگر و افزایش سرعت بارگذاری، پشتیبانی از ۴۱ زبان زنده دنیا، دارای پوسته های بسیار زیبا و … مرورگر اینترنت اکسپلورر را به یک مرورگر منحصر به فرد و دلخواه همگان تبدیل می کند.

 

 

 

Avant Browser1 مرورگر زیبا و پرقدرت Avant Browser 2013 Build 16

Benyamin بازدید : 44 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

نکته: گوگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد. دانلودها همیشه نسخه Stable را منتشر خواهد کرد. مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

 

 

Google Chrome مرورگر سریع و سبک کروم Google Chrome 31.0.1650.63

 

 

 

 

Benyamin بازدید : 38 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

Opera  نسخه نهایی مرورگر محبوب Opera 18.0.1284.63 Final

Benyamin بازدید : 41 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که در وب گردی با کامپیوتر و لپ تاپ دیگران به وجود می آید ، حال این کامپیوتر و لپ تاپ برای شرکت ، دانشگاه یا کافی نت باشد ، این است که نمیتوان لینک های Bookmark شده را به راحتی به دیگر کامپیوترها انتقال داد و یا اینکه لینک های بوکمارک شده در مرورگرهای مختلف نظیر فایرفاکس و اپرا و کروم و… قابل انتقال به یکدیگر نیستند. کاربران معمولا برای این مشکل روش های مختلفی را امتحان میکنند که متاسفانه معمول ترین روش ، ذخیره لینک ها درون فایل متنی و سپس نقل و انتقال آن بین دیگر ویندوزها است. ولی این راه حل مناسبی نیست ، میتوانید به راحتی هرچه تمام تر این مشکل را حل کنید. LinkCollector نرم افزار قابل حمل و جالب است برای رفع مشکلات ذکر شده. با این نرم افزار کاربر به راحتی میتواند بوکمارک ها را ذخیره کند و ضمن اینکه در جای دیگر از آنها به راحتی استفاده کند ، آنها را بین مرورگرهای معروف نظیر Internet Explorer, Firefox, Opera و Google Chrome منتقل نماید. بنابراین کافی است بوکمارک ها را با این نرم افزار ذخیره کنید و سپس درون حافظه فلش یا هر حافظه دیگری قرار دهید و به راحتی نسبت به انتقال و استفاده از آنها اقدام کنید. این نرم افزار قابلیت ویرایش بوکمارک ها و حذف و اضافه کردن لینک به آنها را نیز دارا می باشد. با این نرم افزار همچنین میتوانید از به صورت کاملا جداگانه از بوکمارک مرورگرها نسخه پشتیبان تهیه کنید و از آنها در دیگر مرورگرها نیز استفاده کنید.

 

LinkCollector تبادل بوکمارک بین مرورگرها LinkCollector 4.6.7.0

Benyamin بازدید : 36 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

 

 

Mozilla Firefox  نسخه نهایی مروگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 26.0 Final

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 386
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 218
  • باردید دیروز : 371
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 589
  • بازدید ماه : 1,506
  • بازدید سال : 24,551
  • بازدید کلی : 74,509