loading...
دانلود کده98
Benyamin بازدید : 45 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

HyperSnap 7.28.03 نرم افزاری است که به شما راهی آسان و سریع را برای گرفتن عکس از محیط ویندوز و حتی نوشته هایی که کپی آن ها غیر ممکن می باشد را پیشنهاد می کند. شما می توانید پس از تهیه عکس با ابزارهای نسبتا حرفه این نرم افزار به ویرایش عکس نیز بپردازید. از موارد استفاده این نرم افزار می توان به ساختHelp  سیستم، آموزش های آنلاین، دستورالعمل ها، اعانه های تمرینی، نمایش ها، مواد بازاریابی، وب پیج ها، ایمیل ها و … اشاره کرد. از قابلیت های جالب این نرم افزار فرمان گرفتن صوتی آن توسط میکروفن می باشد، به این صورت که شما با گفتن "عکس بگیر" می توانید از به سرعت از محیط اسکرین شات تهیه کنید.

 

HyperSnap 7.28.03 تصویربرداری از دسکتاپ با HyperSnap 7.28.03

 

Benyamin بازدید : 49 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

Format Factory 3.3.3 نام این کارخانه مبدل فرمت ها است که در آن شما می توانید به تبدیل فرمت های گوناگون تصویری، صوتی و ویدئویی بپردازید. نرم افزار از اکثر فرمت های رایج پشتیبانی می نماید و قابلیت تبدیل هر نوع فرمت فایلی را داراست، در زمینه فایل های ویدئویی می توان فرمت هایی همانند MP4, 3GP, MPG, AVI, WMV, FLV, SWF و یا در زمینه صوتی به MP3, WMA, MMF, AMR, OGG, M4A, WAV و همچنین در زمینه فرمت های عکس و تصویر هم به JPG, BMP, PNG, TIF, ICO, GIF, PCX, TGA اشاره نمود.از دیگر امکانات عالی موجود در نرم افزار هم می توان به ابزارهایی همچون امکان تغییر اندازه تصاویر بدون افت کیفیت، امکان چرخش و تغییر شکل تصاویر و یا ابزار ترمیم و اصلاح فایل های صوتی تصویری آسیب دیده و معیوب اشاره کرد.

Format Factory 3.3.3 مبدل تمامی فایل ها Format Factory 3.3.3

Benyamin بازدید : 58 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

MediaCoder 0.8.29 مجموعه ای از کدک های مالتی مدیا مورد نیاز تمامی کاربران ویندوز ۷ و ۸ می باشد که دیگر پیغام های خطای مربوط به پخش انواع فایل های ویدیویی و صوتی را مشاهده نخواهید کرد و به راحتی با تمامی پلیرها ، اکثر فرمت های صوتی و تصویری پخش خواهند شد. این کدک در پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب نیز توانمند بوده و با نصب آن به راحتی پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب میسر خواهد شد.کیفیت برنامه در تبدیل فرمتهای ویدیویی بسیار بالا می باشد و نظیر این برنامه به ندرت یافت می شود . البته دستیابی به نتیجه کیفیت مطلوب نیاز به تنظیم دقیق تنظیمات خروجی دارد . ورودی برنامه از طیف وسیعی از فایلهای صوتی و ویدیویی پشتیبانی میکند و از این لحاظ نیز کم نظیر می باشد . توسط این برنامه می توانید فایلهای حجیم ویدیویی را با حداقل افت کیفیت به فرمتهای کم حجم مثل Divx تبدیل کنید .

 

MediaCoder 0.8.29 کدک فایل های تصویری MediaCoder 0.8.29

Benyamin بازدید : 64 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

FileRestorePlus 3.0.5 نام نرم افزاری قدرتمند از شرکت eSupport برای بازیابی فایل های پاک شده از هارد دیسک و مموری کارت است. این برنامه یک راه سریع و موثر برای بازگرداندن فایل های حذف شده بطور تصادفی است. همچنین می تواند فایل هایی که از سطل بازیافت تخلیه و یا با استفاده از کلید ترکیبی Shift و Delete حذف شده اند را نیز بازگرداند. این برنامه با سیستم های FAT12/16/32 ، NTFS/NTFS5 سازگاری کامل دارد. شما با کمک این برنامه می توانید اسناد ، عکس ، موزیک ، فیلم و فایل های مهم خود را به راحتی هرچه تمام تر بازگردانید.

 

FileRestorePlus 3.0.5 ریکاوری اطلاعات هارد FileRestorePlus 3.0.5

Sadra بازدید : 48 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

angry birds toons cover دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013

 

نام انیمیشن: Angry Birds Toons – انیمیشن پرندگان خشمگین

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت به طور میانگین ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۲۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

خلاصه داستان: زندگی برای پرندگان خشمگین در جزیره ی خوک ها ساده نیست. پرنده خشمگین Red به همراه دوستان پرنده ی خود با نام های Chuck, Matilda, Bomb, Blues و Terence باید با یکدیگر همکاری کرده تا از تخم های خود و آینده ی زندگیشان در برابر خوک های بد طینت مراقبت کنند و …

Sadra بازدید : 49 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

مجموعه ای از کدک های مالتی مدیا مورد نیاز تمامی کاربران ویندوز ۷ و ۸ می باشد که دیگر پیغام های خطای مربوط به پخش انواع فایل های ویدیویی و صوتی را مشاهده نخواهید کرد و به راحتی با تمامی پلیرها ، اکثر فرمت های صوتی و تصویری پخش خواهند شد. این کدک در پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب نیز توانمند بوده و با نصب آن به راحتی پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب میسر خواهد شد.کیفیت برنامه در تبدیل فرمتهای ویدیویی بسیار بالا می باشد و نظیر این برنامه به ندرت یافت می شود . البته دستیابی به نتیجه کیفیت مطلوب نیاز به تنظیم دقیق تنظیمات خروجی دارد . ورودی برنامه از طیف وسیعی از فایلهای صوتی و ویدیویی پشتیبانی میکند و از این لحاظ نیز کم نظیر می باشد . توسط این برنامه می توانید فایلهای حجیم ویدیویی را با حداقل افت کیفیت به فرمتهای کم حجم مثل Divx تبدیل کنید .

 

MediaCoder 0.8.29 کدک فایل های تصویری MediaCoder 0.8.29

Benyamin بازدید : 55 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

۱CLICK DVD Copy Pro 4.3.2.2 نرم افزاری بسیار کامل برای رایت انواع لوح های فشرده cd و dvd و blu-ray در کنار دیگر امکانات لوح های فشرده می باشد. رایت لوح های فشرده ویژه ویدیو به صورت video dvd و video cd و blu-ray و همچنین رایت عکس برروی لوح های فشرده با قابلیت پخش در دستگاه های مالتی مدیا و همچنین ساخت اسلایدشو از عکس ها به همراه موزیک و افکت و رایت مستقیم روی لوح فشرده از دیگر امکانات بخش رایت عکس و ویدیو می باشد. رایت انواع اطلاعات به صورت دی وی دی دیتا و همچنین رایت فایل های صوتی و موزیک با قابلیت پخش در موزیک پلیرها نیز از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود.

 

1CLICK DVD Copy Pro 4.3.2.2 کپی DVD با نرم افزار 1CLICK DVD Copy 4.3.2.2

 

Benyamin بازدید : 44 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

Any DVD Shrink 1.4.1 نام نرم افزاری ساده ولی حرفه ای برای تهیه نسخه پشتیبان از فیلم های DVD شما می باشد. این نرم افزار تعداد بسیار زیادی عملیات را برای شما عرضه می کند که شامل کپی کردن DVD ، شرینک کردن DVD ، رایت کردن DVD ، پاک کردن DVD و ساختن ایمیج های ISO برای DVD می باشد. شما بوسیله این نرم افزار می توانید کدبندی های موجود در یک دی وی دی را مانند CSS , ArccOS و Region Code را دیکود کنید و همچنین می توانید به صورت اتوماتیک به فشرده سازی دی وی دی خود و انتخاب بخشی از دی وی دی خود بپردازید.

 

Any DVD Shrink 1.4.1 مدیریت کامل DVD با نرم افزار Any DVD Shrink 1.4.1

Benyamin بازدید : 69 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

Office Tab Enterprise نرم افزاری بسیار عالی برای اضافه کردن قابلیت Tab-Browsering با نرم افزارهای بسته Mircosoft Office می باشد. همانطور که میدانید در نرم افزارهای آفیس اگر بخواهید چندین فایل را به صورت همزمان باز کنید باید هرکدام از آنها در پنجره باز کنید و همانند نرم افزارهای مرورگر نیست که هر فایل در یک تب باز شود و این در زمانی که نیازمند سرعت عمل باشید بسیار دردساز خواهد بود ولی با نرم افزار Office Tab Enterprise میتوانید به راحتی قابلیت باز شدن تمامی فایل ها در یک پنجره نرم افزار و قابلیت تب را به نرم افزارهای بسته Office اضافه کنید. Office Tab Enterprise با پشتیبانی از نرم افزارهای Word, Excel, PowerPoint, Project و Visio و… میتواند به سادگی قابلیت  Tab-Browsering را در آنها فعال کند تا سریعتر بتوانید نسبت به مدیریت و ویرایش فایل های خود بپردازید. 

 

\"Office

 

Benyamin بازدید : 51 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

FormatFactory نرم افزاری عالی و در عین حال رایگان و کارا برای تبدیل فرمت های ویدیویی و صوتی و همچنین عکس ها می باشد. در واقع این نرم افزار مبدل مالتی مدیا می باشد و میتواند انواع فرمت های مالتی مدیا را به یکدیگر تبدیل کند و در کنار آن نرم افزاری کامل برای rip انواع لوح های فشرده صوتی و تصویری audio dvd و video dvd می باشد و این نوع لوح های فشرده را به فرمت های معمول مالتی مدیا تبدیل و روی هارد دیسک کپی می نماید. عملکرد اصلی نرم افزار در حوزه تبدیل فرمت است و با پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی و تصویری و عکس آنها را به یکدیگر تبدیل می نماید. فرمت های ویدویی نظیر MP4/3GP/MPG/AVI/WMV/FLV/SWF و MP3, AVI, 3GP, MKV, MOV, MMF, AMR, M4A, MP2, ICO, TIF, PCX, TGA و صوتی MP3/WMA/AMR/OGG/AAC/WAV و عکس JPG/BMP/PNG/TIF/ICO/GIF/TGA و… توسط نرم افزار پشتیبانی می شوند. همچنین فرمت های خاص rmvb نیز در این نرم افزار مورد پشتیبانی قرار گرفته اند. در کنار این قابلیت ها نرم افزار میتواند روی فیلم ها و عکس ها واترمارک قرار دهد و همچنین حجم فایل ها را کاهش دهد و ویدیوهای خراب را تا حدودی تعمیر نماید. در نسخه جدید این نرم افزار با ویندوز ۸ نیز سازگاری یافته است.

 

\"FormatFactory

Benyamin بازدید : 47 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

Ashampoo Music Studio نرم افزاری بسیار عالی و قدرتمند در زمینه فایل های صوتی و موسیقی می باشد. این نرم افزار به طور کلی دارای ۴ بخش است که به ترتیب create , design , edit produce می باشد که امکانات نرم افزار در این ۴ بخش تعبیه شده اند. اگر بخواهیم به طور اختصار امکانات نرم افزار را نام ببریم بایستی گفت که این نرم افزار دارای توانایی ویرایش فایل های صوتی،تبدیل فرمت فایل های صوتی،ضبط فایل های صوتی،بهبود کیفیت و ترمیم فایل های صوتی و ریپ و رایت نمودن فایل های صوتی برروی لوح های فشرده می باشد. فرمت های صوتی پشتیبانی شده در این نرم افزار شامل WMA, MP3, Ogg, FLAC و WAV می باشند. این نرم افزار دارای امکانات ضبط موسیقی و همچنین میکس کردن صداها و موزیک های مختلف با یکدیگر است. قابلیت استخراج صدای ویدیوها و ذخیره سازی آنها با فرمت دیگر در کنار قابلیت بریدن و چسباندن موزیک ها به یکدیگر این امکان را میدهد که کاربر توانایی انتخاب و محدوده موزیک دلخواه را داشته باشد. توانایی رفع نویز صداها و همچنین بلند یا کم کردن صدا در محدود زمانی فایل های صوتی و قرار دادن انواع افکت نیز از دیگر امکانات Ashampoo Music Studio محسوب می شود. توانایی مدیریت و دسته بندی موزیک با استفاده از تگ های title و artist نیز کمک میکند تا کاربر بتواند به سادگی فایل های صوتی را مدیریت نماید. توانایی رایت لوح های فشرده audio و mp3 از موسیقی ها برروی لوح های فشرده cd و dvd و blu-ray نیز در این نرم افزار فراهم آمده است.

 

\"Ashampoo

Benyamin بازدید : 53 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)
BandiZip نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای در زمینه فشرده سازی می باشد. اگر شما از طرفداران ۷Zip و Winrar هستید که قویترین نرم افزار های حال حاضر فشرده سازی هستند برای شما خبر خوشی داریم زیرا از این پس می توانید توسط نرم افزار BandiZip با سرعتی بیش از ۳ برابر نرم افزار های حال حاضر اقدام به فشرده سازی فایل های خود نمایید. بی شک برای شما نیز پیش آمده که هنگام اکسترک کردن فایل با خطا برخورد کرده باشید و یا پس از دانلود فایل تصویری و یا صوتی فشرده , زمانی که فایل را اکسترک می کنید کیفیت فایل از نسخه اصلی کمتر می باشد و حال تمام این مشکلات در نرم افزار  BandiZip برطرف شده است و شما می توانید با آسودگی خاطر اقدام به فشرده سازی فایل های خود نمایید و هیچ گونه دغدغه ای از خرابی فایل ها نداشته باشید. یکی از امکانات کلیدی این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از پسوند ها بیشماری همچون  ZIP, 7Z, RAR, ALZ, EGG, TAR, BH, LZH, GZ, BZ2, ISO, CAB, WIM, XZ, ARJ,  می باشد و همچنین مهمترین عامل برتری این نرم افزار همانطور که ذکر شده است سرعت عمل بی نظیر آن می باشد.
 
BandiZip فشرده ساز قدرتمند BandiZip 3.00 Beta 1
Benyamin بازدید : 51 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

WinZip Pro یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ بیلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و میتواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد. همچنین این نرم افزار میتواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود. در نسخه جدید ، نرم افزار میتواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدرهای مشخص شده است و ذخیره سازی آنها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد. 

 

WinZip Pro 17 قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.5 Build 10480

 

Benyamin بازدید : 47 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

HaoZip یکی از نرم افزارهای فشرده سازی و اکسترکت کردن ۴۹ فرمت مختلف از جمله RAR ، ZIP و ۷z می باشد . این برنامه قادر به فشرده سازی ۳۰ درصدی فایل های می باشد که با فشرده کردن و در پی آن کم حجم شده فایل ها ، می توانید سریعتر آن ها ربه به اشتراک بگذارید . توانایی تعمیر فایل های صدمه دیده ناشی از دانلود بد و یا فشرده کردن ناسالم ، حاشیه نویسی برای فایل های فشرده ، قابلیت رمزگذاری برای فایل ها ، سرعت بالا در فشرده سازی و … از سایر قابلیت های این نرم افزار می باشند.

 

HaoZip فشرده سازی و مدیریت فایل های فشرده با HaoZip 4.0.1.9350

 

Benyamin بازدید : 46 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

Able2Extract نرم افزاریست که برای خواندن اطلاعات فایل های PDF طراحی شده است تا در این مورد به شما کمک کند این نرم افزار فایل های پی دی اف شما را به Microsoft Word یا Excel تبدیل می کند و تمام فرمت بندی و جداول را در نظر می گیرد رابط کاربری نرم افزار بسیار شیک طراحی شده است و  به راحتی فایل ها را تبدیل می کند تنها کافیست قسمت مورد نظر را انتخاب کنید و دکمه convert را کلیک کنید تنها مشکل این نرم افزار در نمودار ها و گراف هاست و اشیای دیگر را به راحتی و با سرعت تبدیل می کند.

 

Able2Extract Professional تبدیل حرفه ای اسناد به یکدیگر با Able2Extract Professional 7.0.8.22

Benyamin بازدید : 38 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

Okdo Pdf to All Converter Pro به راحتی می تواند فایل های PDF شما را به سایر فرمت های رایج تبدیل کند . فرمت های doc, docx, docm, xls, xlsx, xlsm, rtf, ppt, pptx, pptm, txt, htm, pdf, jpeg, jpg, bmp, gif, tif, png, emf, wmf, ico, jp2, j2k, pcx, rle, tga, swf برای بخش خروجی در دسترس می باشند . کار با این نرم افزار بسیار آسان است به طوری که تنها کافیست فایل های مورد نظر خود را اضافه کنید و با زدن دکمه تبدیل ، در عرض چند ثانیه فایل تبدیل شده‌ی شما آماده است . این برنامه مستقل می باشد و برای تبدیل ، نیازی به نرم افزار ادوبی آکروبات نخواهید داشت . شما می توانید کل پوشه برای تبدیل اضافه کنید و به صورت دسته ای فایل های پی دی اف خود را تبدیل کنید .

 

 

 

Okdo PDF2All تبديل فايل هاي PDF توسط Okdo Pdf to All Converter Pro v4.6

 

 

Benyamin بازدید : 39 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

WinMetro نرم افزاری جدید برای تجربه محیط کاربری و اینرفیس ویندوز ۸ می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید در ویندوزهای XP / Vista / 7 محیط کاربری ویندوز ۸ را بدون تغییرات اساسی ویندوز اصلیتان تجربه کنید. ویندوز ۸ دیروز یعنی ۴ آبان ماه ۱۳۹۱ معرفی و رسما وارد بازار شد. ظاهر کاربری این ویندوز "مترو" نام دارد و بیشتر برای صفحات لمسی طراحی شده است ولی کاربرانی که هنوز از موس و کیبرد استفاده میکنند ، نیز میتوانند از آن استفاده کنند. نرم افزار WinMetro این امکان را میدهد که بدون تغییرات اساسی روی ویندوز ، ظاهر جدید مترو را تجربه کنید. این نرم افزار بسیار ساده و اجرا می شود و با غیرفعال کردن آن بدون نیاز به ریستارت شدن و تغییر تنظیمات ویندوز و ضربه زدن به ویندوز اصلی ، غیرفعال خواهد شد. این نرم افزار صرفا جهت تجربه رابط کاربری ویندوز ۸ می باشد و هنوز در نسخه بتا یعنی آزمایشی به سر می برد و احتمالا در صورت ارائه نسخه های بعدی آن کامل تر خواهد بود.

 

 

 

winmetro تجربه محیط کاربری ویندوز 8 با WinMetro 1.0 Beta

Benyamin بازدید : 37 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

Abex Document Converter Pro نرم افزار تمام عیار در زمینه تبدیل فرمت انواع فایل های اسنادی مانند pdf , word , excel , powerpoint , access , html , text و فرمت های عکس به یکدیگر می باشد. این نرم افزار بدون نیاز به نصب بودن نرم افزارهای هر فرمت به راحتی تمام فرمت هایی که ذکر خواهیم کرد را به یکدیگر تبدیل خواهد نمود. فرمت هایی نظیر PDF, DOC, DOCX, DOCM, XLS, XLSX, XLSM, PPT, PPTX, PPTM, PPS, PPSX, PPSM, HTML, HTM, Text و فرمت های عکس نظیر JPG, JPEG, BMP, PNG, PSD, TIFF, GIF, EMF, WMF, JP2, J2K, PCX و… تماماً به یکدیگر تبدیل خواهند شد. در زمینه فایل های مربوط به نرم افزار Mircosoft office نرم افزار از ورژن های ۹۷ تا ۲۰۱۳ این نرم افزار به راحتی پشتیبانی می نماید و مشکلی در زمینه ناسازگاری این نرم افزار با نسخه های قدیمی آفیس وجود ندارد. تبدیل فایل های متنی و سند به فرمت عکس با حفظ کیفیت و بدون از بین رفتن لایه های گرافیکی از قابلیت های مهم نرم افزار به شمار می رود. در تبدیل فرمت توانایی انتخاب صفحات اسناد وجود دارد و از طرفی قابلیت تبدیل چندین فایل به یک فایل واحد نیز تعبیه شده است. تنظیم کیفیت dpi و ۱-۱۰۰ مربوط به عکس ها و صفحات pdf امکان پذیر بوده و همچنین در زمینه فایل های محافظت شده و پسورد نرم افزار بدون مشکل به تبدیل فرمت آنها اقدام خواهد نمود. در طرف مقابل نرم افزار میتواند برروی فایل هایی که تبدیل می شوند محدودیت در نظر بگیرد و از کپی شدن،پرینت شدن و ویرایش شدن انها جلوگیری به عمل آورد.

 

 

 

abex document converter تبدیل فرمت اسناد به یکدیگر Abex Document Converter Pro 3.5.0

 

 

Benyamin بازدید : 38 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

Coderstars I Translate نام نرم افزاری است که به راحتی توانایی ترجمه ی متن های طولانی و لغات را از هر زبانی که هستند ، به ۵۳ زبان خارجی دیگر را دارد. با داشتن این نرم افزار فرهنگ لغت دیگر نیازی ندارید که به سایت های ترجمه ی آنلاین مراجعه نمایید زیرا به طور مستقیم از کامپیوتر خود می توانید متون مورد نظر خود را ترجمه کنید.

 

 

 

Coderstars I Translate ترجمه سریع و آسان متن توسط Coderstars I Translate 1.0

Benyamin بازدید : 37 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار فوق العاده معروف Babylon که در زمینه ترجمه کلمات و متون ید طولایی دارد را همه می شناسیم. پشتیبانی بیش از ۷۵ زبان زنده دنیا و تبدیل و ترجمه آن به زبان های دیگر باعث می شود همه نیازهای کاربران در مورد ترجمه زبان ها بر طرف شود . برای ترجمه متن های کامل و بازگشایی سایت ها ۳۱ زبان مورد پشتیبانی هستند . این نسخه که همانند نسل های قبلی بیش از ۱۷ زبان زنده دنیا را به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند قادر است تا علاوه بر تلفظ کلمات به زبان های مختلف متون را هم ترجمه کند. ترجمه متن یکی از مواردی است که کاربران به آن توجه بسیار ویژه ای دارند، هرچند ترجمه متن با Babylon تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی فراهم می شود اما بازهم عملکرد نرم افزار تحسین برانگیز است.قابلیت بسیار مهم و کلیدی که در این نسخه اضافه شده است، امکان ترجمه وب سایت ها به صورت آنلاین است، بدین صورت که کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت آدرس وب سایت مورد نظر را داده و منتظر بمانند تا با توجه به زبانی که انتخاب کرده اند ، صفحه وب سایت مورد نظر را ترجمه شده تحویل بگیرند. قابلیت جالب دیگر هم امکان تبدیل واحد های مختلف به یکدیگر هستند که می تواند استفاده زیادی برای کاربران داشته باشد.

 

 

 

Babylon نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوب Babylon v10.0.1 r18

Benyamin بازدید : 37 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

استفاده از نرم افزار پاورپوینت برای تهیه انواع اسلایدها و ارائه های مربوط به کنفراس ها افزایش یافته است. یکی از مشکلاتی که بعضا کاربران در هنگام استفاده از اسلاید ساخته شده خود مواجه می شوند ، بهم ریختگی های مختلف است که ممکن است گریبان گیر هرکسی شود. برای رفع این مشکل بهترین راه حل تبدیل فایل های پاورپوینت به ویدیو و فیلم می باشد. Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal نرم افزاری مناسب جهت تبدیل فایل های نرم افزار Powerpoint که دارای فرمت هایی نظیر ppt, pptx, pptm, ppsx, pps, ppsm, potx, potm, pot می باشند به ویدیو با فرمت های مختلف نظیر  FLV و  AVI, WMV, MP4 می باشد. مهم ترین نکته در این نرم افزار عدم نیاز به نصب بودن نرم افزار Powerpoint جهت تبدیل می باشد و این مورد کمک شایانی را به کاربر خواهد نمود. این نرم افزار میتواند تبدیل کیفیت را تا سطح HD نیز انجام دهد و از نظر کیفیت فایل خروجی مشکلی نخواهد بود. امکان قرار دادن موزیک برای اسلاید و همچنین ضبط صدا برای اسلایدها و تنظیم آن نیز فراهم است. تبدیل فرمت در Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal با تمامی اشیاء به کار رفته درون اسلاید و بدون هیچگونه تغییری انجام خواهد شد و کاربر میتواند زمان نمایش هر اسلاید را نیز تنظیم کند تا به این ترتیب شخصی سازی نیز انجام شود. به وسیله این نرم افزار ضمنا میتوانید روی اسلاید ساخته شده واترمارک مورد نظر را نیز قرار دهید تا کپی رایت شما نیز رعایت شود. این نرم افزار میتواند تنظیمات شما را ذخیره کند تا در تبدیل های بعدی سریعتر به خواسته خود برسید. نرم افزار با نسخه های مختلف نرم افزار Powerpoint که آخرین نسخه آن ۲۰۱۳ می باشد نیز سازگاری کامل خواهد داشت.

 

xilisoft powerpoint to video converter تبدیل پاورپوینت به ویدیو Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal v1.1.1

 

Benyamin بازدید : 44 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار فرهنگ لغت معین با ظاهری ساده اما رابط کاربری مناسب میتواند تجلی بخش گوشه ای کوچک از سرچشمه ی ارزشمند زبان پارسی در دنیای مجازی باشد. این نرم افزار نخستین دیکشنری فارسی به فارسی تحت ویندوز میباشد و تاکنون مشابه آن وجود نداشته است و قریب به ۴۳۰۰۰ واژه دارد !
دکتر محمد معین معتقد بود که هیچ فرهنگ کاملی کار یک تن نباید باشد و نمی‌تواند باشد. معین در فرهنگ خود از ۳۰۰ هزار فیش که با همکاری گروهی از دوستان فاضل و بالغ بر ۴۰۰ دانشجو در طی ۲۰ سال فراهم کرده استفاده کرده‌است.

 

 

 

moen32 فرهنگ لغت معین   نسخه 3.2

Benyamin بازدید : 42 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

Microsoft Office 2013 بسته نرم افزاری فوق العاده ای که همیشه باعث سربلندی سازندگان بوده و از نسخه ۹۷ تا نسخه ۲۰۱۰ توانسته کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. شاید یکی از دلایلش یکتایی آفیس بوده اما واقعیت امر این است که مجموعه Microsoft Office همیشه ویژه و کامل بوده تا جایی که تقریبا نمی توان همتایی برای آن در نظر گرفت یا حتی نام برد. نسخه های مختلف مجموعه آفیس از گذشته ارتقا پیدا کردند تا پس از ارائه آفیس ۲۰۰۷ به یکباره تغییرات چشمگیری در آفیس مشاهده شد و آفیس ۲۰۱۰ آن را کامل تر کرد و حالا تقریبا پس از سه سال مایکروسافت با سروصدای فراوان نسخه ۱۵ از آفیس را منتشر کرد تا بازهم نشان دهد Office بهترین انتخاب برای همه کاربران است. آفیس ۲۰۱۳ که به تازگی منتشر گردیده ظاهری تقریبا شبیه به نسخه های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ دارد با این تفاوت که گزینه های جدیدی به آن اضافه شده که بی انصافی اگر نگوییم برای اولین بار چنین امکاناتی را یک شرکتی نرم افزاری ارائه داده ؛ امکاناتی بسیار فراوان کاربران را احاطه کرده اند.

 

|نسخه نهایی ۳۲بیتی و ۶۴بیتی به همراه جدیدترین کرک به تاریخ ۲۹ بهمن|

 

|به همراه آموزش نصب قدم به قدم در قالب یک فایل PDF اختصاصی دانلودها|

 

 

 

office 2013 final cover دانلود نسخه نهایی آفیس 2013   Microsoft Office Professional Plus 2013

Benyamin بازدید : 38 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

یکی از بهترین فعال ساز های ویندوز و مجموعه آفیس برنامه KMSpico است که مشکل خیلی از کاربرانی که داخل ایران از سیستم عامل ویندوز و مجموعه آفیس استفاده می کنند را حل می کند. با این فعال ساز حرفه ای می توانید ویندوز ۸ و آفیس ۲۰۱۳ را فعال کنید و البته لازم به ذکر است که این برنامه کارآمد به جز تمام ورژن های ویندوز ۸ ویندوز ویستا و ویندوز ۷ و مجموعه آفیس ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ را هم کرک می کند.برای راحتی کاربر رابط کاربری آسان و راحتی دارد که کاربر لازم نیست کار خاصی انجام دهد. تیم دانلودها امیدوار است این برنامه برای شما کاربران گرامی مفید واقع شود.

 

 

 

KMSpico v9.0.2 فعال سازی ویندوز و آفیس با KMSpico v9.0.2.20131025

 

 

 

ویژگی های نرم افزار KMSpico :

 

  •      فعال سازی ویندوز ۸
  •      فعال سازی ویندوز ۸.۱
  •      فعال سازی مایکروسافت آفیس ۲۰۱۳
  •      فعال سازی Visio 2013
  •      فعال سازی Project 2013
  •      فعال سازی مایکروسافت آفیس ۲۰۱۰
  •      فعال سازی Visio 2010
  •      فعال سازی Project 2010
  •      فعال سازی ویندوز ۷ – Enterprise
  •      فعال سازی ویندوز ۷ – Professional
  •      فعال سازی ویندوز ویستا – Enterprise
  •      فعال سازی ویندوز ویستا – Bussines
  •      فعال سازی ویندوز سرور – 2008
  •      فعال سازی ویندوز سرور – 2008R2
  •      فعال سازی ویندوز سرور – 2012
Benyamin بازدید : 35 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

EmEditor Professional محصول شرکت Emurasoft  یک ویرایشگر متن حرفه ای با امکانات متعدد می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا فایل های متنی خود را ویرایش نمایند. در این نرم افزار انواع ابزارهای ویرایشی و نگارشی موجود می باشند. قدرت این نرم افزار در باز نمودن فایل ها و سند های متنی با حجم بالا می باشد. این نرم افزار قادر است تا فایل متنی مختلف را کمترین زمان ممکن اجرا نماید و این ویژگی در نسخه جدید این نرم افزار بهبود بخشیده شده است. اگر سیستم استفاده کننده از این نرم افزار دارای ۱ گیگابایت حافظه اصلی باشد ، این نرم افزار قادر است تا یک فایل ۴ گیگابایتی را اجرا نماید. در نسخه ۶٫۰۰ این نرم افزار زمان بارگذاری یک فایل حجیم حداکثر ۳ دقیقه و ۵۴ ثانیه بود که در نسخه ۷٫۰۰ این برنامه ، این زمان به ۱۳ ثانیه کاهش داده شده است. همچنین زمان جایگزینی و ذخیره سازی متن از ۹ دقیقه و ۵ ثانیه به ۱ ثانیه در نسخه جدید کاهش یافته است. جدید ترین نسخه ی این نرم افزار امکان باز کردن فایل های حجیم در کوتاه ترین زمان ممکن که انقلابی در ادیتور های موجود می باشد را به شما می دهد. (باز کردن فایل ها تا سقف ۲۴۸ گیگابایت یا ۲,۱ میلیون خط)

 

 

 

EmEditor Professional ادیت حرفه ای متون خود با Emurasoft EmEditor Professional v13.0.0

Benyamin بازدید : 39 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

Foxit Reader بهترین و سبک ترین نرم افزار برای نمایش فایل های پی دی اف است. بدون دردسر و بی نیاز از هرگونه کرک و نرم افزاری رایگان جهت نمایش سریع فایل های pdf می باشد. اگر از نرم افزار سنگین مانند adobe reader استفاده میکنید یا از دیگر نرم افزارهایی که دارای امکاناتی دیگری هستند و شما فقط از آنها جهت مشاهده فایل های pdf استفاده میکنید ، سخت در اشتباه هستید. Foxit Reader بسیار سریع و با کمترین استفاده از منابع سیستمی فایل های pdf را نمایش خواهد داد. نمایش چندین فایل pdf به صورت تب و همچنین داشتن حافظه به طوری که اگر تا صفحه ۵۰ کتابی را مطالعه کنید ، کافیست برنامه را ببندید و در بازگشایی بعدی همان کتاب ، نرم افزار در همان صفحه باز خواهد شد. همچنین Foxit Reader میتواند کامنت هایی که برای برخی از کلمات یا جملات در فایل های pdf تعبیه شده است را نیز نمایش دهد. همچنین این نرم افزار با نصب افزونه بر روی مرورگرهای فایرفاکس و کروم میتواند فایل های pdf را درون مرورگر نیز نمایش دهد. در زمینه ویرایش این نرم افزار میتواند به راحتی به فایل های pdf عکس و متن اضافه کند. البته متاسفانه امکان فارسی نوشتن در این نرم افزار وجود ندارد. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت Text Viewer است که متن های فایل pdf را به صورت قابل ویرایش و قابل کپی برداری نمایش میدهد که البته این قابلیت نیز با فارسی سازگار نبوده و به صورت برعکس حروف فارسی را نمایش میدهد که البته برای فایل های پی دی اف انگلیسی مشکلی ندارد.

 

foxit reader بهترین نرم افزار نمایش فایل پی دی اف Foxit Reader 6.1.1.1025

Benyamin بازدید : 36 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

Classic Menu for Office 2010 and 2013 همانطور که از نام آن مشخص است نرم افزاری برای تبدیل منوهای آفیس ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ به منوهای کلاسیک می باشد. آفیس ۲۰۰۳ تحولی در نسخه های مختلف آفیس بود به طوری که با به وجود آمدن امکانات فراوان توانست طرفداران زیادی را به خود جلب کند و بیشتر محبوبیت نرم افزار آفیس از ارائه نسخه ۲۰۰۳ آن شروع شد. پس از به مدت ۴ سال نسخه جدیدی ارائه نشد تا آفیس ۲۰۰۷ به بازار آمد که از نظر ظاهری تحول زیادی را به خود دید. از آن پس کاربران زیادی در یافتن امکانات درون نرم افزار آفیس نسخه های جدید دچار مشکل شدند چرا که رابط کاربری به طور کامل عوض شده بود. نسخه های آفیس ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ نیز همینطور هستند به همین دلیل نرم افزار Classic Menu for Office 2010 and 2013 میتواند موثر باشد. به وسیله این نرم افزار ضمن اینکه میتوانید از نسخه های جدید و پر امکانات تر نرم افزار Office استفاده کنید ، میتوانید منوهای آنها را به صورت کلاسیک در آورید تا راحت تر بتوانید از امکانات آن استفاده کنید. این نرم افزار برروی نرم افزارهای آفیس Word, Excel and PowerPoint,OneNote, Outlook, Publisher, Access و InfoPath قابل نصب می باشد. 

 

 

 

Classic Menu for Office 2010 and 2013 تبدیل منو آفیس به کلاسیک Classic Menu for Office 2010 and 2013 6.00

Benyamin بازدید : 38 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

Auslogics Registry Defrag نرم افزاری رایگان برای یکپارچه سازی ویژه فضای رجیستری ویندوز و از بین بردن فضاهای خالی و نامناسب ایجاد شده درون آن می باشد. رجیستری ویندوز نیز همانند هارد دیسک محل ورود اطلاعات مختلفی می باشد که اینبار برخلاف هارد دیسک محل رد و بدل شدن اطلاعات سیستمی مورد نیاز نرم افزارها می باشد و کاربر در آن دخالتی ندارد. رجیستری ویندوز با توجه با کاربرد آن بسیار مهم است. یکپارچه سازی فضای رجیستری باعث کاهش حجم داده های آن،از بین رفتن فضاهای بی مورد ایجاد شده و منظم شدن اطلاعات آن می شود که در نتیجه باعث دسترسی سریعتر ویندوز و نرم افزار به اطلاعات رجیستری و در نهایت باعث افزایش سرعت عمل ویندوز می شود. لازم به ذکر است یکپارچه سازی رجیستری در کاهش استفاده رجیستری از فضای رم نیز موثر است و این مسائل باعث افزایش پایداری ویندوز خواهد شد. محیط کاربری نرم افزار بسیار ساده طراحی شده است و هر نوع کاربر توانایی انجام امور ان را خواهد داشت. 

 

 

 

auslogics registry defrag یکپارچه سازی رجیستری ویندوز Auslogics Registry Defrag 7.4.0.0

Benyamin بازدید : 43 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

phpDesigner نرم افزاری عالی برای برنامه نویسان تحت وب می باشد که وسیله آن میتوانند نسبت به برنامه نویسی و طراحی وبسایت های مبتنی برای php با قابلیت وارد کردن کدهای HTML5 و CSS3 و JavaScript می باشد. این نرم افزار هوشمند تمامی قابلیت های ویرایش،آنالیز و دی باگ انواع زبان های برنامه نویسی مانند HTML5 XHTML CSS3 JavaScript VBScript Java C# Perl Python Ruby Smarty را دارا می باشد و میتواند ضمن دی باگ و اجرای این کدها هنگام کدنویسی برایتان کدهای قابل نوشتن را نشان دهند و نسبت به نوشتن خطوط به طور اتوماتیک و حدس زدن ادامه کد اقدام نماید. قابلیت رنگبندی سینتکس ها و جدا نمودن آنها با رنگ بندی و فاصله بندی به برنامه نویس کمک میکند تا به سادگی نسبت به مشاهده کدهای نوشته شده اش اقدام نماید. پشتیبانی کامل از موارد پی اچ پی شامل کلاس ها، کلاس ها توسعه یافته، روابط، خواص، توابع، ثابت و متغیر باعث می شود برنامه نویس نیازی به دیگر نرم افزارهای برنامه نویسی نداشته باشد. قابلیت همراه شدن با انواع فریم ورک های ویژه php نظیر Zend, CodeIgniter, Yii و Symfony و سازگاری با فریم ورک های جی کوئری نظیر  jQuery, ExtJS, Yui, Dojo. MooTools و Prototype تمامی نیازهای یک برنامه نویس پی اچ پی را کامل و برطرف می نماید. همچنین این نرم افزار میتواند به ftp و sftp متصل شود و به صورت انلاین نسبت به ویرایش کدهای شما اقدام کند. 

 

phpdesigner8 برنامه نویسی به زبان پی اچ پی phpDesigner 8.1.2.9

 

 

Benyamin بازدید : 33 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

  نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف محصولی از شرکت Caphyon می باشد. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای معروف ساخت فایل Setup است که شما می توانید به راحتی و با کمک آن فایل exe درست کنید. از دیگر ویژگی ها قابلیت تهیه فایل نصب در دو فرمت EXE و MSI می باشد. پشتیبانی از چندین زبان مختلف، قابلیت قرار دادن مدیریت لیسانس و در خواست سریال برای نصب برنامه، توانایی قرار دادن متن برای نمایش در هنگام نصب به منظور قرار دادن توضیحات به کاربر و …  نیز از دیگر ویژگی های این برنامه است.

 

Advanced.Installer.10.8 تهیه و ساخت فایلهای setup با Advanced Installer Architect 10.8

 

Benyamin بازدید : 42 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

Arclab Web Form Builder نرم افزاری کاربردی و آسان برای ساخت فرم های آنلاین با فناوری Php و Html می باشد. همانطور که میدانید ساخت فرم های php و html توسط کاربرانی که به این زبان ها تسلط ندارند امکان پذیر نیست. ولی توسط این نرم افزار کاربر میتواند بدون نوشتن کد و تسلط داشتن به زبان های برنامه نویسی تحت وب ، فرم های تماس با ما یا هر نوع فرمی را بسازد و این قابلیت را فعال کند که فرم پر شده به ایمیل خاصی ارسال شود. کاربر میتواند فرم های یک صفحه ای یا چند صفحه با انواع فیلدها طراحی کند. فیلد متن،فیلد شماره،فیلد مخصوص ایمیل،فیلد پسورد مانند،فیلد انتخاب گزینه،فیلد درختی،فیلد بازشو و… که تماماً قابل گنجاندن درون فرم ها می باشد. قابلیت آپلود فایل نیز برای فرم امکان پذیر است و کاربر میتواند در هنگام ساخت فرم آن را نیز درون فرم بگنجاند. قابلیت استفاده از کد کپچا یا سوال امنیتی برای فرم نیز ممکن است تا ربات های اسپمر نتوانند از فرم هرزنامه بفرستند. قابلیت تنظیم پیغام خودکار برای نمایش به فرد تکمیل کننده فرم میتواند در آگاهی افراد متقاضی یاری دهنده باشد. برای مثال میتواند تعیین کرد اگر فیلدی خالی ماند که پر شدن آن ضروری بود چه پیغامی نمایش داده شود. تعیین پیغام های کامل شدن مراحل نیز امکان پذیر می باشد. محیط کاربری نرم افزار بسیار ساده و قابل درک است و تمامی کاربران میتوانند از آن استفاده نمایند.


Arclab Web Form Builder ساختن فرم های اینترنتی با Arclab Web Form Builder 3.20

Benyamin بازدید : 39 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

VB.Net to C Sharp Converter نرم افزاری ساده و کوچک برای برنامه نویسان است که با استفاده از آن میتوانند به سادگی برنامه های نوشته شده در زبان VB.Net را به زبان پر کاربرد و محبوب این روزهای دنیای برنامه نویسی یعنی سی شارپ  (#C) تبدیل نمایند. بدین وسیله به سادگی میتواند کدهایی که با سینتکس زبان وی بی دات نت نوشته شده اند را به سی شارپ تبدیل کنید. این نرم افزار با پشتیبانی از قابلیت های موجود در نرم افزار ویژوال استدیو که در برنامه نوشته شده به زبان VB.Net استفاده شده اند ، نظیر LINQ, XML, WPF, Lambda expressions, میتواند کمک شایانی در تبدیل بدون مشکل به زبان سی شارپ داشته باشد. با پشتیبانی از انواع فرم ها ، کلاس ها و فریم ورک ها و همچنین پشتیبانی از برنامه های تحت بازهم میتواند در زمینه تبدیل بسیار قدرتمند عمل نماید. نرم افزار از نظر محیط کاربری بسیار ساده است و برای تبدیل نیاز به انجام فرایندهای پیچیده وجود ندارد و به همین دلیل به سادگی و سرعت قابل استفاده می باشد. این نسخه توسط بسیاری از برنامه ها تست شده است تا کمترین خطاها را در تبدیل داشته باشد به همین نتیجه نهایی میتواند بسیار به آنچه میخواهید نزدیک باشد و کمترین ویرایش پس از تبدیل را برایتان به ارمغان آورد.

 

 

 

vbnet to c sharp converetion تبدیل کدهای زبان vb.net به سی شارپ VB.Net to C Sharp Converter 3.07

Benyamin بازدید : 36 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

مجله الکترونیکی گیمر طلایی یا گلدن گیمر در رابطه با دنیای بازی ها و بازیخورها می باشد که به صورت ماهانه در قالب فایل PDF منتشر می شود. این مجله بیش از یک سال در حال انتشار است در هر شماره به بحث و نقد بازی ها ، معرفی بازی های جدید، بررسی بازی ها ، بررسی شخصیت های بازی ها،معرفی سخت افزارهای مربوط به بازی ها و… خواهد پرداخت.

 

 

 

goldengamer شماره 12 مجله الکترونیکی گیمر طلایی

Benyamin بازدید : 47 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

با شماره جدید مجله پرمخاطب IMDb-Dl در خدمت شما هستیم.در شماره ی ششم نیز مانند شماره های قبل تلاش ما در مجموعه کادر مجله برآن بوده است که مطالبی بدیع و پربار را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم از جمله در بخش "نگاهی دیگر" به مباحثی که در نقدها کمتر به آنها اشاره میشود پرداخته و به تحلیل سریال "بازی تاج و تخت" و فیلم "آرگو" از زاویه ای دیگر می پپردازیم و تصویر استراتژیکی که این آثار در ذهن مخاطب باقی می گذارند را مورد بررسی قرار می دهیم ، همچنین در این شماره فلش بکی متفاوت با همیشه خواهیم داشت که در این بخش به بررسی کامل ۳ سری مجموعه "ماتریکس" خواهیم پرداخت، این مژده را هم به طرفداران کمیک بوک ها می دهیم که از این شماره شاهد اضافه شدن ضمیمه جدیدی با عنوان کمیک بوک های سریالی به مجله خواهیم بود که از این پس در هر شماره تقدیم حضور شما عزیزان می گردد و بسیاری مطالب دیگر که امیدواریم مورد توجه شما خوانندگان گرامی قرار بگیرد.

 

IMDB6 دانلود شماره ششم مجله سینمایی IMDb Dl Magazine April 2013

Benyamin بازدید : 37 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

در شماره ی نخست که اکنون پیش روی شما قرار دارد ، مبنای کلی ما بر این اصل استوار است که مجله "پردیس گیم" را متفاوت با سایر مجلات بازی دیگر ارائه دهیم و فقط تمرکزمان بر روی نقد ، پیش نمایش و  مصاحبه نباشد و سراغ بخش های جدیدتری برویم که کمتر مجله ای و یا هیچ مجله ای به آن نمی پردازد.بنابراین در قدم اول ما با یک تیم حرفه ای کار را شروع کردیم تا مجله دو فاکتور بسیار مهم "حرفه ای بودن" و "متفاوت بودن" را در خود دارا باشد.با نگاهی به حالت کلی مجله،نوع مطالب،سبک و سیاق نگارش و انتخاب موضوعات مسلما به این امر پی خواهید‬

 

PG دانلود شماره نخست مجله گیم PardisGame Magazine August 2013‬‎

Benyamin بازدید : 37 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

مجله سینمایی و فیلم آی ام دی بی-دی ال شماره ۱۱ برای دانلود اماده است. این مجله سینمایی و فیلم به بررسی خبرهای سینمای ایران و جهان و بررسی و نقدهای حوزه سینمایی می پردازد و همچنین دارای مطالبی جالب و خواندنی در این زمینه می باشد. در شماره جدید اخبار فیلم های سینمایی جدید و بازیگران و همچنین خبر مرگ پاول واکر بازیگر مطرح هالیوود و همچنین مطلب جالب "بزرگانی که اسکار نگرفته اند" در کنار نقد موسیقی فیلم پدرخوانده از مطالب جالب این شماره به حساب می آید.

 

 

 

imdb dl mag 11 دانلود مجله سینمایی IMDB DL شماره 11

Benyamin بازدید : 40 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

WinZip Pro یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ بیلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و میتواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد. همچنین این نرم افزار میتواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود. در نسخه جدید ، نرم افزار میتواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدرهای مشخص شده است و ذخیره سازی آنها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد.

 

 

 

Winzip قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 18.0 Build 10661 Final

 

 

Benyamin بازدید : 48 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

 

 

winrar دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا  WinRAR 5.01 Final

 

 

Benyamin بازدید : 38 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

WinArchiver نرم افزاری بسیار توانمند و پر کاربرد برای کسانی است که با انواع فایل های فشرده نظیر  ZIP, RAR, ISO, 7Z, CAB, TAR و GZIP سرکار دارند می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت فایل های فشرده سازی شده که در ادامه مطلب تمامی فرمت ها را نام برده ایم، میتواند فرایندهای زیادی را روی آنها انجام دهد. ساده ترین فرایند خروج از حالت فشرده سازی شده تمامی فرمت های فایل های فشرده و همچنین ویرایش آنها و قرار دادن پسورد و همچنین قابلیت مهم mount کردن آنها به صورت درایو مجازی می باشد. توانایی تقسیم کردن فایل های فشرده سازی شده به چند فایل جداگانه که امروزه متداول شده است و بسیار دیده می شود هم توسط این نرم افزار انجام می شود.  قابلیت تهیه فایل های ایمیج (iso) از روی لوح های فشرده cd و dvd و همچنین رایت فایل های ایمیج روی لوح فشرده نیز از دیگر امکانات نرم افزار می باشد. قابلیت قرار دادن پسورد برروی فایل های فشرده نیز امکان پذیر می باشد. 

 

WinArchiver مدیریت انواع فایل های فشرده WinArchiver 3.4

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 386
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 371
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 461
  • بازدید ماه : 1,378
  • بازدید سال : 24,423
  • بازدید کلی : 74,381