loading...
دانلود کده98
Benyamin بازدید : 44 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Camera Plus Pro یک ابزار مفید برای عکاسی با امکانات بسیار زیاد است. شما می‌توانید در حین عکاسی با کمک ابزارها، عکس بهتری بگیرید. همچنین بعد از گرفتن عکس با کمک ابزارهای ویرایش، عکستان را بهبود دهید و نهایتاً با قابلیت‌های اشتراک‌گذاری این برنامه عکستان را هرکجا خواستید به اشتراک بگذارید. این برنامه دارای قابلیت انتخاب کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری است. همچنین در عکاسی و فیلم‌برداری فیلترهای زنده‌ی متنوعی قرار داده شده است که در حین عکاسی / فیلم‌برداری می‌توانید همزمان فیلتر مورد نظرتان را مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

camera plus pro عکاسی حرفه‌ای با Camera Plus Pro 5.0   آیفون و آیپد

Sadra بازدید : 53 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Speedtest که زیرمجموعه‌ای از سایت معتبر Speedtest است، به‌شما در محاسبه‌ی سرعت اینترنتتان کمک می‌کند. شما می‌توانید نتایج به‌دست آمده را معیاری برای سنجش اینترنت خود قرار دهید و همچنین سرعت اینترنت خود را با دیگرا مقایسه کنید. Speedtest از سرورهای متنوعی برای سنجش سرعت شما استفاده می‌کنید. برای مثال می‌توانید سرعت اینترنت خود را با یک سرور داخل کشور محاسبه کنید و یا با یک سرور در خارج از کشور سرعتتان را محاسبه کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

speedtest محاسبه‌ی سرعت اینترنت با کمک Speedtest.net 3.1.5 – آیفون و آیپد

Benyamin بازدید : 49 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن  Steps ابزاری است که به‌شما در شمارش قدم‌هایی که برمی‌دارید کمک می‌کند. این اپلیکیشن با کمک سنسور M7 موجود در iPhone 5s تعداد قدم‌هایتان را می‌شمارد. شما می‌توانید یک هدف برای پیاده‌روی خود مشخص کنید و هرگاه تعداد قدم‌هایتان به‌میزان مشخص شده رسید این اپلیکیشن به‌شما اطلاع خواهد داد. لطفاً توجه داشته باشید این اپلیکیشن فقط بر روی iPhone 5s قابل اجراست. همچنین برای اجرای آن نیاز به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

steps شمارش قدمهایی که برمی‌دارید با کمک Steps 1.2   آیفون

 

Benyamin بازدید : 52 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن KitCamera یک ابزار فوق‌العاده حرفه‌ای با امکانات بسیار زیاد برای عکاسی در آیفون و آیپد است. از جمله امکانات این اپلیکیشن می‌توان به افکت‌های زنده در حین عکاسی، ۱۶ لنز (افکت) گوناگون، ۵۱ نوع متفاوت برای فیلم‌برداری، ۴۰ قاب متنوع برای متفاوت کردن عکس‌های شما، مدیریت exposure و white balance به‌طور زنده و در حین عکاسی و… این اپلیکیشن دارای قابلیت‌های بسیار زیادی است که می‌تواند به‌تمامی نیاز‌های شما پاسخ دهد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

kitcamera عکاسی حرفه‌ای با کمک KitCamera 2.1.2   آیفون و آیپد

Sadra بازدید : 42 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

تم بسیار زیبا و جذاب با عنوان Litht Purple مخصوص گوشی های آیفون را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. توسط این تم می توانید ظاهر تلفن همراه خود را تغییر دهید. این تم زیبا را در ادامه از وب سایت دانلود کده 98 دریافت کنید.

 

Litht Purple تم بسیار زیبا و تماشایی Litht Purple – آیفون

Sadra بازدید : 42 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

تم بسیار زیبا و جذاب با عنوان The Coast Of Sea مخصوص گوشی های آیفون را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. توسط این تم می توانید ظاهر تلفن همراه خود را تغییر دهید. این تم زیبا را در ادامه از وب سایت دانلود کده 98 دریافت کنید.

 

The Coast Of Sea تم بسیار زیبا و تماشایی The Coast Of Sea – آیفون

Sadra بازدید : 45 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

تم بسیار زیبا و جذاب با عنوان Rainy Dusk مخصوص گوشی های آیفون را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. توسط این تم می توانید ظاهر تلفن همراه خود را تغییر دهید. این تم زیبا را در ادامه از وب سایت دانلود کده 98 دریافت کنید.

 

Rainy Dusk تم بسیار زیبا و تماشایی Rainy Dusk – آیفون

Sadra بازدید : 52 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

تم بسیار زیبا و جذاب با عنوان Alternative Yellow مخصوص گوشی های آیفون را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. توسط این تم می توانید ظاهر تلفن همراه خود را تغییر دهید. این تم زیبا را در ادامه از وب سایت دانلود کده 98 دریافت کنید.

 

Alternative Yellow تم بسیار زیبا و تماشایی Alternative Yellow – آیفون

Sadra بازدید : 99 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

تم بسیار زیبا و جذاب با عنوان Crystal Love مخصوص گوشی های آیفون را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. توسط این تم می توانید ظاهر تلفن همراه خود را تغییر دهید. این تم زیبا را در ادامه از وب سایت دانلود کده 98 دریافت کنید.

Sadra بازدید : 40 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

تم بسیار زیبا و جذاب با عنوان Dawn Of The Horizon مخصوص گوشی های آیفون را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. توسط این تم می توانید ظاهر تلفن همراه خود را تغییر دهید. این تم زیبا را در ادامه از وب سایت دانلود کده 98 دریافت کنید.

Sadra بازدید : 56 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

تم بسیار زیبا و جذاب با عنوان Leaving Time مخصوص گوشی های آیفون را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. توسط این تم می توانید ظاهر تلفن همراه خود را تغییر دهید. این تم زیبا را در ادامه از وب سایت دانلود کده 98 دریافت کنید.

Sadra بازدید : 46 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

تم بسیار زیبا و جذاب با عنوان Her Beautiful Shadow مخصوص گوشی های آیفون را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. توسط این تم می توانید ظاهر تلفن همراه خود را تغییر دهید. این تم زیبا را در ادامه از وب سایت دانلود کده 98 دریافت کنید.

 

Sadra بازدید : 54 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

تم بسیار زیبا و جذاب با عنوان Solid Black مخصوص گوشی های آیفون را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. توسط این تم می توانید ظاهر تلفن همراه خود را تغییر دهید. این تم زیبا را در ادامه از وب سایت دانلود کده 98 دریافت کنید.

Sadra بازدید : 44 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

تم بسیار زیبا و جذاب با عنوان Light Purple Icons مخصوص گوشی های آیفون را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. توسط این تم می توانید ظاهر تلفن همراه خود را تغییر دهید. این تم زیبا را در ادامه از وب سایت دانلود کده98 دریافت کنید.

Sadra بازدید : 29 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

کمپانی یاهو مدت‌هاست اطلاعات مربوط به وضعیت آب و هوای اپلیکیشن Weather آیفون و آیپد را ارائه می‌کند. اما خود این شرکت نیز اپلیکیشنی جداگانه برای وضعیت آب و هوا طراحی کرده است که در نسخه‌ی جدید با یک طراحی بسیار زیبا که توانسته جایزه‌ی طراحی در سال ۲۰۱۳ را از اپل دریافت کند، ممکن است شما را قانع کند تا دیگر برای دیدن وضع آب و هوا به‌سراغ اپلیکیشن‌های دیگر نروید. این اپلیکیشن با ظاهری زیبا و سازگار با محیط iOS 7 و همچنین اطلاعات زیادی که در مورد وضع آب و هوا در اختیارتان می‌گذارد بدون شک یکی از بهترین ابزار‌های موجود در این زمینه است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

 

Sadra بازدید : 42 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

با محبوبیت هرچه بیشتر محصولات شرکت اپل نرم افزارهایی برای راحتی استفاده از این محصولات بوجود آمده اند. گوشی اپل که نام آن آیفون است ، طرفداران زیادی دارد و هم اکنون در ایران نیز یکی از گوشی های موبایل محبوب به شمار می رود.AnyMP4 iPhone Transfer نرم افزاری است برای انتقال اطلاعاتی نظیر ویدیو ، موزیک و عکس بین گوشی های آیفون و کامپیوتر و همچنین نرم افزاری برای پشتیبان گیری از فایل های گوشی های آیفون می باشد. این نرم افزار به خوبی با گوشی های آیفون ، گوشی های نسل۳ آیفون و آیفون ۳.۱ و آیفون ۵ سازگاری دارد. این نرم افزار برنامه ای بسیار عالی برای پشتیبان گیری از گوشی های آیفون است و به وسیله آن میتوان به راحتی از گوشی های آیفون بکآپ تهیه کرد. این نرم افزار به راحتی عکس ها ، موزیک ها و ویدیوهای شما را بین کامپیوتر به تبادل میگذارد و میتوانید با آن به راحتی نقل و انتقالات را انجام دهید. یکی از کاربردهای این نرم افزار آن است که گوشی آیفون شما تبدیل به یک هارد دیسک قابل حمل خواهد شد ، زیرا به راحتی میتوانید با استفاده از این نرم افزار اطلاعات را مورد استفاده قرار دهید.

 

 

 

 

Sadra بازدید : 55 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

  اپلیکیشن Keynote  یکی دیگر از اعضای خانواده‌ی iWork اپل است. در Keynote شما با ابزار حرفه‌ای و قالب‌های آماده‌ای که اپل در اختیار شما قرار داده است می‌توانید یک اسلایدشو (پاورپوینت) حرفه‌ای بسازید. کار با این برنامه فوق‌العاده راحت است و بدون شک قدرتمندترین ابزار ساخت اسلایدشو در موبایل و تبلت است. افکت‌های فراوان و قالب‌های شیک، باعث خواهد شد تا ساخته‌ی شما متفاوت‌تر از همیشه به‌نظر برسد. همچنین امکان هماهنگ‌سازی فایل‌های ساخته شده‌ی شما بین آیفون، آیپد و مک‌تان به‌کمک iCloud از قابلیت‌های دیگر این برنامه است.

 

 

Sadra بازدید : 39 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

اپلیکیشن Aquarella به‌شما کمک می کند تا عکس‌های خود را تبدیل به نقاشی کنید. این اپلیکیشن با افکت‌های خود عکس شما را تبدیل به یک نقاشی بر روی بوم و یا یک نقاشی آبرنگ می‌کند. قابلیت‌های این برنامه باعث می‌شود بتوانید نتیجه‌ی کار را نیز تغییر دهید. مثلاً می‌توانید با استفاده از قابلیت Randomize Color رنگ‌های موجود در عکس را تغییر دهید. همچنین Styleهای گوناگونی که در برنامه به‌صورت پیش‌فرض گنجانده شده است کار شما را بسیار راحت خواهد کرد، کافیست از میان Styleهای موجود یکی را انتخاب کنید و سپس در صورت لزوم تغییرات لازم را بر روی آن Style انجام دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

 

Sadra بازدید : 34 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

اپلیکیشن Numbers یکی از زیرمجموعه‌ی اپلیکیشن‌های iWork اپل برای مک و iOS است که در آن کاربر می‌تواند با ساخت نمودارها و جداول و با استفاده از فرمول‌های موجود در برنامه، مباحث آماری گوناگون را تحت پوشش قرار دهد. بدون شک می‌توان گفت پکیج iWork و البته اپلیکیشن Numbers بهترین ابزار موجود برای ساخت نمودارهای شکیل و کاربردی است. نسخه‌ی جدید با تغییرات ظاهری برای iOS 7 بهبود پیدا کرده است و همچنین قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه شده که کار با اپلیکیشن را ساده‌تر می‌کند. همچنین قابلیت‌های جدید اضافه شده در بخش هماهنگی با iCloud نیز سازگاری این مجموعه را در دیوایس‌های شما بیشتر از هر زمانی خواهد کرد.



 

Sadra بازدید : 51 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

اپلیکیشن Pages یکی از زیرمجموعه‌ی اپلیکیشن‌های iWork اپل برای مک و iOS است که در آن کاربر می‌تواند مقالات و نوشته‌های خود را به‌بهترین شکل تهیه و تنظیم کند. بدون شک می‌توان گفت پکیج iWork و البته اپلیکیشن Pages بهترین ابزار موجود برای ساخت و ویرایش پرونده‌های متنی است. نسخه‌ی جدید با تغییرات ظاهری برای iOS 7 بهبود پیدا کرده است و همچنین قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه شده که کار با اپلیکیشن را ساده‌تر می‌کند. همچنین قابلیت‌های جدید اضافه شده در بخش هماهنگی با iCloud نیز سازگاری این مجموعه را در دیوایس‌های شما بیشتر از هر زمانی خواهد کرد. همچنین پشتیبانی از زبان فارسی نیز در این نسخه بسیار بهبود پیدا کرده است و این یک خبر بسیار خوب برای کاربران فارسی این اپلیکیشن است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 386
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 107
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 249
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 676
  • بازدید ماه : 1,593
  • بازدید سال : 24,638
  • بازدید کلی : 74,596