loading...
دانلود کده98
Sadra بازدید : 48 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

فعالیتهای دشوار و ساخت و ساز ساختمانهای عظیم را تجربه کنید،یک بازی شبیه سازی با قدرت تشابه بالا همراه با استفاده از فیزیک و ماشین آلات سنگین شما را به چالش خواهد کشاند،پروژه های بزرگ را انجام دهید و تجارت کنید. به وسیله این بازی زیبا , به عنوان یک رئیس شرکت ساخت و ساز شناخته می شوید و باید مهارت های خود را در این رشته به دید همگان بگذارید . تخریب خانه های قدیمی , پر کردن پایه های ساختمان ها با بتن و ساختن بناهای جدید را می توانید به صورت کامل در این بازی تجربه کنید . پشت دستگاه های مختلف ساخت و ساز نشسته از کامیون بارگیری گرفته تا جرثقیل های غول پیکر , مهارت خود را به رخ دیگران بکشید . هرچه بیشتر و بهتر طرح های عمرانی را به پایان برسانید , باعث می شود پول بیشتری به دست آورده و قراردادهای بزرگتری را با سایر مشتریان خود منعقد کنید همچنین می توانید تجهیزات و وسایل پیشرفته تری را نیز تهیه نمایید.

Construction Machines pc cover دانلود بازی Construction Machines 2014 برای PC

Sadra بازدید : 47 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

عنوان FX Eleven نام یک بازی شبیه سازی مدیریتی فوتبال شبیه فیفا منیجراست که رابط کاربری دوستانه و ابزارهای مختلف آن توانسته مورد توجه قرار گیرد. بازی زیبای FX Eleven توسط شرکت FX Interactive طراحی شده و در شبکه Steam منتشر شده است. ژانر این بازی را میتوان در سبک هایی همچون شبیه سازی, ورزشی و مدیریتی قرار دارد. در بازی اف ایکس الون شما از میان تیم ها ملی همچون انگلستان، آلمان، فرانسه ، اسپانیا، ایتالیا و ۴۵۰ باشگاه مختلف تیم مورد نظر خود را انتخاب کرده و تمامی عواملی همچون کارد مربیگری, فنی, مالی و آکادمی های مختلف آنرا بدست میگیرد. آیا میتوانید تیم خود را به محبوبیت برسانید؟؟ بیش از ۱۱۷۰۰ بازیکن در بازی و امکان پرورش نوجوانان و فراخوانی آنها به تیم اصلی وجود دارد که میتوانید تیم خود را تکمیل کنید. همچنین کسب امتیازها و موفقیت های بسیار برای باشگاه شما را به اوج محبوبیت میرساند. بازی FX Eleven یک بازی مدیریتی فوتبال موفق میباشد که میتواند رقیب بازی فیفا منیجر به حساب آید, سازنده بازی سعی بر آن داشته تا تمامی عوامل بازی واقعی به نظر برسد.

FX Eleven pc cover دانلود بازی FX Eleven برای PC

Sadra بازدید : 39 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

هر ساله برای بازی محبوب Pro Evolution Soccer پچ هایی توسط گروه PESEdit عرضه می شوند. امسال هم مانند روند هر سال این گروه، پچ نسخه ۱٫۳ بازی عرضه شده است. همواره پچ های گروه PESEdit با هدف بهبود روند بازی و افزودن جدیدترین آپدیت ها و افزونه ها به بازی ارائه می شوند. برای مشاهده ی تغییرات صورت گرفته در این نسخه و دانلود آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 

 

Sadra بازدید : 29 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

هر ساله برای بازی محبوب Pro Evolution Soccer پچ هایی توسط گروه PESEdit عرضه می شوند. امسال هم مانند روند هر سال این گروه، پچ نسخه ۱٫۲ بازی عرضه شده است. همواره پچ های گروه PESEdit با هدف بهبود روند بازی و افزودن جدیدترین آپدیت ها و افزونه ها به بازی ارائه می شوند. برای مشاهده ی تغییرات صورت گرفته در این نسخه و دانلود آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 

 

Sadra بازدید : 37 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

هر ساله برای بازی محبوب Pro Evolution Soccer پچ هایی توسط گروه PESEdit عرضه می شوند. امسال هم مانند روند هر سال این گروه، پچ نسخه ۱.۱ بازی عرضه شده است. همواره پچ های گروه PESEdit با هدف بهبود روند بازی و افزودن جدیدترین آپدیت ها و افزونه ها به بازی ارائه می شوند. برای مشاهده ی تغییرات صورت گرفته در این نسخه و دانلود آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 

 

Sadra بازدید : 33 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 بیش از ۱۰۰۰ نکته ی مثبت را نسبت به عرضه ی سال قبل خود داراست و استودیوی بازی سازی آن را واقع گرا ترین شبیه ساز مدیریت فوتبالی که تاکنون منتشر شده خطاب می کند. این بازی در عین حال که برای PC و Mac منتشر می شود، برای Linux نیز منتشر خواهد شد. و قابلیت ذخیره سازی cloud این اجازه را به بازیکن می دهد تا career های خود را از هر کامپیوتری برداشت کند. تغییراتی که در نسخه ی ۲۰۱۴ این بازی صورت گرفته را می توان بدین صورت بیان داشت: موتور گرافیگی بهبود یافته، تعمیرات اساسی و تکنیکی، نقل و انتقالات و قرارداد های واقع گرایانه تر، فعل و انفعالات پیچیده تر هیئت مدیره، تعامل های پیچیده تر بین اجزا، بازیکنان و مدیران رقبا، سیستم خبر رسانی بهبود یافته، رابط کاربری بهبود یافته، تکامل یافتن حالت کلاسیک، ویژگی های اجتماعی اضافی و بهبود تکنولوژی های بزرگ.

 


Sadra بازدید : 40 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

رقابت بازگشته است . بازی کامپیوتر Ashes Cricket 2013 کرکیکت ۲۰۱۳ یکی از سری بازی های شبیه ساز ورزشی است که توسط Trickstar Games طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی مشهور ۵۰۵ Games آن را برای پلتفرم های Pc , Xbox360 و PS3 به بازار عرضه کرده است . بار دیگر رقابت های بین المللی و سختی آغاز خواهد شد و هیجان رقابت را تجربه خواهیم کرد . کریکت در بیش از صد کشور بازی می‌شود . این رشته ورزشی پرطرفدارترین ورزش کشورهای هند ، پاکستان ، بنگلادش و سریلانکا است و در انگلیس ، ولز ، استرالی ا، کنیا ، زیمباوه ، نپال ،نیوزیلند ، آفریقای جنوبی و جزایر انگلیسی زبان دریای کارائیب که با عنوان هند غربی در مسابقات بین‌المللی حاضر می‌شوند , به شمار می آید . برای ساخت بازی از موتور جدیدی استفاده شده است که گیم پلی کاملا واقعی را برای بازیکن تداعی می کند و تغییر شرایط زمین و کنترل عناصر بازی نیز باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی گردیده است . ۲۰ لیگ معتبر , مسابقات قهرمانی جهان , جام های بین المللی , مسابقات حذفی و سایر مسابقات که فقط بخشی از ویژگی های این نسخه از بازی به شمار می آیند .

 


Sadra بازدید : 37 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

هر ساله برای بازی محبوب Pro Evolution Soccer پچ هایی توسط گروه PESEdit عرضه می شوند. امسال هم مانند روند هر سال این گروه، پچ نسخه ۲ بازی عرضه شده است. همواره پچ های گروه PESEdit با هدف بهبود روند بازی و افزودن جدیدترین آپدیت ها و افزونه ها به بازی ارائه می شوند. برای مشاهده ی تغییرات صورت گرفته در این نسخه و دانلود آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 386
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 209
  • باردید دیروز : 371
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 580
  • بازدید ماه : 1,497
  • بازدید سال : 24,542
  • بازدید کلی : 74,500