loading...
دانلود کده98
Sadra بازدید : 39 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش از شروع بازی باید یادآوری شود که خواندن کمیک این سری به بهتر درک کردن شخصیت‌ها کمک زیادی می‌کند، اما از الزامات نیست. خوشبختانه بازیکنانی که با Fables آشنایی ندارند (نوسنده‌ی این نقد از زمان معرفی بازی در سال ۲۰۱۱ به خاطر علاقه‌ی شدید این کمیک را دنبال کرده) مشکلی در ارتباط برقرار کردن با شخصیت‌ها نخواهند داشت. چرا که "Faith" (نام اپیزود اول) به خوبی دنیای Fables را به مخاطب معرفی می‌کند. جدا از این‌ها داستان بازی قبل از جریان کمیک به وقوع می‌پیوندد. اما Fables درباره‌ی چیست؟ شخصیت‌های داستان‌های فولکلور و دیگر افسانه‌ها (که خود را fables می‌نامند) توسط "دشمن" از خانه‌های خود رانده شده‌اند، به دنیای انسان‌ها آمدند و به منهتن مهاجرت کرده‌اند. جامعه‌ی کوچکی که توسط آن‌ها تشکیل شده "Fabletown" نام دارد و از دید انسان‌ها مخفیست. اکثر شخصیت‌ها به شکل انسان در آمده‌اند تا به راحتی قابل رویت نباشند (هرچند برخی از آن‌ها مانند Mr. Toad با همان شکل اصلی خود زندگی می‌کنند). در TWAU بازیکن کنترل Bigby (و یا همان Big Bad Wolf یا گرگ بد گنده) را در دست می‌گیرد که از گرگ بودن و حمله کردن به شخصیت‌های داستان‌های فولکلور، کلانتر جامعه‌ی کوچک Fabletown شده است. البته ساکنین شهر نگاه خوبی به او ندارند. چرا که به نقل از بازی، خاطرات مردم از ذهنشان پاک نمی‌شود و رفتارهای Bigby در زمان گرگ بودنش تاثیر بدی روی آن‌ها گذاشته است.

The Wolf Among Us Episode 2 PC-CODEX

Note: Episode 1 added separately!

 

The Wolf Among Us pc cover دانلود بازی The Wolf Among Us Episode 2 برای PC

Sadra بازدید : 44 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

 

بازی Car Mechanic Simulator 2014 نام یکی از جدیدترین بازیهای کامپیوتر است که در ژانر شبیه سازی عرضه شده و سعی دارد مکانیسم و ساز و کار ماشین را در غالب یک بازی جذاب به تصویر بکشد . در بازی Car Mechanic Simulator 2014 شما صاحب یک تعمیرگاه و آزمایشگاه بزرگ ماشین هستید که روزها ده ها درخواست و ماشین برای شما ارسال میشود که باید قطعات مختلف آنها را تعویش نمایید و در مناطق مختلف آنها را به معرض آزمایش و امتحان بگذارید . بازی Car Mechanic Simulator 2014 به خوبی توانسته از پس شبیه سازی مکانیسم ماشین بر بیاید و بیش از ۱۰۰ قطعه ریز و درشت ماشین در آن شبیه سازی شده است که در ماموریتهای مختلف نیاز به تعویض یا تعمیر آنها خواهید داشت. در واقع بازی Car Mechanic Simulator 2014 میتواند به خوبی شما را با مکانیسم و ساز و کار یک ماشین آشنا کند و انواع قطعات ماشین و وظایف آنها را به شما معرفی کند . از دیگر نکات مثبت بازی Car Mechanic Simulator 2014 میتوان به گرافیک خوب و وجود ماشینها و ماموریتهای متنوه در بازی اشاره کرد که آنرا از حالت یکنواختی خارج کرده است.

 

Car Mechanic Simulator 2014 PC-TiNYiSO

 

 

 

Car Mechanic Simulator 2014 pc cover دانلود بازی Car Mechanic Simulator 2014 برای PC

Sadra بازدید : 51 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی Pandora First Contact یک عنوان در سبک استراتژیک می باشد که توسط Slitherine Software طراحی و ساخته شده است و کمپانی Matrix Games آن را برای PC عرضه نموده است . در آینده ایدئولوژی های مستقل از حکومت به وجود خواهند آمد و دنیا درگیر جنگ هایی که شرکت های خصوصی قدرتمند و جنبش های مذهبی آن ها را ایجاد کرده اند می شوند . بخش اعظمی از جمعیت بر اساس جنگ از بین رفته اند و حالا باقی مانده که عده کمی را تشکیل می دهند تصمیم می گیرند بعد از دهه ها اکتشاف در مکان جدیدی میان ستارگان مستقر شوند و این مکان جایی جز سرزمین پاندورا نیست . قوی ترین جناح شایسته ترین مردان و زنان خود را برای ماموریت در پاندورا ارسال می کند و دیری نمی پاید که رقابت بین جناح ها برای افزایش قدرت در پاندورا با دستیابی به تکنولوژِی های پیشرفته ، آزمایش سلاح های مدرن و برقراری دیپلماسی و یافتن متحد آغاز می شود . حالا شما باید تمام تلاش خود را به کار ببرید و بهترین استفاده را از منابع انجام دهید تا بتوانید از رقیبان خود پیشی بگیرید.


Pandora First Contact pc cover دانلود بازی Pandora First Contact برای PC

Sadra بازدید : 43 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

Blackguards نام عنوانی جدید در سبک ماجراجویی است که داستان فردی را روایت می کند که به اعدام محکوم شده است. وی که بیگناه است و به اشتباه متهم شناخته شده است تصمیم می گیرد تا به کمک دوستانش از زندان فرار کند. در بازی Blackguards شما به همراه عده ای ولگرد خیابانی برای نجات دنیا و رهایی از چنگال دشمنانتان تلاش می کنید. جهانی که شما در ان زندگی میکنید آونتریا نام دارد که پر از سیاهی وتاریکی است. از نکات جذاب این بازی می توان به پایان های غافلگیرکننده ی آن اشاره کرد که وجود یا عدم وجود هر کدام از شخصیت های بازی این پایان ها را تغییر می دهد. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به گیم پلی RPG با چالشهای تاکتیکی هیجان انگیز ، بیش از صد و نود مرحله ی متنوع ، بخش آنلاین پیشرفته ، سلاح های منحصر بفرد و گوناگون در هر مرحله اشاره کرد.

Blackguards pc cover small دانلود بازی Blackguards برای PC

Sadra بازدید : 53 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

نسخه جدیدی از بازی استراتژیک SpellForce می باشد که در سال ۲۰۱۴ توسط تیم Mind over Matter تولید و بوسیله کمپانی معروف Nordic Games Publishing برای کامپیوتر منتشر شده است. شما در این بازی می بایست بار دیگر ازتش خود را برای مبارزه با انواع هیولاها و موجودات عجیب و غریب دیگر تشکیل دهید و آنها را شکست دهید. در نسخه جدید بازی که Demons Of The Past نام دارد داستان بازی پیشرفت زیادی کرده و کامل تر و جذاب تر شده است. شما می بایست در ۵ دنیای مختلف به مبارزه با موجودات مختلف بروید و با استراتژی مناسب آنها را نابود کنید. بازی از نظر گرافیکی بسیار عالی می باشد و شما را راضی می کند. همچنین موسیقی متن اساطیری بازی هم در مبارزات روحیه مناسبی به شما می دهد.  این بازی به صورت آنلاین و آفلاین و همچنین Co-op قابل بازی خواهد بود و با گیم پلی خود می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم کند.

SpellForce 2 Demons of The Past pc cover small دانلود بازی SpellForce 2 Demons of The Past برای PC

Sadra بازدید : 50 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

نگاهی کم و بیش به محل کار، انبار، پست، نردبان و بالا بر های شرکتی که خودتان رئیس آن هستید. تجزیه و تحلیل فرصت های طلایی فروش و تبلیغ محصول شرکتتان، بهبود مهارت ها و روحیه کارکنان شرکتتان و … تجربه باور نکردنی از برای کسانی که میخواهند خود را در جای یک رئیس شرکت ببینند. این بازی برای سیستم عامل ویندوز ساخته شده است پیشنهاد می کنیم این بازی را از دست ندهید.

 

You%27re The Boss v1.0 دانلود بازی Youre The Boss برای PC

Sadra بازدید : 54 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

شرکت Paradox Development یکی از خوشنام‌ترین شرکت‌ها د‌ر ساخت بازی‌های سبک Grand Strategy است. سال پیش این شرکت با ساخت بازی ۸۳ امتیازی Crusader Kings II یکی از موفق‌ترین سازند‌گان بازی محسوب شد‌ و امسال نیز این شرکت بازی Europa Universalis IV را برای عرضه عمومی آماد‌ه کرد‌ه است. شش سال از عرضه سومین نسخه از بازی Europa Universalis می‌گذرد‌. نسخه پیشین این بازی با کسب امتیاز ۸۲ یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های این سبک محسوب می‌شود‌ و به طور کلی یک الگوی موفق برای د‌یگر سازند‌گان بازی‌های استراتژی کلان است. د‌ر بازی‌های سبک استراتژی کلان، اتفاقات بسیار کلی به نمایش د‌ر می‌آید‌. د‌ر بیشتر بازی‌های این سبک از جمله بازی Europa Universalis IV همه چیز روی نقشه نمایش د‌اد‌ه می‌شود‌. حرکت لشکریان، مباد‌لات تجاری، ارسال سفرا و یا تصمیمات اجتماعی، اگر چه هر یک جزئیات فراوانی د‌ارند‌ اما به شکل کلی و با استفاد‌ه از آیکن‌های نسبتا ساد‌ه روی نقشه نمایش د‌اد‌ه می‌شوند‌. بازی Europa Universalis IV وقایع تاریخی سال‌های ۱۴۴۴ تا ۱۸۲۱ میلاد‌ی را به تصویر می‌کشد‌. د‌ر واقع بازی تکرار عینی تاریخ نیست و صرفا نام‌ها، مرز کشورها و انیمیشن‌های معد‌ود‌ بازی از این بازه زمانی خاص الهام گرفته‌ شد‌ه‌اند‌.


 

Europa Universalis IV pc cover small دانلود بازی Europa Universalis IV برای PC

Sadra بازدید : 56 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

 

بازی Dragon Commander همانند نسخه‌های پیشین این مجموعه در جهانی فانتزی رخ می‌دهد. داستان‌های این مجموعه از روی چندین رمان برداشت شده‌اند و از این منظر ریزه‌کاری‌ها و ساخت یافتگی خاصی دارند. Dragon Commander داستان فرزندان امپراتور را به تصویر می‌کشد که برای کسب قدرت با یکدیگر به جنگ می‌پردازند. هر یک از فرزندان قدرت‌طلب امپراتور دست به دامن جادوها، قدرت‌های ماوراءالطبیعه و ارتش‌های عظیم شده‌اند تا رقبای خود را از میدان بیرون برانند. گیم‌پلی بازی شامل ترکیبی از سبک‌های پرطرفدار بازی‌هاست. سبک نقش‌آفرینی با قهرمانی فرزندان امپراتور، سبک قالب بازی محسوب می‌شود در حالی که باید با اصول بازی‌های استراتژیک نیز به خوبی آشنا بود تا بتوان این بازی را به خوبی اجرا کرد. بازی نبردهای متعددی را در سرزمینی پهناور به تصویر می‌کشد و بازیکن بازی را از روی نقشه آغاز خواهد کرد. در این بخش، حرکات نوبتی است و با یک سبک استراتژی نوبتی رو‌به‌رو خواهیم بود.

 


 

 

 

divinity dragon commander pc cover دانلود بازی Divinity Dragon Commander برای PC

Sadra بازدید : 51 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

بازی زیبای آرکلش : میراث با نام لاتین Aarklash Legacy یک بازی فوق العاده زیبا و حماسی در سبک استراتژی است که به تازگی (سپتامبر) ۲۰۱۳ توسط Bohemia Interactive ساخت و توسعه یافته است. همانطور که از اسم بازی مشخص است بازی در سرزمین های آرکلش به قوع میپیوندد و در اول بازی آرکلش ورود شما را خوش آمد میگوید.۴ شخصیت متفاوت با قدرت های متفاوت تحت فرمان شما هستند که برای پایان تاریکی ها به سرزمین Alahan میروند و در آنجا با دشمنانی که بصورت پیاپی و گروهی آماده مبارزه هستند روبه رو میشوید.برای شکست کافیست از نیروهیا هیرو خود بخوبی بهره ببرید و از قدرت های آن ها دریغ نکنید,موجودات را شکست داده و از آیتم ها برای افزایش خود خود شکست دهید.این جنگ تا مدتی ادامه داشته و شما طبق نجوایی به عالمی دیگر میروید, حال برای هم برای نجات جا خود و سرافرازی آرکلش و هم حفظ برپایی آلاهان تلاش کنید , این حرکت سازنده بر روی بازی علاوه بر پیچیده تر کردن بازی میتوانید گیم پلی را بسیار جذاب تر کند.بازی دارای گرافیک فوق العاده بوده و گیم پلی بازی با بهره گیری از داستان حماسی بازی روند خوبی را در پیش روی گیمر قرار میدهد و بدون شک میتواند نظر هر گیمری را بخود جلب کند.همچنین در کل بازی ۸ شخصیت (هیرو) وجود دارد که شما در زمان جنگ و درگیری های مداومی که با آن ها روبه رو خواهید شما بایست ۴ شخصیت مورد نظر را پیکآپ کنید.


 

Aarklash Legacy pc cover دانلود بازی Aarklash: Legacy برای PC

Sadra بازدید : 43 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

حوادث و جنگ ها در Rome 2 در جزایر و دریا ها و در مکان هایی که کشتی ها در حال عبور از منطقه و نزدیک ساحل هستند، رخ خواهد داد.Al Bickham -مدیر عامل کمپانی مشهور Sega- نشان داد ناو های جنگی از قسمت های مختلف شروع به حمله میکنند که همان طور که از تریلر های منتشر شده از این بازی مشاهده شد، بسیار جالب و زیبا به آنها پرداخته شده که جای تشکر بسیار دارد. فرمانده ها به سرباز ها فرمان حمله می دهند، در این بین، جنگی عظیم و نفس گیر در سرزمین های امپراتوری روم و اطراف رخ می دهد، خون و صدای شمشیر ها و نیزه ها و گلوله های آتش همه جا را فرا گرفته، جایی برای پنهان شدن نیست، قسمتی از ارتش در محاصره دشمن هستند و گروهی در حال مبارزه برای زنده ماندن! این تصویری کلی از محیط بازی است که بارها و بارها به ارزش تکرار بازی میفزاید…

 

 

Total War Rome II pc cover small دانلود بازی Total War: ROME II برای PC

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 386
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 166
  • باردید دیروز : 371
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 537
  • بازدید ماه : 1,454
  • بازدید سال : 24,499
  • بازدید کلی : 74,457