loading...
دانلود کده98
Benyamin بازدید : 62 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. این برنامه که محیطی شبیه به اپلیکیشن محبوب WhatsApp دارد، امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! یعنی این پیام‌ها از روی موبایل فردی که پیام برایش ارسال شده نیز پاک شود. این برنامه دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

telegram android نرم افزار پیام رسان Telegram 1.3.30   اندروید

 

Benyamin بازدید : 50 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی Smash Hit یک بازی زیبا است که در آن شما در حین حرکت باید سعی کنید با ضربه زدن بر روی صفحه‌ی موبایلتان، شیشه‌هایی که بر سر راهتان قرار گرفته‌اند را بشکنید! بازی دارای موزیک بسیار قوی است و بعد از کمی بازی کردن، شکستن این شیشه‌ها برایتان به یک سرگرمی تبدیل خواهد شد که مجبور خواهید شد باز هم بازی کنید! دقت کنید که توپ‌هایتان محدود هستند، پس باید هدف‌گیری دقیقی داشته باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

smash hit android بازی زیبای Smash Hit 1.0   اندروید

Benyamin بازدید : 46 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

موزیک پلیر JetAudio یکی از محبوب‌ترین موزیک‌پلیر‌های موجود برای ویندوز است. نسخه‌ی اندروید این نرم‌افزار نیز با قابلیت‌های زیاد خود و پشتیبانی از فرمت‌های متنوع صوتی تجربه‌ی گوش دادن به‌موزیک‌هایتان را برایتان دلنشین‌تر می‌کند. این اپلیکیشن دارای افکت‌هایی است که در بهبود کیفیت صدا مؤثر هستند. قابلیت تنظیم سرعت پخش فایل صوتی، تایمر برای قطع صدا، امکان اشتراک‌گذاری موزیک در شبکه‌های اجتماعی و… از جمله قابلیت‌های این نرم‌افزار هستند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

jetaudio plus android موزیک پلیر محبوب JetAudio Plus 3.9.0   اندروید

Benyamin بازدید : 51 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (1)

نرم‌افزار InstaPicFramePRO، ابزاری است برای گذاشتن حاشیه یا فریم برای عکس‌های شما. در اصل این برنامه کارش چیدن چند عکس در کنار یکدیگر و گذاشتن یک فریم به انتخاب شما برای عکس است و البته در نهایت اگر دوست داشته باشید می‌توانید عکس را در Instagram نیز مستقیماً آپلود کنید. از محاسن این برنامه می‌توان به راحت بودن کار با آن اشاره کرد به‌طوری که با چند انتخاب ساده، چندین عکس را در کنار یکدیگر قرار خواهید داد. این مجموعه شامل پشت صفحه‌ها، فریم‌ها و قاب‌های متنوعی است. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

instapicframepro android گذاشتن حاشیه برای عکس‌ها با InstaPicFramePRO 1.1.2   اندروید

 

Sadra بازدید : 47 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Camera 2 یک ابزار مناسب برای کمک به شما در خلق تصاویر و ویدیو‌های زیبا است. این نرم‌افزار دارای افکت‌های با‌کیفیت است که به‌طور زنده بر روی عکس شما اعمال می‌شوند تا قبل از اینکه عکس بگیرید بتوانید تأثیر هر افکت را در عکس خود مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجریای این برنامه به اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

camera 2 android عکاسی با افکت‌های متنوع با Camera 2 2.2.0   اندروید

Sadra بازدید : 48 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Electrum Drum Machine/Sampler یک ابزار است که با کمک یک درام به‌شما امکان ساخت ریتم‌های موزیک را می‌دهد. شما همچنین می‌توانید نمونه‌های آماده‌ی خود را نیز با فرمت WAV در برنامه وارد کنید و روی آن‌ها کار کنید. همچنین می‌تواند قسمت‌هایی از آهنگ‌های موجود در دیوایس خود را نیز ببرید و داخل این برنامه قرار دهید و تغییرات مورد نظرتان را روی آن ایجاد کنید. شما با کمک نمونه‌ها و حلقه‌های موجود می‌توانید یک ریتم خاص برای خودتان ایجاد کنید و سپس آن را هرکجا که خواستید استفاده کنید. همچنین امکان ضبط با استفاده از میکروفون نیز در این برنامه وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۵ و بالاتر نیاز دارید.

 

electrum drum android ساخت موزیک با کمک Electrum Drum Machine/Sampler 4.7.6   اندروید

Sadra بازدید : 51 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

viber android ارتباط رایگان با دوستانتان توسط Viber 3.1.1.15   اندروید

Sadra بازدید : 41 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار WeChat یک مسنجر محبوب بین کاربران ایرانی است که در آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. کافیست شما و دوستتان هر دو این اپلیکیشن را بر روی موبایل خود نصب کرده باشید و سپس با استفاده از اینترنت می‌توانید ارتباطی متنی یا صوتی داشته باشید.

 

wechat android دانلود مسنجر WeChat 5.0.1   اندروید

Sadra بازدید : 44 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار FxCamera Classic ابزاری است برای ایجاد تغییرات و بهبود تصاویری که در موبایل شما هستند. این اپلیکیشن دارای بیش از ۳۰ فیلتر و ابزارهایی است که می‌توانید با اعمال کردنشان بر روی عکس، آن را بهبود دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندورید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

fxcamera classic android بهبود تصاویر با FxCamera Classic 1.0.0   اندروید

Sadra بازدید : 47 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

اگر به‌دنبال ساخت ویجت‌های دلخواه خودتان در اندروید هستید، نرم‌افزار Magic Widget می‌تواند به‌شما کمک کند. این نرم‌افزار ابزارهایی در اختیار شما برای تغییر رنگ، اندازه، فونت و… قرار می‌دهد و باعث می‌شود بتوانید یک ویجت مختص خودتان را بسازید. در حال حاضر ویجت‌های ساعت و آب و هوا پشتیبانی می‌شوند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم‌افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

magic widgets android ساخت ویجت‌ها با Magic Widgets 1.04   اندروید

Sadra بازدید : 51 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

با توجه به برگزاری نمایشگاه قرآن ، نرم افزاری توسط مرکز توسعه رسانه های دیجیتال برای راهنمای غرفه های این نمایشگاه پر فیض معنوی تهیه شده است . نرم افزاری که پیش روی شماست به شما کمک خواهد کرد به راحتی بتوانید مشخصات غرفه ها و همچنین موقعیت شرکت و یا موسسه مورد نظر در نمایشگاه قرآن بخش سالن های رسانه های دیجیتال را یافته و به لیست محصولات که در آن قیمت و تخفیف ویژه نمایشگاه آورده شده است دست یابید.

لازم به ذکر است یکی از قسمت های اصلی نرم افزار کتابخانه رمضان می باشد که در آن با توجه به ماه پر برکت رمضان دعاهایی همچون دعای جوشن کبیر ، دعای روزانه ماه رمضان و سحر در نرم افزار برای شما عزیزان تعبیه شده است.

این نرم افزار به دو صورت جاوا و اندروید برای کاربران تهیه شده است

 

ghoran 91 نرم افزار راهنمای نمایشگاه قرآن برای اندروید و جاوا

Sadra بازدید : 47 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار SquareHome یک لانچر برای گوشی‌های اندروید است که محیط موبایل شما را شبیه به محیط Windows 8 می‌کند. امکان ایجاد کاشی‌ها یا Tileهای معروف در Windows 8 برای اپلیکیشن‌ها یا ویجت‌های شما وجود دارد. می‌توانید اندازه‌ی کاشی‌ها را تغییر دهید و جای آن‌ها را نیز در صفحه مشخص کنید. لطفاً‌ توجه کنید برای نصب این لانچر نیاز به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

squarehome android لانچر SquareHome beyond Windows 8 1.2.6   اندروید

Sadra بازدید : 48 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

 

 

Apps  Themes مجموعه برنامه ها و تم های جدید آندروید Android Apps & Themes Pack

Sadra بازدید : 52 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

در این نوشته قصد داریم لانچری برای گوشی اندرویدی شما معرفی کنیم که موبایلتان را شبیه آنچه در ویندوز ۸ دیده‌اید خواهد کرد. در این برنامه Tileها یا کاشی‌های زنده به‌سبک ویندوز برای نرم‌افزارهای موبایل همچون Gmail، News، Weather و… وجود دارد. همچنین برنامه قابلیت‌های متنوعی برای شخصی‌سازی دارد، مثل عوض کردن محل Tileها، عنوان آن‌ها و اندازه‌هایشان. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

win8 launcher android لانچر Windows 8 +Launcher 1.5.1   اندروید

Sadra بازدید : 46 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

به شما اجازه می دهد تا از یک تم کاملا بر اساس نیازهای شخصی شما لذت ببرید! این تم سریع، دوستانه و روان باعث می شود تا گوشی اندروید شما هرچند که قدیمی باشد، بسیار به روز و حرفه ای به نظر برسد. این تم جلوه های ویژه ۳بعدی را به تمامی گوشی های موبایل تحت اندروید عرضه می نماید. از ویژگی های این تم می توان به شخصی سازی تم، فولدرهای متناسب با نیاز شما، تغییر سایز اجزای تم به طور حرفه ای و … اشاره نمود. شما برای اجرای این تم نایز به اندروید ۲.۲ به بالا دارید.

 

Vire Launcher Premium v1.6.4.1.6 تم فوق العاده حرفه ای Vire Launcher Premium v1.6.4.1.6   اندروید

Sadra بازدید : 47 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

مجموعه‌ی Clean Widgets شامل ویجت‌هایی جذاب و کاربردی است که برای صفحه اصلی گوشی اندرویدی شما ساخته شده‌اند. این ویجت‌ها شامل ساعت، وضعیت باتری، ویجت وای‌فای و ویجت‌های متنوع برای بلوتوث، ویبره، چرخش خودکار، نور صفحه و… است. ویجت‌های رنگی را می‌توانید در رنگ‌های سبز، آبی، صورتی، قرمز یا زرد استفاده کنید. برای استفاده از این مجموعه نیاز به اندروید ۲.۱ و بالاتر دارید.

 

clean widgets android دانلود ویجت Clean Widgets 3.2   اندروید

Sadra بازدید : 47 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

همانطور که همه مطلع هستید، شرکت موزیلا در حال ارائه سیستم عامل خود برای گوشی های موبایل با نام Firefox OS Next می باشد. امروز لانچر این گوشی که یک تم ۳بعدی می باشد برای گوشی های اندروید عرضه شده است. شما برای استفاده از این لانچر نیاز به اندروید ۲.۲ و یا بالاتر دارید. برای مشاهده ی تصاویر این لانچر و لینک دانلود، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Firefox Os Next Launcher Theme v1.0 لانچر Firefox Os Next Launcher Theme v1.0   اندروید

Sadra بازدید : 66 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

یک والپیپر پویا و انیمیشنی برای صفحه خانه گوشی شما می باشد. این والپیپر ماجرای جغد کوچکی می باشد که در جنگلی دور افتاده زندگی می کند. او حتی کوچک تر از یک توپ کاموایی است. این جغد با ویژگی های جدیدی آشنا هست که در حین کار با آن متوجه خواهید شد. این والپیپر برای گوشی های دارای اندروید ۲.۱ به بالا می باشد.

 

Little Owl v1.0.1 والپیپر دوست داشتنی با نام Little Owl v1.0.1   اندروید

Sadra بازدید : 51 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

تم Aventador مناسب برای کسانی است که از ظاهرهای ساده و شیک در گوشی خود لذت می‌برند و به‌دنبال پیچیدگی‌های موجود در تم‌های دیگر نیستند. ظاهر کلی تم متشکل از رنگ‌‌های تیره و سیاه است و در اکثر نقاط از رنگ نارنجی نیز استفاده شده است. برای نصب این تم نیاز به اندروید ۱.۴.۴ و بالاتر دارید.

 

aventador theme تم ساده و شیک Aventador Theme CM10.1 AOKP   اندروید

Sadra بازدید : 55 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

Eudemons Online 3 یک تم زیبا و جدید برای گوشی های آندرویدی می باشد که چهره‌ی جدیدی به گوشی شما می بخشد . امیدواریم از این تم زیبا نهایت استفاده را ببرید . این تم در ادامه ی مطلب با فرمت APT از سایت دانلودها قابل دریافت می باشد .

 

 

Sadra بازدید : 33 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار اندروید دارونما تمامی منابع و امکانات سایت بزرگ دارونما را برای استفاده راحت تر کاربران موبایل اندوید به صورت رایگان در اختیار قرار میدهد.
این نرم افزار کاملا رایگان بوده وبیش از ۱۰۰ هزار صفحه اطلاعات عمومی (فارسی) تخصصی (لاتین) و تجاری شرکت های دارویی را به کاربران ارایه میکند . با توجه به آنلاین بودن نرم افزار کلیه اطلاعات به صورت به روز در اختیار کاربر می باشد . همچنین بخش اخبار و مقالات سلامت نیز بهترین و به روز ترین اطلاعات سلامت را در اختیار کاربران قرار میدهد . برخی امکانات این نرم افزار عبارت اند از :

 

·         امکان جستجوی دارو های ایرانی و خارجی به فارسی و انگلیسی و به نام های تجاری و ژنریک
·         ارایه قیمت های بیمه ای داروها به صورت به روز و با امکان جستجو در آنها
·         ارایه لیست داروها بر اساس حروف الفبایی
·         ارایه لیست داروها بر اساس گروههای داروها
·         نمایش اطلاعات تجاری داروها شامل شرکت های تولید کننده و وارد کننده
·         نمایش محصولات شرکت های تولید کننده و توزیع کننده و وارد کننده
·         ارایه اخبارو مقالات به روز دنیای سلامت
·         انجمن های گفتگوی سلامت و داروها

 

 

 

 

 

 

Sadra بازدید : 39 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

اپلیکیشن Internet Speed Meter یک ابزار ساده و کارآمد برای مشاهده‌ی سرعت اینترنت شما است. این برنامه به‌صورت لحظه‌ای سرعت اینترنت شما را در نوار بالای صفحه به‌شما نشان می‌دهد و می‌توانید تاریخچه‌ای از سرعت اینترنت خود و حجم ترافیک مصرف‌شده در هر روز را نیز در آن مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

 

Sadra بازدید : 34 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

اپلیکیشن Endomondo یک ابزار مناسب برای دویدن، دوچرخه‌سواری و یا پیاده‌روی است که می‌توانید با کمک آن وضعیت حرکات خود را بررسی کنید. پس از هربار پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری می‌توانید مسیر طی شده، مسافت طی شده و اطلاعات دیگر مربوط به مسیری که طی کرده‌اید را بر روی گراف مشاهده نمایید. می‌توانید برای خود زمانی مشخص را تعیین کنید و یا میزان مشخص کالری که می‌خواهید بسوزانید را مشخص کنید و با کمک این اپلیکیشن شروع به فعالیت کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

 

Sadra بازدید : 123 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

اپلیکیشن Instagram امروزه به محبوب‌ترین ابزار تخصصی اشتراک‌گذاری عکس در بین کاربران موبایل تبدیل شده است. این نرم‌افزار به‌کاربر اجازه می‌دهد عکس‌های گرفته‌شده توسط موبایل خود را با دوستان خود و کاربرانِ دیگر در این شبکه به‌اشتراک بگذارد. فیلتر‌های موجود در این برنامه، باعث می‌شود بتوانید ظاهر عکس‌های خود را قبل از آپلود، به‌طور قابل توجهی بهبود دهید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر برش عکس یا مات کردن قسمت مشخصی از آن، قابلیت‌های دیگری هستند که باعث می‌شوند عکس شما زیباتر به‌نظر برسد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

 

 

Sadra بازدید : 37 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

 نرم‌افزار White Noise مجموعه‌ای از ۴۰ صدای آرامش‌بخش برای کمک به خوابیدن بهتر شما است. صداهای آرامش‌بخش این نرم‌افزار در پس‌زمینه‌ی موبایل شما پخش خواهد شد و پس از زمانی که شما مشخص می‌کنید، این صدا قطع خواهد شد. صداهایی نظیر موج دریا، بارش باران و… همچنین صدای زنگ برای بیدار کردن شما از خواب نیز در همین نرم‌افزار گنجانده شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۵ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

 

Sadra بازدید : 28 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

اگر به‌دنبال یک ابزار همه‌کاره برای نظارت بر موبایل خود و همچنین کنترل بخش‌های مختلف آن هستید، اپلیکیشن Android Tuner به‌کمک شما می‌آید. این برنامه دارای قابلیت‌های مانیتور کردن بخش‌های مختلف موبایل از جمله باتری، CPU، مموری و… می‌باشد. همچنین امکاناتی نظیر فایل منیجر، بکاپ گیری از اپلیکیشن‌ها، ویجت‌های گوناگون برای نشان دادن وضعیت و… می‌باشد.  لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم‌افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

Sadra بازدید : 41 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

 نرم‌افزار Minuum Keyboard یک کیبورد کوچک است که برخلاف کیبوردهای عادی حروف آن در یک ردیف قرار دارند که این باعث می‌شود در حین تایپ فضای کمتری از صفحه‌ی شما اشغال شود و در عین حال بتوانید با سرعت تایپ کنید. این کیبورد مینیمالیست برای کسانی که انگشت‌های بزرگ دارند یا افرادی که از اشغال فضای زیاد توسط کیبورد در حین تایپ ناراضی هستند مناسب است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

 

Sadra بازدید : 36 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

نرم‌افزار Camera Awesome یکی از ابزارهای محبوب برای عکاسی برای موبایل به‌شمار می‌رود. این برنامه دارای قابلیتهای متنوعی است که به شما کمک می‌کند عکس‌های بهتری بگیرید. انواع متفاوت عکس گرفتن مثل Big Button (عکس گرفتن با لمس کردن هرکجای صفحه)، عکس‌های پشت سر هم یا Burst، عکس گرفتن در زمان مشخص با Timer، لرزش‌گیر عکس و عکس‌های پانوراما از قابلیت‌های این برنامه هستند. همچنین برای کاربرانی که دوست دارند عکس‌هایشان را سفارشی‌سازی کنند نیز امکان ایجاد تغییرات در Exposure, White Balance, ISO و همچنین افکت‌های متنوع در این برنامه گنجانده شده است.

 

 

 

 

Sadra بازدید : 32 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

نرم‌افزار System Monitor به‌صورت لحظه‌ای اطلاعات مورد نیاز در مورد موبایل شما را در قالب نوشته یا گراف در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید CPU, RAM, I/O, Network و اپلیکیشن‌ها را از طریق این برنامه بررسی کنید. همچنین می‌توانید از روش‌های گوناگون به اطلاعات دسترسی پیدا کنید، می توانید از خود برنامه اطلاعات را مشاهده کنید یا از طریق Notification bar و یا با کمک ویجت برنامه. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.



 

Sadra بازدید : 40 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Archos Video Player یک پخش‌کننده‌ی حرفه‌ای ویدیو برای گوشی‌های اندروید است. از جمله امکانات موجود در این اپلیکیشن، دانلودر زیرنویس‌های فیلم‌ها از طریق خود برنامه و همچنین قابلیت دسته‌بندی ویدیو‌های شما در فولدرها است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 386
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 107
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 249
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 652
  • بازدید ماه : 1,569
  • بازدید سال : 24,614
  • بازدید کلی : 74,572