loading...
دانلود کده98
Benyamin بازدید : 60 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (2)

Garden of Words 2013 cover small دانلود انیمیشن Garden of Words 2013

 

ام انیمیشن: Garden of Words

ژانر: انیمیشن، درام، عاشقانه

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۴۶ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: تاکائو که می خواهد یک طراح کفش شود، از مدرسه فرار کرده و به طراحی کفش ها در یک باغ می پردازد. وی با یک زن اسرارآمیز مواجه می شود که نامش یوکینو بوده و از وی بزرگتر می باشد. سپس، بدون قرار قبلی آن ها با یکدیگر به طور اتفاقی ملاقات می کنند، اما فقط در روزهای بارانی! و …

Benyamin بازدید : 62 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

Scooby Doo 2014 cover small دانلود انیمیشن Scooby Doo WrestleMania Mystery 2014

 

ام انیمیشن: Scooby-Doo! WrestleMania Mystery

ژانر: انیمیشن

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۸۳ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p/Webrip 720p/Web-DL 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: وقتی که شگی و اسکوبی بلیط مشاهده ی مسابقات کشتی کج را برنده می شوند، تمامی دوستان اسکوبی دوو همراه با آن ها به شهر WWE توسط ماشین اسرارآمیز سفر می کنند تا این مسابقات را از نزدیک مشاهده کنند. اما خرسی مرموز ناگهان پدیدار می شود و …

Benyamin بازدید : 62 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

Leviathan دانلود مستند نهنگ بزرگ Leviathan

 

نام مستند : Leviathan

سال انتشار : ۲۰۱۲

مدت زمان : ۸۷ دقیقه

حجم : ۶۵۰ مگابایت

کیفیت : BluRay 720p

زیرنویس فارسی : ندارد

IMDB

خلاصه داستان : این مستند مجموعه ای از تجربه های حسی اتفاقی است که در دریا و ماجراهای دریایی رخ داده است. شنوندگان صداها و نشانه هایی را از زوایای مختلف کشتی ها، خدمه و سرنشینان و حتی ماهی ها و پرندگان تجربه کرده اند. هیچ دسیسه و حقه ای پشت این ماجراها نیست. این تنها نگاهی اجمالی بر فعالیت های ماهیگیری است. در فعالیت ها باز کردن گره های بزرگ، طناب های پیچ در پیچ طولانی، خالی کردن تورهای پر از ماهی خالی کردن شکم و پاک کردن ماهی هاجستجوی قسمت های زیرین کشتی و دریا پیمایی با یک قایق و پارو است .

Benyamin بازدید : 60 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای شهرام شکوهی با عنوان لباس نو را برای شما کاربران دانلودها آماده کرده ایم. این آهنگ تیتراژ ویژه برنامه نوروزی شبکه دوم سیما با اجرای فرزاد حسنی می باشد. هم اکنون می توانید این آهنگ بی نظیر را با کیفیت اورجینال از  وب سایت دانلودها دریافت نمایید. تیم دانلودها سال خوشی را برای شما عزیزان آرزومند است.

 

Shokoohi cover دانلود آهنگ من و تو و سال نو با صدای شهرام شکوهی (تیتراژ ویژه برنامه نوروز)

Benyamin بازدید : 71 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

|نسخه فشرده با کیفیت HD 720p و HD 1080p به پست اضافه شد|

 

The Pirate Fairy 2014 cover small دانلود انیمیشن The Pirate Fairy 2014

 

نام انیمیشن: The Pirate Fairy

ژانر: انیمیشن، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۷۸ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/BDRip 1080p/Bluray 720p/Bluray 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: وقتی که زارینا تمامی گردهای جادویی آبی رینگ پیکسی هالو را می دزدد و فرار می کند تا به دزدان دریایی صخره ی جمجمه ای بپیوندد، تینکربل و دوستان افسانه ای وی باید وارد عمل بشوند و این گردهای جادویی را به مکان درستش بازگردانند و …

Benyamin بازدید : 62 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب ۳D Guns Wheels & Madheads را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با سری UIQ و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

3D Weel Gun بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده 3D Guns Wheels & Madheads  سری UIQ

Benyamin بازدید : 108 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار MusiMax یک موزیک‌پلیر مدرن برای گوشی‌های Symbian^3 Anna Belle است. این نرم‌افزار دارای ظاهری جذاب و مدرن است و قابلیت‌های متعددی در خود جای داده است. قابلیت کنترل موزیک با حرکت دست بر روی صفحه کار با این نرم‌افزار را آسان می‌کند (مثلاً برای رفتن به آهنگ بعدی یا قبلی باید انگشت خود را بر روی صفحه به چپ یا راست بکشید)، قابلیت‌های دیگری نظیر تغییر آهنگ با تکان دادن گوشی، نشان دادن کاور آلبوم‌ها، هماهنگی با کلید‌های کنترل هدست‌ها و هدفون‌ها و امکان دیدن مشخصات آهنگ نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است.

 

musimax symbian موزیک پلیر MusiMax 1.0   سیمبیان^3 Anna Belle

Benyamin بازدید : 62 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Lancet QuickSnaps یک ابزار ساده ولی کاربردی برای تهیه‌ی عکس (اسکرین‌شات) از صفحه‌ی موبایل شما است. برای گرفتن عکس از صفحه ۴ عمل مختلف می‌توانید انجام دهید: فشار دادن همزمان کلید Power و Menu، کلید Call، کلید End و یا کلید مربوط به دوربین. همچنین می‌توانید تنظیم کنید که نرم‌افزار یک عکس تکی بگیرد یا در بازه‌های ۲،۳،۴ یا ۵ ثانیه‌ای به‌صورت خودکار عکس بگیرد. عکس‌ها را می‌توانید به‌فرمت‌های PNG, JPG و BMP ذخیره کنید.

 

quicksnaps symbian تهیه اسکرین شات از صفحه با Lancet QuickSnaps 1.02   سیمبین S60v5 S^3 Anna Belle

Benyamin بازدید : 62 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

برای محافظت همه جانبه از گوشی خود ، می توانید از ضدویروس قدرتمند Dr. Web Anti-virus استفاده کنید که پس از نصب ، به صورت کامل کار تامین امنیت گوشی شما را برعهده می گیرد . قادر خواهید بود تا تمام اطلاعات موجود در گوشی خود ، نظیر فایل های فشرده (ZIP, SIS, CAB, RAR, JAR) ، فایل های دریافتی توسط اینترنت ، بلوتوث ، PC ،‌ مادون قرمز و … را به صورت سفارشی و سریع اسکن کنید . این برنامه به صورت ساین شده می باشد و برروی گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ و همچنین سیمبیان ۳ قابل اجرا می باشد .

 

Dr. Web Anti virus آنتي ويروس Dr. Web Anti virus 6.00   نوكيا S60v3،v5 و Symbian^3

Benyamin بازدید : 76 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

شبکه‌ی اجتماعی Instagram یکی از بزرگترین ابزارهای موجود برای به‌اشتراک‌گذاری عکس بین کاربران است که علاقه‌مندان زیادی در سرتاسر دنیا دارد. اینستاگرام اپلیکیشن رسمی برای سیستم عامل سیمبین ندارد ولی با کمک Instagraph Uploader می‌توانید وارد محیط این برنامه شوید و عکس‌هایتان را در این شبکه آپلود نمایید. همچنین امکان استفاده از فیلترها نیز در این برنامه وجود دارد.

 

instagraph uploader symbian آپلود عکس در اینستاگرام با Instagraph Uploader 4.0.6   سیمبین S60v5 S^3 Anna Belle

Benyamin بازدید : 54 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار TotalRecall یکی از معروف‌ترین ابزارهای ضبط مکالمه برای سیستم عامل سیمبین به‌شمار می‌رود. شما می‌توانید این برنامه را به گونه‌ای تنظیم کنید تا در هر تماس ورودی یا خروجی به‌صورت خودکار صدا را ضبط کرده و با فرمت دلخواه شما ضبط نماید. این برنامه مشکل وجود صدای بوق در حین ضبط صدا را ندارد و می‌توانید انتخاب کنید که صدا را به دو فرمت AMR یا WAV ذخیره کنید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر رمزگزاری و یا شروع خودکار برنامه نیز از امکانات دیگر این برنامه هستند. لطفاً توجه داشته باشید این نرم‌افزار Unsigned است. 

 

total recall symbian ضبط مکالمه با KillerMobile TotalRecall 5.6   سیمبین S60v3 S60v5 S^3 Anna Belle

Benyamin بازدید : 47 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار WeChat یک مسنجر محبوب بین کاربران ایرانی است که در آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. کافیست شما و دوستتان هر دو این اپلیکیشن را بر روی موبایل خود نصب کرده باشید و سپس با استفاده از اینترنت می‌توانید ارتباطی متنی یا صوتی داشته باشید.

 

wechat s60v3 دانلود مسنجر WeChat   سیمبین S60v3

Benyamin بازدید : 44 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

برترین و محبوب ترین مستند درباره طبیعت و حیات وحش|

 

Life دانلود مستند حیات Life

 

نام مستند : Life – مستند حیات

سال انتشار : ۲۰۰۹

مدت زمان : هر قسمت ۶۰ دقیقه

حجم : هر قسمت ۴۰۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

زیرنویس فارسی : دارد (به زودی)

IMDB

خلاصه داستان : این مجموعه ی با شکوه، نگاهی کلی به استراتژی‌ها و تلاش‌های جانداران در تنازع برای بقا دارد. تلاش برای شکار کردن و شکار نشدن، تصاویری بسیار مهیج و زیبا از صحنه های شکار جانداران، جنگیدن برای زنده ماندن در شرایطی طاقت فرسا، تلاشی که چارلز داروین از آن به عنوان مبارزه برای وجود نام می برد. در این مجموعه نیز از تکنولوژی بسیار پیشرفته فیلمبرداری استفاده شده است که برای اولین بار در Planet Earth به کارگیری شده بود، علاوه بر این در این مجموعه از تکنیک های منحصر به فردی استفاده شد تا تصاویری متفاوت و بسیار واقعی را به مخاطب خود نشان دهند . تکنیک هایی مثل فیلمبرداری ثابت با هلیکوپتر، حس پرواز در کنار پروانه ها و کارهایی که اجازه می داد تا در کنار جانورانی از جمله گوزن شمالی به فیلمبرداری از آنها بپردازند و به نوعی جزئی از محیط جانوران شوند. در این مجموعه از دوربین های پر قدرتی که امکان تصویر برداری تا ۸۰۰۰ فریم در ثانیه را دارند، استفاده شده است که این قابلیت نیز در شکار صحنه های جذاب شکار که تا کنون دیده نشده اند خیلی مفید و موثر بود. این مستند فوق العاده زیبا هم اکنون در دانلودها برای شما عزیزان قرار گرفته است …

 

Benyamin بازدید : 54 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

Bigasoft Total Video Converter 4.2.1.5186 نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد تا در کمترین زمان ممکن فایل های ویدئویی و صوتی خود را به فرمت هایی نظیر AVI, Xvid, DivX, H.264, MP4, 3GP, MKV, WMV, RM, FLV, MOV تبدیل کنید. این برنامه محدوده ی وسیعی از فرمت های ویدئویی و صوتی را پشتیبانی می کند و حتی قادر است فایل های صوتی و تصویری شما را جهت پخش بر روی دستگاه هایی نظیر mobile phone, mp4 player, personal computer, television و سازگار با آن ها تبدیل کند.

 

Bigasoft Total Video Converter 4.2.1.5186 تبدیل آسان فرمت های ویدئویی Bigasoft Total Video Converter 4.2.1.5186

 

Benyamin بازدید : 44 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Camera Plus Pro یک ابزار مفید برای عکاسی با امکانات بسیار زیاد است. شما می‌توانید در حین عکاسی با کمک ابزارها، عکس بهتری بگیرید. همچنین بعد از گرفتن عکس با کمک ابزارهای ویرایش، عکستان را بهبود دهید و نهایتاً با قابلیت‌های اشتراک‌گذاری این برنامه عکستان را هرکجا خواستید به اشتراک بگذارید. این برنامه دارای قابلیت انتخاب کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری است. همچنین در عکاسی و فیلم‌برداری فیلترهای زنده‌ی متنوعی قرار داده شده است که در حین عکاسی / فیلم‌برداری می‌توانید همزمان فیلتر مورد نظرتان را مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

camera plus pro عکاسی حرفه‌ای با Camera Plus Pro 5.0   آیفون و آیپد

Benyamin بازدید : 45 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

HyperSnap 7.28.03 نرم افزاری است که به شما راهی آسان و سریع را برای گرفتن عکس از محیط ویندوز و حتی نوشته هایی که کپی آن ها غیر ممکن می باشد را پیشنهاد می کند. شما می توانید پس از تهیه عکس با ابزارهای نسبتا حرفه این نرم افزار به ویرایش عکس نیز بپردازید. از موارد استفاده این نرم افزار می توان به ساختHelp  سیستم، آموزش های آنلاین، دستورالعمل ها، اعانه های تمرینی، نمایش ها، مواد بازاریابی، وب پیج ها، ایمیل ها و … اشاره کرد. از قابلیت های جالب این نرم افزار فرمان گرفتن صوتی آن توسط میکروفن می باشد، به این صورت که شما با گفتن "عکس بگیر" می توانید از به سرعت از محیط اسکرین شات تهیه کنید.

 

HyperSnap 7.28.03 تصویربرداری از دسکتاپ با HyperSnap 7.28.03

 

Benyamin بازدید : 44 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

دو ساحره ی قدرتمند به مدت صدها سال با یکدیگر در حال نبرد بوده اند. اکنون، ساحره Swamp شوالیه های تاریکی افسانه ای خود را آزاد کرده و به دنبال نابودی جنگل جادوگران در یک چشم به هم زدن می باشد. با استفاده از فضای تمام اچ دی و کاراکترها و فضای ۳بعدی، این بازی که ارائه ای از Takehito Harada می باشد می تواند تجربه ای کاملا جدید را برای شما در سبک بازی های RPG ایجاد نماید.

The Witch and the Hundred Knight PS3-DUPLEX

 

The Witch and The Hundred Knight ps3 cover دانلود بازی The Witch and the Hundred Knight برای PS3

Benyamin بازدید : 51 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

TOP 10 Darts Finishes Under Pressure دانلود کلیپ ورزشی دارت TOP 10 Darts Finishes Under Pressure

 

نام کلیپ : TOP 10 Darts Finishes Under Pressure

ژانر : ورزشی

سال انتشار : ۲۰۱۳

مدت زمان : ۶ دقیقه

حجم : ۷۵ مگابایت

کیفیت : HD 720p

توضیحات : دارت را باید یکی از شاخه‌های ورزشها و حتی آمادگی‌های نظامی دانست که به نوعی آن را یک هنر می‌دانند . تاریخ نویسان تخمین می‌زنند که احتمالاً نخستین بار این ورزش که در زمان خود نوعی تفریح هم محسوب می‌شد .صفحه چوبی و مسطح که «بورد» نامیده می‌شود از تعدادی حلقه‌های رنگین که به فاصله‌هایی معین نقاشی شده تشکیل می‌گردد که هر پرتاب در داخل یکی از حلقه‌های رنگین امتیاز مخصوص به خود را دارد. در این کلیپ ۱۰ پرتاب تحت فشار و پایانی جذاب دارت را میبینیم …

 

Benyamin بازدید : 49 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی Typing of the Dead Overkillیک بازی بر پایه تایپ است که بر اساس بازی The House of the Dead Overkill که در سال ۲۰۱۱ برای PS3 منتشر شد ساخته شده است. در این بازی به جای به دست گرفتن تفنگ و تیراندازی کردن، باید روی سرعت انگشت های خود حساب باز کرده و تلاش کنید با تایپ سریع عبارات به نمایش درآمده روی تصویر، زامبی ها را از بین ببرید. به کسانی که دوست دارند سرعت تایپ خود را افزایش دهند و علاقه ای هم به فضاهای ترسناک و هیجانی دارند این بازی را توصیه می کنیم.

 

The Typing Of The Dead Overkill PC-CPY

 

The Typing of The Dead Overkill pc cover دانلود بازی The Typing Of The Dead Overkill برای PC

 

Benyamin بازدید : 41 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی Clash of Clans یک بازی فوق‌العاده جذاب و سرگرم‌کننده است. در این بازی استراتژیک شما باید روستایی که در اختیار دارید را با کمک منابعی که به‌دست می‌آورید پیشرفت دهید و با ساخت نیروهای نظامی، با دیگران بجنگید تا بتوانید پیشرفت کنید. یک ویژگی این بازی که آن را منحصر به‌فرد کرده است، آنلاین بودن آن است. شما برای انجام این بازی نیاز به اینترنت دارید و همه‌ی افراد دیگر که این بازی را انجام می‌دهند نیز می‌توانند روستای شما را مشاهده کنند، با شما وارد یک Clan شوند (با شما وارد یک اتحاد شوند) و یا با شما بجنگند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

clash of clans بازی سرگرم کننده Clash of Clans 5.172   آیفون و آیپد

Benyamin بازدید : 52 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

سری DeusEx یکی از خوشنام‌ترین و با سابقه ترین های صنعت بازی های ویدئویی به حساب می‌رود. خالقین این بازی، اشخاصی چون وارن اسپکتر و هاروی اسمیت بوده‌اند که آثار ارزشمندشان در تالار مشاهیر این صنعت به ثبت رسیده و برای همیشه ماندگار خواهد ماند. Deus Ex در دو نسخه ابتدایی خود یکی از اصلی‌ترین کاندیداهای بهترین بازی سال بود و نسخه سوم هم که سال ۲۰۱۱ منتشر با میانگین امتیازات ۹۰ توانست از دیدگاه بسیاری منتقدین لقب بهترین Role-Playing Game سال را کسب کند. سال ۲۰۲۷، چند سال پیش از جریانات بازی Deus Ex: Human Revolution ، و پس از اتفاقات رخ داده در رمان Deus Ex: The Icarus Effect ، بن ساکسون در تلاش برای نجات زندگی خودش است. سال ۲۰۲۷ انسان‌ها در عصر طلایی تکنولوژی و علوم هستند. ظاهر سربازها متفاوت شده و Augmentation اصل اول تبدیل شدن به یک سرباز قدرتمند شده. با پیشرفت تکنولوژی سربازهای نیمه انسان و نیمه ماشین، وسایل و قدرت‌های ماوراءالطبیعه‌ای دریافت می‌کنند که آنها را به شکل ربات‌های انسان نما تبدیل کرده. اما در اصل، این سربازها بُعد انسانی خود را از دست نداده‌اند. بن ساکسون یک سرباز ارتقاء یافته‌ی سابق نیروی هوایی ارتش بریتانیا بوده که حالا برای خودش می‌جنگد و به سازمان خاصی وابسته نیست. ساکسون و همکارش آنا کلسو دچار واقعه‌ای ناگوار شده‌اند و بدبیاری پشت سر هم برای شان اتفاق می‌افتد. تا اینکه دنیا به آنها پشت می‌کند و داستان بازی از اینجا آغاز می‌شود.

Deus Ex The Fall PC-RELOADED

 

Deus Ex The Fall pc cover دانلود بازی Deus Ex The Fall برای PC

 

Benyamin بازدید : 56 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

|به همراه زیرنویس فارسی|

||برنده جایزه اسکار بهترین مستند سال||

 

20 Feet from Stardom دانلود مستند 20 فوت تا ستاره شدن Twenty Feet From Stardom 2013

 

نام مستند : Twenty Feet From Stardom

سال انتشار : ۲۰۱۳

مدت زمان : ۹۱ دقیقه

حجم : ۱۱۰۰ مگابایت

کیفیت : BluRay 720p

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

خلاصه داستان : در مستند Twenty Feet from Stardom خوانندگان پشتیبان در جهانی زندگی میکنند که در آن دروغ فراتر از کانون توجهات قرارمیگیرد. صدای آنها بزرگترین باندهای موسیقی پاپ را هماهنگی میبخشد،اما تاکنون هیچ ایده ای از اینکه آنان چه کساتی هستند یا ایتکه به چه جایی وصل هستند نداشتیم …

Benyamin بازدید : 49 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

Format Factory 3.3.3 نام این کارخانه مبدل فرمت ها است که در آن شما می توانید به تبدیل فرمت های گوناگون تصویری، صوتی و ویدئویی بپردازید. نرم افزار از اکثر فرمت های رایج پشتیبانی می نماید و قابلیت تبدیل هر نوع فرمت فایلی را داراست، در زمینه فایل های ویدئویی می توان فرمت هایی همانند MP4, 3GP, MPG, AVI, WMV, FLV, SWF و یا در زمینه صوتی به MP3, WMA, MMF, AMR, OGG, M4A, WAV و همچنین در زمینه فرمت های عکس و تصویر هم به JPG, BMP, PNG, TIF, ICO, GIF, PCX, TGA اشاره نمود.از دیگر امکانات عالی موجود در نرم افزار هم می توان به ابزارهایی همچون امکان تغییر اندازه تصاویر بدون افت کیفیت، امکان چرخش و تغییر شکل تصاویر و یا ابزار ترمیم و اصلاح فایل های صوتی تصویری آسیب دیده و معیوب اشاره کرد.

Format Factory 3.3.3 مبدل تمامی فایل ها Format Factory 3.3.3

Benyamin بازدید : 58 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

MediaCoder 0.8.29 مجموعه ای از کدک های مالتی مدیا مورد نیاز تمامی کاربران ویندوز ۷ و ۸ می باشد که دیگر پیغام های خطای مربوط به پخش انواع فایل های ویدیویی و صوتی را مشاهده نخواهید کرد و به راحتی با تمامی پلیرها ، اکثر فرمت های صوتی و تصویری پخش خواهند شد. این کدک در پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب نیز توانمند بوده و با نصب آن به راحتی پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب میسر خواهد شد.کیفیت برنامه در تبدیل فرمتهای ویدیویی بسیار بالا می باشد و نظیر این برنامه به ندرت یافت می شود . البته دستیابی به نتیجه کیفیت مطلوب نیاز به تنظیم دقیق تنظیمات خروجی دارد . ورودی برنامه از طیف وسیعی از فایلهای صوتی و ویدیویی پشتیبانی میکند و از این لحاظ نیز کم نظیر می باشد . توسط این برنامه می توانید فایلهای حجیم ویدیویی را با حداقل افت کیفیت به فرمتهای کم حجم مثل Divx تبدیل کنید .

 

MediaCoder 0.8.29 کدک فایل های تصویری MediaCoder 0.8.29

Benyamin بازدید : 64 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

FileRestorePlus 3.0.5 نام نرم افزاری قدرتمند از شرکت eSupport برای بازیابی فایل های پاک شده از هارد دیسک و مموری کارت است. این برنامه یک راه سریع و موثر برای بازگرداندن فایل های حذف شده بطور تصادفی است. همچنین می تواند فایل هایی که از سطل بازیافت تخلیه و یا با استفاده از کلید ترکیبی Shift و Delete حذف شده اند را نیز بازگرداند. این برنامه با سیستم های FAT12/16/32 ، NTFS/NTFS5 سازگاری کامل دارد. شما با کمک این برنامه می توانید اسناد ، عکس ، موزیک ، فیلم و فایل های مهم خود را به راحتی هرچه تمام تر بازگردانید.

 

FileRestorePlus 3.0.5 ریکاوری اطلاعات هارد FileRestorePlus 3.0.5

Benyamin بازدید : 62 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. این برنامه که محیطی شبیه به اپلیکیشن محبوب WhatsApp دارد، امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! یعنی این پیام‌ها از روی موبایل فردی که پیام برایش ارسال شده نیز پاک شود. این برنامه دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

telegram android نرم افزار پیام رسان Telegram 1.3.30   اندروید

 

Benyamin بازدید : 57 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

نینجا زخمی و خونین به زمین افتاده است. او فقط به فکر گرفتن انتقام خویش است و می داند که در حال مرگ است … عضویت در گروه به این سادگی ها نیست. نینجا ها بسیار مرگبار هستند و فقط مرگبارترین ها را میپذیرند. کسی که بخواهد در این خانواده عضو شود باید وحشی و قدرتمند باشد، چرا که آن ها هر کسی را نمی پذیرند. هر نینجایی برای به پایان رساندن دوره ی  آموزشی خویش و در حقیقت برای دادن آزمون نهایی باید با یک استاد حقیقی نینجا مبارزه کند، کاری که هر کسی از پس آن بر نمی آید. برای چند سال مداوم Yaiba یک استاد درجه آخر و فوق العاده نینجا بود. اما او توانایی پذیرش توهین هایی که به او می شد را نداشت. او توهین را نمی پذیرفت. آن هم از طرف ایالاتی  که تشکیل شده بودند از افراد پست و دون مایه. Yaiba تحمل این را نداشت که آن مردم بزدل Ryu Haybusa را بزرگتر از او بدانند. کسی که در نظر Yaiba یک احمق بود. Yaiba نمی توانست بپذیرد که قبیله خودش نیز این عقیده که Ryu برتر است را داشته باشد و به همین دلیل تمام افراد قبلیه خویش را قتل عام کرد. امکان نداشت که Yaiba و Ryu در یک جا به عنوان نینجای برتر فعالیت کنند. همه میدانستند به زودی نبردی بین این دو شکل خواهد گرفت و این اتفاق افتاد… جنگ میان این دو آغاز شد و پانزده نینجایی که تنها یاران Yaiba بودند کشته شدند. Yaiba تمام یار های خویش را از دست داده بود. دیگر فقط خودش مانده بود و آن Ryu Haybusa که هنوز هم در نظر Yaiba یک بزدل به نظر می رسید. اما Yaiba چیزی را فراموش کرده بود. Ryu Haybusa سلاحی سهمگین داشت. شمشیر اژدها در دستان او بود. نبردی شدید در گرفت. هر دو بسیار زخمی شدند اما زمانی که گرد و غبار های بلند شده فرو نشست در حقیقت Yaiba شکست خورده بود. چیزی بسیار بدتر از شکست. Ryu Haybusa در آن لحظه پیروز ایستاده بود. او یک چشم Yaiba را گرفته بود. یک بازویش را قطع کرده بود. در حقیقت Yaiba مرده بود…

Yaiba Ninja Gaiden Z PS3-DUPLEX

 

yaiba ninja gaiden z ps3 cover small دانلود بازی Yaiba Ninja Gaiden Z برای PS3

 

Benyamin بازدید : 52 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

Alpha And Omega 3 The Great Wolf Games BDRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم HD 720p به پست اضافه شد|

 

Alpha and Omega 3 cover small دانلود انیمیشن Alpha And Omega 3 The Great Wolf Games 2014

 

نام انیمیشن: Alpha And Omega 3 The Great Wolf Games

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۵۴ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p/Web-DL 1080p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: -

Benyamin بازدید : 39 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

داستان Ground Zeroes در سال ۱۹۷۵ میلادی، چند ماه پس از اتفاقات Peace Walker رخ می دهد. در این قسمت نیز شاهد بازگشت Big Boss (اسنیک) به عنوان قهرمان اصلی بازی خواهیم بود. اولین ماموریت وی این است که با همکاری ارتش بدون مرز وارد یک کمپ آمریکایی که منطقه‌ای ممنوعه از خاک کشور کوبا؛ شود. این کمپ Omega نام دارد. یکی از ماموریت‌های اسنیک در این کمپ یافتن جاسوس Cipherها، Paz Ortega می‌باشد که با وی در طی جریانات Peace Walker آشنا شده بودیم. یکی دیگر از ماموریت‌های وی نجات Chico Libre، پسربچه ای که در Peace Walker دستگیر شد و علی‌رغم تلاشش برای نجات یافتن، دست به جایی نبرد. زمانی که اسنیک در حال انجام این ماموریت است، پایگاه اصلی ارتش بدون مرز مورد حمله‌ی گروهی مخفی با اسم رمز XOF به رهبری فردی با نام Skull Face قرار می‌گیرد. اتفاقاتی که در طی این ماموریت رخ می‌دهد دلیل اصلی تغییر رفتار و شخصیت اسنیک در نسخه‌ی بعدی The Phantom Pain خواهد بود.

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes PS3-COMPLEX

 

Metal Gear Solid V Ground Zeroes xbox360 cover small دانلود بازی Metal Gear Solid V: Ground Zeroes برای XBOX360

Benyamin بازدید : 45 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

The Swan Princess A Royal Family Tale BDRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم HD 720p به پست اضافه شد|

 

the Swan Princess a Royal Family Tale cover دانلود انیمیشن The Swan Princess A Royal Family Tale 2014

 

ام انیمیشن: The Swan Princess A Royal Family Tale

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۸۳ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: شاهزاده درک و دوشیزه اودت دختری را به نام الیسه به فرزندی خویش می گیرند. سپس، الیسه توسط گروهی از سنجاب های پرنده که معتقدند دوشیزه سوان یک شیطان است دستگیر شده و …

Benyamin بازدید : 45 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی در دهه ۵۰ میلادی در سانفرانسیسکو رخ می دهد و کاراکتر اصلی بازی شخصی به نام Joe است که به دلیل سرقت مسلحانه به ۴۰ سال حبس محکوم شده است.در طی بازی شاهد او و همسرش Christine خواهیم بود که مانند بازی های این سبکی با استفاده از سیستم کوله پشتی معماهای بازی را حل می کنند. گرافیک بازی بصورت کارتونی میباشد و حالت تحریری دارد و با حل پازل و معماهای چالش برانگیز بازی روایت جالبی پیدا میکند.

۱۹۵۴ Alcatraz PC-FLT

 

1954 Alcatraz pc cover small دانلود بازی 1954 Alcatraz برای PC

Benyamin بازدید : 55 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

۱CLICK DVD Copy Pro 4.3.2.2 نرم افزاری بسیار کامل برای رایت انواع لوح های فشرده cd و dvd و blu-ray در کنار دیگر امکانات لوح های فشرده می باشد. رایت لوح های فشرده ویژه ویدیو به صورت video dvd و video cd و blu-ray و همچنین رایت عکس برروی لوح های فشرده با قابلیت پخش در دستگاه های مالتی مدیا و همچنین ساخت اسلایدشو از عکس ها به همراه موزیک و افکت و رایت مستقیم روی لوح فشرده از دیگر امکانات بخش رایت عکس و ویدیو می باشد. رایت انواع اطلاعات به صورت دی وی دی دیتا و همچنین رایت فایل های صوتی و موزیک با قابلیت پخش در موزیک پلیرها نیز از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود.

 

1CLICK DVD Copy Pro 4.3.2.2 کپی DVD با نرم افزار 1CLICK DVD Copy 4.3.2.2

 

Benyamin بازدید : 50 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی Smash Hit یک بازی زیبا است که در آن شما در حین حرکت باید سعی کنید با ضربه زدن بر روی صفحه‌ی موبایلتان، شیشه‌هایی که بر سر راهتان قرار گرفته‌اند را بشکنید! بازی دارای موزیک بسیار قوی است و بعد از کمی بازی کردن، شکستن این شیشه‌ها برایتان به یک سرگرمی تبدیل خواهد شد که مجبور خواهید شد باز هم بازی کنید! دقت کنید که توپ‌هایتان محدود هستند، پس باید هدف‌گیری دقیقی داشته باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

smash hit android بازی زیبای Smash Hit 1.0   اندروید

Benyamin بازدید : 48 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

2 Top Clips of Basketball دانلود 2 کلیپ زیبا از بسکتبال 2Top Clips of Basketball

 

نام کلیپ : ۲Top Clips of Basketball

ژانر : ورزشی

سال انتشار : ۲۰۱۳

مدت زمان : ۸ دقیقه

حجم : ۴۰ مگابایت

کیفیت : HD 480p

توضیحات : بسکتبال (به انگلیسی:Basketball) یک ورزش گروهی است که در آن دو تیم از پنج بازیکن سعی می‌کنند با پرتاب توپ به داخل حلقه امتیاز کسب کنند. هدف هر تیم از انجام بازی، کسب امتیاز از طریق انداختن توپ در داخل حلقه است. هر توپی که از حلقه حریف عبور کند و داخل آن برود گل نامیده می‌شود. در حالی که در حین انجام بازی قاعده‌ای از قوانین و مقرارات نیز باید رعایت شود. مهارت‌هایی فردی مانند شوت‌کردن دریبل‌زدن و ریباند توپ به همراه کارهای تیمی مثل حمله و دفاع، شروط لازم برای موفقیت شرکت‌کنندگان در این ورزش می‌باشد. بسکتبال به طور گسترده یکی از محبوب‌ترین و پرطرف‌دارتین ورزش‌های جهان محسوب می‌شود …

 

Benyamin بازدید : 54 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

درا ین بازی شما در نقش کارکتری با نام “new kid in town” که در سریال این عنوان حضور نداشت البته به همراه کاراکتر های معروف سریال مانند Butters , Cartman و Kenny ایفای نقش می کنید. داستان بازی بسیار ساده است : شما یعنی “new kid in town” وارد جنگ فانتزی Cartman با گروه حریف می شوید که تظاهر می کنند Drow Elf هستند. پس از مدتی می بینید  که از South Park چیزی جز ویرانه باقی نمانده و مردم مجبور شده اند در چادر ها زندگی کنند. در South Park جک های مختلف و البته تندی خواهید شنید و همان طور که در قبل ذکر شده این بازی بیشتر برای خنداندن مردم است و اصلا برای کودکان مناسب نیست و اگر انتظار بازی شبیه به Angry Birds از این عنوان دارید سخت در اشتباهید حتی صحنه هایی در بازی وجود داشت که Ubisoft آنها سانسور کرده است! سبک بازی RPG و به صورت دو بعدی است و چون این بازی از سریال آن گرفته شده سعی شده است تا گیم پلی آن نیز شبیه به سریال باشد. در بازی چهار کلاس وجود دارد: Fighter, Thief, Mage و Jew که هر کدام قابلیت های مخصوص خود را دارند. در بازی قبلیت Loot هم وجود دارد که  به خوبی کار نشده است و بازی از QTE نیز بهره می برد. مهمترین ضعف این بازی  گیم پلی بازی و نبرد های از پیش تایین شده ی آن است مثلا وقتی شما می خواهید حمله یا دفاع کنید باید ان را در زمان خاصی انجام دهید و اگر موفق نشدید نمی تونید به حریف صدمه ای بزنید و یا صدمه خواهید دید. تقریبا گرفتا نمره ی PERFECT در هر مبارزه غیر ممکن است چون سپر ها و بلاک های شما نمی توانند شما در حملات دشمنان نجات دهند و در صورت حمله ی دشمن آسیب خواهید دید. علاوه بر این The Stick Of Truth گیمپلی و ماموریت های فرعی بسیار آسانی دارد و شما می توانید به راحتی این بازی را به اتمام برسانید و با چالش خاصی روبه رو نخواهید شد. گیم پلی این بازی ۱۲ ساعت طول می کشد و قسمت مولتی پلیر ندارد.

Southpark Stick of Truth PC-RELOADED

 

Southpark Stick of Truth pc cover دانلود بازی Southpark Stick of Truth برای PC

Benyamin بازدید : 47 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

مانند بازی های قبلی این سری، شخصیت خود را به سلیقه و خصویاتی که مایل هستید می سازید و وارد بازی می شوید.حال داستان این شخصیت ساخته شده این است که توسط نیرویی شیطانی (که پس از پیروزی تاریکی بر نور بودجود آمده است) نفرین شده و حال درصدد پیدا کردن راهی برای از بین بردن این نفرین و راه برگشت به ماهیت خود و انسان شدن است.از بخش داستان بازی، اطلاعات زیادی منتشر نشده، اما با تجربه ای که از قسمت اول بدست آمده میتوان گفت که داستانی پرپیچ و خم به همراه لحظه های دراماتیک و احساسی برای گیمرها تدارک دیده شده است.شیوه ی روایت در سری بازی های ارواح این گونه است که بازیباز بدون هیچ اطلاعاتی از شخصیت و دنیای اطراف آن، شروع به پیشروی و کنترل کرکتر می کند اما پس از مدتی با شخصیت و دنیای بازی و ماجراهای آن خو می گیرد و هدفش را پیدا می کند.این نوع داستان سرایی شاید در نگاه اول جالب و کسل کننده باشد اما برای گیمرهای صبور که بازی را ادامه می دهند، می تواند خاطره آفرین باشد. کارگردان بازی، اعلام کرده که داستان بازی ارتباطی غیرمستقیم (!) با اجداد خود دارد و مخاطب ها قطعا نشانه هایی از Dark Souls و Demon Souls را در روند بازی خواهند دید، هرچند که این نشانه ها بسیار کوچک و ناچیز است، برای مثال داستان بازی در یک منطقه ی دیگر از این دنیای تاریک روایت می شود اما درهمان برحه ی زمانی است که ممکن که گاهی این خطوط متقاطع شوند(!).ایشان در ادامه اظهار داشتند که یکی از عوامل و فاکتور های داستان و ماجرای بازی، مفهوم و وجودیت زمان است و در بازی به این بعد نیز اشاره هایی خواهد شد.

Dark Souls II XBOX360-iMARS

 

Dark Souls II xbox360 cover small دانلود بازی Dark Souls II برای XBOX360

Benyamin بازدید : 60 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

چنانچه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer  می باشد آشنایی دارید، تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار µTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد، این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری  و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.

 

%b5Torrent 3.4.0 دانلود از تورنت µTorrent 3.4.0

Benyamin بازدید : 51 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

NETGATE Spy Emergency 13 نرم افزاری قدرتمند برای مقابله و حذف انواع جاسوس افزارها و تروجان ها و از بین برنده اسپم ها انجام پاکسازی مربوط به آنها می باشد. با این نرم افزار ابزارهای جاسوسی مانند spyware, trojans, adware, worms و spam دیگر بر روی ویندوز شما جایی نخواهند داشت. این نرم افزار از ۳ نرم افزار جداگانه تشکیل شده است که شامل حذف جاسوس افزار ، حذف تروجان ها و پاکسازی اسپم ها می باشد. این سه ابزار به کاربر کمک میکند که در دنیای پر از خطر آنلاین و آفلاین سیستمی پاک و بدون جاسوس را تجربه کند. این نرم افزار با شناسایی هزاران فایل مخرب با تکنولوژی های جدید میتواند انتخاب خوبی باشد. این نرم افزار با زیرنظر گرفتن زنده ویندوز تمامی اعمال فایل های مختلف را بررسی می نماید و موارد مشکوک را گزارش خواهد داد. همچنین با بررسی صفحات اینترنتی و کوکی ها از حملات جلوگیری خواهد کرد. آپدیت های منظم نرم افزار باعث می شود که نرم افزار دارای جدیدترین فایل های مخرب دنیا باشد

 

NETGATE Spy Emergency 13.0.305.0 ابزار ضدجاسوسی NETGATE Spy Emergency 13.0.305.0

Benyamin بازدید : 44 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

Any DVD Shrink 1.4.1 نام نرم افزاری ساده ولی حرفه ای برای تهیه نسخه پشتیبان از فیلم های DVD شما می باشد. این نرم افزار تعداد بسیار زیادی عملیات را برای شما عرضه می کند که شامل کپی کردن DVD ، شرینک کردن DVD ، رایت کردن DVD ، پاک کردن DVD و ساختن ایمیج های ISO برای DVD می باشد. شما بوسیله این نرم افزار می توانید کدبندی های موجود در یک دی وی دی را مانند CSS , ArccOS و Region Code را دیکود کنید و همچنین می توانید به صورت اتوماتیک به فشرده سازی دی وی دی خود و انتخاب بخشی از دی وی دی خود بپردازید.

 

Any DVD Shrink 1.4.1 مدیریت کامل DVD با نرم افزار Any DVD Shrink 1.4.1

Benyamin بازدید : 43 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

Freemake Video Downloader نرم افزاری رایگان و بسیار عالی برای دانلود و ذخیره کردن ویدیوهای آنلاین وبسایت های به اشتراک گذاری ویدیو می باشد. این نرم افزار عالی با پشتیبانی بیش از ۱۰ هزار وبسایت به اشتراک گذاری تصویر نظیر یوتوب،فیس بوک،vimeo و… میتواند بسیار ساده از آنها ویدیو دانلود کند و در حین دانلود آنها را با فرمت دلخواه کاربر نظیر AVI, MKV, 3GP, MP3, iPod, PSP و… ذخیره کند. همچنین این نرم افزار رایگان میتواند ویدیوها را به صورت صوتی و فایل صدا ذخیره کند و این قابلیت به کسانی که فقط قصد دارند صدای ویدیو را ذخیره کنند کمک میکند. قابلیت دانلود با کیفیت بالا و همچنین دانلود ویدیوهایی که به صورت embeded و قفل شده به اشتراک گذاشته شده اند نیز وجود دارد. لازم به ذکر است این نرم افزار میتواند ویدیوهای فیس بوک را نیز ذخیره سازی نماید. امیدواریم از این نرم افزار استفاده بهینه را ببرید.

 

Freemake Video Downloader دانلود ویدیوهای آنلاین Freemake Video Downloader 3.6.2.7

 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 386
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 371
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 469
  • بازدید ماه : 1,386
  • بازدید سال : 24,431
  • بازدید کلی : 74,389