loading...
دانلود کده98
Sadra بازدید : 39 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش از شروع بازی باید یادآوری شود که خواندن کمیک این سری به بهتر درک کردن شخصیت‌ها کمک زیادی می‌کند، اما از الزامات نیست. خوشبختانه بازیکنانی که با Fables آشنایی ندارند (نوسنده‌ی این نقد از زمان معرفی بازی در سال ۲۰۱۱ به خاطر علاقه‌ی شدید این کمیک را دنبال کرده) مشکلی در ارتباط برقرار کردن با شخصیت‌ها نخواهند داشت. چرا که "Faith" (نام اپیزود اول) به خوبی دنیای Fables را به مخاطب معرفی می‌کند. جدا از این‌ها داستان بازی قبل از جریان کمیک به وقوع می‌پیوندد. اما Fables درباره‌ی چیست؟ شخصیت‌های داستان‌های فولکلور و دیگر افسانه‌ها (که خود را fables می‌نامند) توسط "دشمن" از خانه‌های خود رانده شده‌اند، به دنیای انسان‌ها آمدند و به منهتن مهاجرت کرده‌اند. جامعه‌ی کوچکی که توسط آن‌ها تشکیل شده "Fabletown" نام دارد و از دید انسان‌ها مخفیست. اکثر شخصیت‌ها به شکل انسان در آمده‌اند تا به راحتی قابل رویت نباشند (هرچند برخی از آن‌ها مانند Mr. Toad با همان شکل اصلی خود زندگی می‌کنند). در TWAU بازیکن کنترل Bigby (و یا همان Big Bad Wolf یا گرگ بد گنده) را در دست می‌گیرد که از گرگ بودن و حمله کردن به شخصیت‌های داستان‌های فولکلور، کلانتر جامعه‌ی کوچک Fabletown شده است. البته ساکنین شهر نگاه خوبی به او ندارند. چرا که به نقل از بازی، خاطرات مردم از ذهنشان پاک نمی‌شود و رفتارهای Bigby در زمان گرگ بودنش تاثیر بدی روی آن‌ها گذاشته است.

The Wolf Among Us Episode 2 PC-CODEX

Note: Episode 1 added separately!

 

The Wolf Among Us pc cover دانلود بازی The Wolf Among Us Episode 2 برای PC

Sadra بازدید : 44 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

 

بازی Car Mechanic Simulator 2014 نام یکی از جدیدترین بازیهای کامپیوتر است که در ژانر شبیه سازی عرضه شده و سعی دارد مکانیسم و ساز و کار ماشین را در غالب یک بازی جذاب به تصویر بکشد . در بازی Car Mechanic Simulator 2014 شما صاحب یک تعمیرگاه و آزمایشگاه بزرگ ماشین هستید که روزها ده ها درخواست و ماشین برای شما ارسال میشود که باید قطعات مختلف آنها را تعویش نمایید و در مناطق مختلف آنها را به معرض آزمایش و امتحان بگذارید . بازی Car Mechanic Simulator 2014 به خوبی توانسته از پس شبیه سازی مکانیسم ماشین بر بیاید و بیش از ۱۰۰ قطعه ریز و درشت ماشین در آن شبیه سازی شده است که در ماموریتهای مختلف نیاز به تعویض یا تعمیر آنها خواهید داشت. در واقع بازی Car Mechanic Simulator 2014 میتواند به خوبی شما را با مکانیسم و ساز و کار یک ماشین آشنا کند و انواع قطعات ماشین و وظایف آنها را به شما معرفی کند . از دیگر نکات مثبت بازی Car Mechanic Simulator 2014 میتوان به گرافیک خوب و وجود ماشینها و ماموریتهای متنوه در بازی اشاره کرد که آنرا از حالت یکنواختی خارج کرده است.

 

Car Mechanic Simulator 2014 PC-TiNYiSO

 

 

 

Car Mechanic Simulator 2014 pc cover دانلود بازی Car Mechanic Simulator 2014 برای PC

Sadra بازدید : 47 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

اسم من جک هست. فامیل واقعیم رو نمی دونم. شک و تردید چیزی هست که به من اعطا شده. شاید هم از طرف والدینم نباشه. میگن که هرکسی داستان خودش رو برای روایت کردن داره. ولی این یه حقیقت ناقص و نصفه هستش. ما اونقدر روی خودمون متمرکز هستیم که بقیه ی داستان ها و ماجراها رو از یاد می بریم. اونایی که با یه دیدگاه گسترده تری نوشته شدن. جایی که داستان ما فقط یک بخش از این ماجراها میتونه باشه. جایی که ما فقط یک نقش رو ایفا می کنیم.  در زندگی واقعی هر داستانی به داستانی دیگه مربوط هستش و نمیتونین بگین که یکی از بقیه مهم تر هست. من نقش خودم رو در حد توانم خوب اجرا کردم ولی می دونم در نبود سایر بازیگران نمی تونستم این نوشته رو بنویسم. من سعی می کنم داستانم رو بیان کنم و تمام دقتم رو میزارم تا نشون بدم که داستان من مهم ترین داستان نیست! شاید باید از همینجا شروع کنیم. همین خانه ی قدیمی! بعضی از مردم به اون خانه ی ارواح یا خانه ی عروسکی میگن. میتونین هرچی دوست دارین اونو بعدا اسم بزارین. ولی الان، اسمش همون خانه ی قدیمی هست.

Haunted Memories Ep02 pc cover دانلود بازی Haunted Memories Episode 2: Welcome Home برای PC

Sadra بازدید : 48 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

فعالیتهای دشوار و ساخت و ساز ساختمانهای عظیم را تجربه کنید،یک بازی شبیه سازی با قدرت تشابه بالا همراه با استفاده از فیزیک و ماشین آلات سنگین شما را به چالش خواهد کشاند،پروژه های بزرگ را انجام دهید و تجارت کنید. به وسیله این بازی زیبا , به عنوان یک رئیس شرکت ساخت و ساز شناخته می شوید و باید مهارت های خود را در این رشته به دید همگان بگذارید . تخریب خانه های قدیمی , پر کردن پایه های ساختمان ها با بتن و ساختن بناهای جدید را می توانید به صورت کامل در این بازی تجربه کنید . پشت دستگاه های مختلف ساخت و ساز نشسته از کامیون بارگیری گرفته تا جرثقیل های غول پیکر , مهارت خود را به رخ دیگران بکشید . هرچه بیشتر و بهتر طرح های عمرانی را به پایان برسانید , باعث می شود پول بیشتری به دست آورده و قراردادهای بزرگتری را با سایر مشتریان خود منعقد کنید همچنین می توانید تجهیزات و وسایل پیشرفته تری را نیز تهیه نمایید.

Construction Machines pc cover دانلود بازی Construction Machines 2014 برای PC

Sadra بازدید : 56 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

در بازی Dinner Mania شما نه تنها باید مشتریان معمولی که هر روز به رستوران شما سر می زنند را راضی نگه دارید، بلکه باید با وقایع غیرمنتظره نیز دست و پنجه نرم کنید و بتوانید آن ها را مدیریت کنید. با این ماجراهای ناخواسته چگونه مقابله می کنید؟ آن ها را بیرون می اندازید و یا غذای اضافی با سس های تند برای غذای آن ها درنظر می گیرید؟ علاوه بر این موارد، شما باید فکر پس انداز و بهبود رستوران خود باشید و بیش از ۵۰ غذای متنوع را ایجاد نمایید و بیش از ۱۰۰ آیتم سفارش دهید تا آشپزخانه شما کامل شود! بازی Dinner Mania به شما حس جذاب مدیریت یک رستوران را به شما منتقل خواهد کرد!


Dinner Mania pc cover دانلود بازی Dinner Mania برای PC

Sadra بازدید : 50 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

جزیره ی زامبی ها را بررسی کنید و ماجرای کهن اسرار بازماندگان را بشکنید! چه چیزی دلیل این ویرانی است؟ ویروس بوده و یا جادویی اتفاق افتاده است؟ سال ها پیش، پرتویی تیره باعث شد تا مردمان جزیره ای کوچک به زامبی هایی تشنه ی خون تبدیل شوند. یک تیم محقق ب وارد این موضوع شده اند تا از اشاعه ی این موضوع جلوگیری کنند و در برابر این موضوع بایستند.


Mysteries of the Undead The Cursed Island pc cover دانلود بازی Mysteries of the Undead The Cursed Island برای PC

Sadra بازدید : 43 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

Blackguards نام عنوانی جدید در سبک ماجراجویی است که داستان فردی را روایت می کند که به اعدام محکوم شده است. وی که بیگناه است و به اشتباه متهم شناخته شده است تصمیم می گیرد تا به کمک دوستانش از زندان فرار کند. در بازی Blackguards شما به همراه عده ای ولگرد خیابانی برای نجات دنیا و رهایی از چنگال دشمنانتان تلاش می کنید. جهانی که شما در ان زندگی میکنید آونتریا نام دارد که پر از سیاهی وتاریکی است. از نکات جذاب این بازی می توان به پایان های غافلگیرکننده ی آن اشاره کرد که وجود یا عدم وجود هر کدام از شخصیت های بازی این پایان ها را تغییر می دهد. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به گیم پلی RPG با چالشهای تاکتیکی هیجان انگیز ، بیش از صد و نود مرحله ی متنوع ، بخش آنلاین پیشرفته ، سلاح های منحصر بفرد و گوناگون در هر مرحله اشاره کرد.

Blackguards pc cover small دانلود بازی Blackguards برای PC

Benyamin بازدید : 54 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

Haunted Legends 4 The Curse of Vox – عنوان یک بازی زیبا به سبک Hidden Object است.در این بازی به تحقیق و پژوهش پیرامون یک خانه که گویا خالی از سکنه اما مملو از ارواح است خواهید پرداخت.سیلویا که از مدت ها پیش در این زمینه از شما درخواست کمک کرده بود دیگر طاقتش تاخت شده است.نیروی پلیس پرونده مفقود شدن برابر او را مختومه اعلام کرد و حالا تنها امید سیلویا برای روشن شدن این موضوع شما هستید.اما مشکل بزرگی که فعلا پیش روی شماست همانا فتح خانه توسط ارواح است.چگونه می توان آنها را به عقب راند ؟ آیا می توان با آنها صلح کرد ؟ گویا پاسخ تمامی این پرسش ها در کتابچه ای در زیرزمین خانه قرار دارد..  

 

Haunted Cover دانلود بازی Haunted Legends 4 The Curse of Vox برای PC

Benyamin بازدید : 51 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)
Myths of the World Chinese Healer – عنوان یک متفاوت و زیبا به سبک Hidden Object است.در این بازی در نقش یک شفا دهنده و درمانگر زبر دست چینی برای درمان پسر امپراتور به شهر سلطنتی دعوت شده اید.در طول بازی اما با ماموریت های متفاوت و گوناگونی مواجه می شوید و در این راستا در ساخت معجون های گیاهی که در درمان بیماران به شکل معجزه آسایی اثر گذارند مجرب تر شده و در مراحل بعدی از این آموزه ها بهره خواهید برد.در این نسخه از بازی سه جایزه به عنوان سورپرایز در مراحل خاصی گنجانده شده که تحت شرایط ویژه ای به دست خواهد آمد…  
 

Myths Cover دانلود بازی Myths of the World Chinese Healer برای PC

Benyamin بازدید : 46 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

Jigsaw Boom 3 عنوان یک بازی فکری و کم حجم پازل می باشد . این بازی از گالری هنری زیبایی بهره می برد و می توانید تصاویر مختلف را در بازی وارد کنید و با موسقی متن عالی ، به حل کردن پازل ها بپردازید . این قابلیت را دارید تا عکس هایی به صورت ۱۲ تا ۳۰۰ قطعه را انتخاب کنید و ساعت ها خود را مشغول نمایید . این بازی برای تمامی سنین مناسب است که در ادامه می توانید نسخه ۳ آن را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Jigsaw Boom 3 بازی فکری و کم حجم جورچین تصاویر Jigsaw Boom 3

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 386
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 195
  • باردید دیروز : 371
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 566
  • بازدید ماه : 1,483
  • بازدید سال : 24,528
  • بازدید کلی : 74,486