loading...
دانلود کده98
Sadra بازدید : 55 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

 

puss in boots cover دانلود دوبله فارسی انیمیشن گربه چکمه پوش 2   Puss in Boots 2011

 

 

 

نام انیمیشن: Puss in Boots – گربه چکمه پوش ۲

 

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

 

سال انتشار: ۲۰۱۱

 

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

 

حجم: ۹۵۰ مگابایت

 

کیفیت: BDRip 1080p

 

IMDB

 

دوبله فارسی

 

خلاصه داستان: گربه چکمه پوش که در قسمت های قبلی همراه و یار شرک شده بود ، داستان زندگی خود را تعریف می کند. اینکه از بچگی در یک یتیم خانه بزرگ شده ، مسئول یتیم خانه بخاطر اخلاق خوبش به او یک جفت چکمه داده و … . اما حالا او به دنبال نقشه گنج است ، گنجی که رازش در دل سه لوبیای اسرار آمیز پنهان شده است و …

Sadra بازدید : 48 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

angry birds toons cover دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013

 

نام انیمیشن: Angry Birds Toons – انیمیشن پرندگان خشمگین

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت به طور میانگین ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۲۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

خلاصه داستان: زندگی برای پرندگان خشمگین در جزیره ی خوک ها ساده نیست. پرنده خشمگین Red به همراه دوستان پرنده ی خود با نام های Chuck, Matilda, Bomb, Blues و Terence باید با یکدیگر همکاری کرده تا از تخم های خود و آینده ی زندگیشان در برابر خوک های بد طینت مراقبت کنند و …

Sadra بازدید : 50 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

مجموعه ای از کدک های مالتی مدیا مورد نیاز تمامی کاربران ویندوز ۷ و ۸ می باشد که دیگر پیغام های خطای مربوط به پخش انواع فایل های ویدیویی و صوتی را مشاهده نخواهید کرد و به راحتی با تمامی پلیرها ، اکثر فرمت های صوتی و تصویری پخش خواهند شد. این کدک در پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب نیز توانمند بوده و با نصب آن به راحتی پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب میسر خواهد شد.کیفیت برنامه در تبدیل فرمتهای ویدیویی بسیار بالا می باشد و نظیر این برنامه به ندرت یافت می شود . البته دستیابی به نتیجه کیفیت مطلوب نیاز به تنظیم دقیق تنظیمات خروجی دارد . ورودی برنامه از طیف وسیعی از فایلهای صوتی و ویدیویی پشتیبانی میکند و از این لحاظ نیز کم نظیر می باشد . توسط این برنامه می توانید فایلهای حجیم ویدیویی را با حداقل افت کیفیت به فرمتهای کم حجم مثل Divx تبدیل کنید .

 

MediaCoder 0.8.29 کدک فایل های تصویری MediaCoder 0.8.29

Sadra بازدید : 53 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Speedtest که زیرمجموعه‌ای از سایت معتبر Speedtest است، به‌شما در محاسبه‌ی سرعت اینترنتتان کمک می‌کند. شما می‌توانید نتایج به‌دست آمده را معیاری برای سنجش اینترنت خود قرار دهید و همچنین سرعت اینترنت خود را با دیگرا مقایسه کنید. Speedtest از سرورهای متنوعی برای سنجش سرعت شما استفاده می‌کنید. برای مثال می‌توانید سرعت اینترنت خود را با یک سرور داخل کشور محاسبه کنید و یا با یک سرور در خارج از کشور سرعتتان را محاسبه کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

speedtest محاسبه‌ی سرعت اینترنت با کمک Speedtest.net 3.1.5 – آیفون و آیپد

Sadra بازدید : 48 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

گیمرها در نقش فردی به نام Ement بازی را در دست می گیرند که نقش یک منجی در دنیا ظاهر میشود. با Ement به ماجراجویی می پردازید و ساختمان ها و نماها را با سبک و سیاق خود در دنیای LEGO می سازید. بازیکنان در مسیر مراحلی قرار می گیرند که نتیجه ی انجام آنها نجات دنیای LEGO خواهد بود  . عنوان The LEGO Movie Videogame دارای ۹۰ کاراکتر و ۱۵ مرحله است و بازیکنان باید تمام برگه های راهنمای بازی را به دست آورند تا به یک حرفه ای و شغلی در داخل بازی بدل شوند. این بازی که چندی پیش معرفی شد،شما را به دنیای لگو باز می گرداند و در آن می توانید شخصیت های بزرگ این سری را مشاهده نمایید و به نظر می رسد که این بازی یک The Avengers برای دنیای LEGO می باشد که تمامی قهرمانان و شخصیت های ساخته شده را به دور هم جمع می کند!

The LEGO Movie Videogame PC-FLT

Update: The LEGO Movie Videogame PC-RELOADED added!

 

Lego Movie Videogame pc cover دانلود بازی The LEGO Movie Videogame برای PC

Sadra بازدید : 58 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (1)

Double Dragon Neon یک بازی جدید در سبک مبارزه ای (Fighting) است ، شما در این بازی هدایت دوبرادر دوقلو با اسم های Billy و Jimmy Lee را بر عهده دارید این دو برادر توسط استاد خود هنر رزمی ویژه ای (Sōsetsuken) را آموخته اند و به سلاح های خاصی مجهزند شما باید برای کمک به آنها  در یک ماجراجویی مهیج برای نجات جان Marian از دست نیرو های شرور در ۱۶ مرحله بازی که به دقت و ظرافت طراحی شده اند خود را آماده کنید ، بازی Double Dragon Neon بر مبنای بازی های پرطرفدار دهه ۸۰ میلادی ساخته شده و به زیبایی تکنولوژی امروزی در آن به کار گرفته شده ، حرکات و کمبو های بازی هم به سبک بازی های کلاسیک طراحی شده مانند ضربات چرخشی ، تکل کردن ، ضربه پرشی با زانو و … که یادآور بازی Streets of rage یا شورش در خیابان سگا جنسیس است. از دیگر نکات مثبت بازی گروه سازنده آن یعنی WayForward است که عناوین پر افتخاری مانند BloodRayne: Betrayal, A Boy and His Blob, Batman: The Brave and the Bold and Contra 4 را در کارنامه خود دارند.

Double Dragon Neon PC-RELOADED

 

Double Dragon Neon pc cover دانلود بازی Double Dragon Neon برای PC

Sadra بازدید : 39 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش از شروع بازی باید یادآوری شود که خواندن کمیک این سری به بهتر درک کردن شخصیت‌ها کمک زیادی می‌کند، اما از الزامات نیست. خوشبختانه بازیکنانی که با Fables آشنایی ندارند (نوسنده‌ی این نقد از زمان معرفی بازی در سال ۲۰۱۱ به خاطر علاقه‌ی شدید این کمیک را دنبال کرده) مشکلی در ارتباط برقرار کردن با شخصیت‌ها نخواهند داشت. چرا که "Faith" (نام اپیزود اول) به خوبی دنیای Fables را به مخاطب معرفی می‌کند. جدا از این‌ها داستان بازی قبل از جریان کمیک به وقوع می‌پیوندد. اما Fables درباره‌ی چیست؟ شخصیت‌های داستان‌های فولکلور و دیگر افسانه‌ها (که خود را fables می‌نامند) توسط "دشمن" از خانه‌های خود رانده شده‌اند، به دنیای انسان‌ها آمدند و به منهتن مهاجرت کرده‌اند. جامعه‌ی کوچکی که توسط آن‌ها تشکیل شده "Fabletown" نام دارد و از دید انسان‌ها مخفیست. اکثر شخصیت‌ها به شکل انسان در آمده‌اند تا به راحتی قابل رویت نباشند (هرچند برخی از آن‌ها مانند Mr. Toad با همان شکل اصلی خود زندگی می‌کنند). در TWAU بازیکن کنترل Bigby (و یا همان Big Bad Wolf یا گرگ بد گنده) را در دست می‌گیرد که از گرگ بودن و حمله کردن به شخصیت‌های داستان‌های فولکلور، کلانتر جامعه‌ی کوچک Fabletown شده است. البته ساکنین شهر نگاه خوبی به او ندارند. چرا که به نقل از بازی، خاطرات مردم از ذهنشان پاک نمی‌شود و رفتارهای Bigby در زمان گرگ بودنش تاثیر بدی روی آن‌ها گذاشته است.

The Wolf Among Us Episode 2 PC-CODEX

Note: Episode 1 added separately!

 

The Wolf Among Us pc cover دانلود بازی The Wolf Among Us Episode 2 برای PC

Sadra بازدید : 49 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی Hunters Trophy 2 :America یکی از بهترین بازی های سبک تیراندازی به حیوانات در طبیعت میباشد که اخیرا توسط گروه CODEX منتشر شده است. ایا دوست دارید به شکار حیوانات در طبیعت بروید و بدون محدودیت شکار کنید؟؟ در این بازی شما میتوانید به دنیای یک شکارچی ماهر وارد شوید. اسلحه ها و حیوانات و محیط به گونه ایی طراحی شده اند که شما را مدهوش خواهد کرد.تنها کافیست به اطراف نگاه کنید تا بتوانید حیوانات بیشتری را شکار کنید.

Hunters Trophy 2 America PC-CODEX

 

Hunters Trophy 2 America pc cover دانلود بازی Hunters Trophy 2 America برای PC

Sadra بازدید : 44 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

 

بازی Car Mechanic Simulator 2014 نام یکی از جدیدترین بازیهای کامپیوتر است که در ژانر شبیه سازی عرضه شده و سعی دارد مکانیسم و ساز و کار ماشین را در غالب یک بازی جذاب به تصویر بکشد . در بازی Car Mechanic Simulator 2014 شما صاحب یک تعمیرگاه و آزمایشگاه بزرگ ماشین هستید که روزها ده ها درخواست و ماشین برای شما ارسال میشود که باید قطعات مختلف آنها را تعویش نمایید و در مناطق مختلف آنها را به معرض آزمایش و امتحان بگذارید . بازی Car Mechanic Simulator 2014 به خوبی توانسته از پس شبیه سازی مکانیسم ماشین بر بیاید و بیش از ۱۰۰ قطعه ریز و درشت ماشین در آن شبیه سازی شده است که در ماموریتهای مختلف نیاز به تعویض یا تعمیر آنها خواهید داشت. در واقع بازی Car Mechanic Simulator 2014 میتواند به خوبی شما را با مکانیسم و ساز و کار یک ماشین آشنا کند و انواع قطعات ماشین و وظایف آنها را به شما معرفی کند . از دیگر نکات مثبت بازی Car Mechanic Simulator 2014 میتوان به گرافیک خوب و وجود ماشینها و ماموریتهای متنوه در بازی اشاره کرد که آنرا از حالت یکنواختی خارج کرده است.

 

Car Mechanic Simulator 2014 PC-TiNYiSO

 

 

 

Car Mechanic Simulator 2014 pc cover دانلود بازی Car Mechanic Simulator 2014 برای PC

Sadra بازدید : 47 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

اسم من جک هست. فامیل واقعیم رو نمی دونم. شک و تردید چیزی هست که به من اعطا شده. شاید هم از طرف والدینم نباشه. میگن که هرکسی داستان خودش رو برای روایت کردن داره. ولی این یه حقیقت ناقص و نصفه هستش. ما اونقدر روی خودمون متمرکز هستیم که بقیه ی داستان ها و ماجراها رو از یاد می بریم. اونایی که با یه دیدگاه گسترده تری نوشته شدن. جایی که داستان ما فقط یک بخش از این ماجراها میتونه باشه. جایی که ما فقط یک نقش رو ایفا می کنیم.  در زندگی واقعی هر داستانی به داستانی دیگه مربوط هستش و نمیتونین بگین که یکی از بقیه مهم تر هست. من نقش خودم رو در حد توانم خوب اجرا کردم ولی می دونم در نبود سایر بازیگران نمی تونستم این نوشته رو بنویسم. من سعی می کنم داستانم رو بیان کنم و تمام دقتم رو میزارم تا نشون بدم که داستان من مهم ترین داستان نیست! شاید باید از همینجا شروع کنیم. همین خانه ی قدیمی! بعضی از مردم به اون خانه ی ارواح یا خانه ی عروسکی میگن. میتونین هرچی دوست دارین اونو بعدا اسم بزارین. ولی الان، اسمش همون خانه ی قدیمی هست.

Haunted Memories Ep02 pc cover دانلود بازی Haunted Memories Episode 2: Welcome Home برای PC

Sadra بازدید : 48 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

فعالیتهای دشوار و ساخت و ساز ساختمانهای عظیم را تجربه کنید،یک بازی شبیه سازی با قدرت تشابه بالا همراه با استفاده از فیزیک و ماشین آلات سنگین شما را به چالش خواهد کشاند،پروژه های بزرگ را انجام دهید و تجارت کنید. به وسیله این بازی زیبا , به عنوان یک رئیس شرکت ساخت و ساز شناخته می شوید و باید مهارت های خود را در این رشته به دید همگان بگذارید . تخریب خانه های قدیمی , پر کردن پایه های ساختمان ها با بتن و ساختن بناهای جدید را می توانید به صورت کامل در این بازی تجربه کنید . پشت دستگاه های مختلف ساخت و ساز نشسته از کامیون بارگیری گرفته تا جرثقیل های غول پیکر , مهارت خود را به رخ دیگران بکشید . هرچه بیشتر و بهتر طرح های عمرانی را به پایان برسانید , باعث می شود پول بیشتری به دست آورده و قراردادهای بزرگتری را با سایر مشتریان خود منعقد کنید همچنین می توانید تجهیزات و وسایل پیشرفته تری را نیز تهیه نمایید.

Construction Machines pc cover دانلود بازی Construction Machines 2014 برای PC

Sadra بازدید : 46 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

یک بازی شوتر اول شخص یا FPS است که بخش تک نفره ندارد و یک بازی مولتی پلیر آنلاین محسوب میشود ، نسخه اولیه بازی با ۱۰ نقشه ، بیش از ۴۰ سلاح مختلف ، ۷ نوع بازی ، ۵ نوع کلاس بندی منتشر شده است. سبک بازی اکشن بوده و توسط ۵۰۵ Games طراحی و ساخته شده است و شرکت Plastic Piranha آنرا در شبکه Steam منتشر کرد. شرکت سازنده عنوان اصلی را اینگونه بیان کرده است: مپ (نقشه) های خود را بسازید و آن ها را بصورت آنلاین به اشتراک بگذارید! ایجاد مراحل FPS و نقشه ها با کمک کیت ساخت و ساز Rekoil و استفاده از ابزارهای قدرتمند بعدی به عرصه های سفارشی و اشتراک گذاری آنها با دیگر بازیکنان Rekoil از ویژگی های اصلی این بازی است. بازی در یک دنیای به مراتب ویران شده به وقع میپیوندد و در طول بازی باید دشمن را نابود کنید، بازیکنان باید بیشترین امتیاز را دریافت کنند تا به پیروزی برسند. بازی با ۷ حالت مختلف، ۱۰ نقشه، و بیش از ۴۰ سلاح های مختلف با عمل FPS حرفه ای و سرگرم کننده از ویژگی های این بازی است. درمورد گرافیک بازی Rekoil نمیتوان گفت که بازی از موتور گرافیکی حرفه ای بهره میبرد اما در مقایسه با حجم کلی بازی گرافیک راضی کننده ای دارد و تا سازنده بیشتر سعی کرده بر روی ویژگی و گیم پلی بازی تمرکز کند تا گرافیک!

Rekoil pc cover دانلود بازی Rekoil برای PC

Sadra بازدید : 55 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

یک بازی شوتر FPS است که شما را به فضای نبردهای نزدیک و تن به تن خیابانی میبرد جایی که پیروزی تیم شما بستگی به توانایی شما در تامین امنیت پایگاه هایتان و از بین بردن منابع دشمن است. سبک بازی اکشن و این بازی هم همانند دیگر بازی های FPS باید دشمن را نابود کنید. بازی دارای ۶ مپ منحصر به فرد با همراهی ۱۲ بازیکن است و سازنده بازی را به دو حالت تقسیم کرده است، در حالت اول شما میتوانید با همراهی دوستان ماموریت ها را به پایان برسانید و یا از یک پاسگاه مرزی در برابر حمله دشمنان دفاع کنید. سازنده بازی بیشترین وقت خود را صرف طراحی خاص بخش multiplayer کرده است بطوری که ۵ حالت بازی چند نفره تا سقف ۳۲ بازیکن پشتیبانی میشود. بیش از ۲۰ سلاح در این بازی وجود دارد که گیمر میتواند سلاح مورد نظر خود را همراه با اضافات انتخاب کند، همچنین بازی Insurgency از قابلیت ۳D VOIP(سیستم ارتباطی) و ساخت مپ های مختلف به وسیله Insurgency SDK و سیستم نوشتاری را پشتیبانی میکند

Insurgency pc cover دانلود بازی Insurgency برای PC

Sadra بازدید : 47 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

داستان این بازی داستان دو نوجوان ۱۴ ساله است که بدنبال ماجرا و خطر می روند. شی(Shay ) پسرک داستان که در سفینه ای زندگی می کند که برای او حکم پدر و مادر را درد. سفینه از او مراقبت می کند، به او غذا می دهد و با او بازی می کند. اما شی از این کارهای تکراری خسته شده و دلش یک ماجراجویی و در یک کلمه ” یک تجربه جدید” می خواهد. سرانجام روزی نیز به این آرزوی خود می رسد و به طور اتفاقی با حوادث دنیای پیرامون خود آشنا می شود. در طرف دیگر سو ما ولا(Vella) را داریم، دخترکی که در روستایی زیبا که مردمانش به نانوایی مشهورند زندگی می کند. در دنیای ولا هر چندین سال یک بار هیولایی به نام ” ماگ چاترا” به سراغ روستا ها می رود. اهالی روستا برای در امان ماندن از خشم این هیولا مجبورند تعدادی از دختران منتخب روستا را قربانی کنند. البته برای آن ها این کار کاملا یک افتخار محسوب می شود. ولا نیز به عنوان یکی از قربانیان این مراسم انتخاب شده است اما او نمی خواهد غذای ماگ چاترا شود. او تصمیم می گیرد یک بار برای همیشه این هیولا را نابود کند.

Broken Age pc cover دانلود بازی Broken Age Act 1 برای PC

Sadra بازدید : 47 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

عنوان FX Eleven نام یک بازی شبیه سازی مدیریتی فوتبال شبیه فیفا منیجراست که رابط کاربری دوستانه و ابزارهای مختلف آن توانسته مورد توجه قرار گیرد. بازی زیبای FX Eleven توسط شرکت FX Interactive طراحی شده و در شبکه Steam منتشر شده است. ژانر این بازی را میتوان در سبک هایی همچون شبیه سازی, ورزشی و مدیریتی قرار دارد. در بازی اف ایکس الون شما از میان تیم ها ملی همچون انگلستان، آلمان، فرانسه ، اسپانیا، ایتالیا و ۴۵۰ باشگاه مختلف تیم مورد نظر خود را انتخاب کرده و تمامی عواملی همچون کارد مربیگری, فنی, مالی و آکادمی های مختلف آنرا بدست میگیرد. آیا میتوانید تیم خود را به محبوبیت برسانید؟؟ بیش از ۱۱۷۰۰ بازیکن در بازی و امکان پرورش نوجوانان و فراخوانی آنها به تیم اصلی وجود دارد که میتوانید تیم خود را تکمیل کنید. همچنین کسب امتیازها و موفقیت های بسیار برای باشگاه شما را به اوج محبوبیت میرساند. بازی FX Eleven یک بازی مدیریتی فوتبال موفق میباشد که میتواند رقیب بازی فیفا منیجر به حساب آید, سازنده بازی سعی بر آن داشته تا تمامی عوامل بازی واقعی به نظر برسد.

FX Eleven pc cover دانلود بازی FX Eleven برای PC

Sadra بازدید : 51 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی Pandora First Contact یک عنوان در سبک استراتژیک می باشد که توسط Slitherine Software طراحی و ساخته شده است و کمپانی Matrix Games آن را برای PC عرضه نموده است . در آینده ایدئولوژی های مستقل از حکومت به وجود خواهند آمد و دنیا درگیر جنگ هایی که شرکت های خصوصی قدرتمند و جنبش های مذهبی آن ها را ایجاد کرده اند می شوند . بخش اعظمی از جمعیت بر اساس جنگ از بین رفته اند و حالا باقی مانده که عده کمی را تشکیل می دهند تصمیم می گیرند بعد از دهه ها اکتشاف در مکان جدیدی میان ستارگان مستقر شوند و این مکان جایی جز سرزمین پاندورا نیست . قوی ترین جناح شایسته ترین مردان و زنان خود را برای ماموریت در پاندورا ارسال می کند و دیری نمی پاید که رقابت بین جناح ها برای افزایش قدرت در پاندورا با دستیابی به تکنولوژِی های پیشرفته ، آزمایش سلاح های مدرن و برقراری دیپلماسی و یافتن متحد آغاز می شود . حالا شما باید تمام تلاش خود را به کار ببرید و بهترین استفاده را از منابع انجام دهید تا بتوانید از رقیبان خود پیشی بگیرید.


Pandora First Contact pc cover دانلود بازی Pandora First Contact برای PC

Sadra بازدید : 67 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

یک بازی معمایی در سبک پلتفرمر است است که حال و هوایی بسیار نزدیک به بازی های قدیمی این سبک دارد ، این بازی برای بازیکنان حرفه ای ساخته شده کسانی که دوست دارند در بازی ها به چالش کشیده شوند و در کنار آن جذابیت خود را برای گیمرها حفظ کرده . بازی A-Men از بازی های کلاسیک و شناخته شده ای مانند Lemmings and Lost Vikings الگو بردازی کرده شما در سفر خود در این بازی با ۴ جهان و ۴۰ مرحله روبه رو خواهید شد.

A Men pc cover دانلود بازی A Men برای PC

Sadra بازدید : 56 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

در بازی Dinner Mania شما نه تنها باید مشتریان معمولی که هر روز به رستوران شما سر می زنند را راضی نگه دارید، بلکه باید با وقایع غیرمنتظره نیز دست و پنجه نرم کنید و بتوانید آن ها را مدیریت کنید. با این ماجراهای ناخواسته چگونه مقابله می کنید؟ آن ها را بیرون می اندازید و یا غذای اضافی با سس های تند برای غذای آن ها درنظر می گیرید؟ علاوه بر این موارد، شما باید فکر پس انداز و بهبود رستوران خود باشید و بیش از ۵۰ غذای متنوع را ایجاد نمایید و بیش از ۱۰۰ آیتم سفارش دهید تا آشپزخانه شما کامل شود! بازی Dinner Mania به شما حس جذاب مدیریت یک رستوران را به شما منتقل خواهد کرد!


Dinner Mania pc cover دانلود بازی Dinner Mania برای PC

Sadra بازدید : 50 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

جزیره ی زامبی ها را بررسی کنید و ماجرای کهن اسرار بازماندگان را بشکنید! چه چیزی دلیل این ویرانی است؟ ویروس بوده و یا جادویی اتفاق افتاده است؟ سال ها پیش، پرتویی تیره باعث شد تا مردمان جزیره ای کوچک به زامبی هایی تشنه ی خون تبدیل شوند. یک تیم محقق ب وارد این موضوع شده اند تا از اشاعه ی این موضوع جلوگیری کنند و در برابر این موضوع بایستند.


Mysteries of the Undead The Cursed Island pc cover دانلود بازی Mysteries of the Undead The Cursed Island برای PC

Sadra بازدید : 50 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

نسخه ۲  بازی Angry Birds Star Wars عرضه شد. داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. در این نسخه مرحله های جدید و جذاب تری وجود دارد. جایزه های جدید آماده کشف شدند هستن و گیم پلی بازی نیز بهبود یافته و جدید شده است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید. این بازی روی ویندوز ۸ نیز اجرا خواهد شد ، برای اجرای این بازی لازم است که کارت گرافیک خود را به روزرسانی نمایید.

 

\"Angry

Sadra بازدید : 47 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی Might & Magic X Legacy در سبک سولو و اول شخص RPG کلاسیک می باشد. لشکر خود را ایجاد کنید و به سمت نبردی جذاب و مبارزه با موجودات قدرتمند اسرارآمیز رهبری کنید در حالی که اشیاء گران قدر باستانی را جمع می کنید. در راستای یک سیستم گردشی گیم پلی بازی، به نبرد با موجودات و ارتشداران بپردازید تا دست آوردهای منحصر به فرد را کسب کنید و راه خود را از سیاه چاله های خطرناک پیدا کنید. خود را در عالم ویژه و اسرارآمیز سری بازی های Might & Magic غرق کنید و قوانین جدیدی را تجربه کنید.


\"Might

Sadra بازدید : 46 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Camera 2 یک ابزار مناسب برای کمک به شما در خلق تصاویر و ویدیو‌های زیبا است. این نرم‌افزار دارای افکت‌های با‌کیفیت است که به‌طور زنده بر روی عکس شما اعمال می‌شوند تا قبل از اینکه عکس بگیرید بتوانید تأثیر هر افکت را در عکس خود مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجریای این برنامه به اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

camera 2 android عکاسی با افکت‌های متنوع با Camera 2 2.2.0   اندروید

Sadra بازدید : 43 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

Blackguards نام عنوانی جدید در سبک ماجراجویی است که داستان فردی را روایت می کند که به اعدام محکوم شده است. وی که بیگناه است و به اشتباه متهم شناخته شده است تصمیم می گیرد تا به کمک دوستانش از زندان فرار کند. در بازی Blackguards شما به همراه عده ای ولگرد خیابانی برای نجات دنیا و رهایی از چنگال دشمنانتان تلاش می کنید. جهانی که شما در ان زندگی میکنید آونتریا نام دارد که پر از سیاهی وتاریکی است. از نکات جذاب این بازی می توان به پایان های غافلگیرکننده ی آن اشاره کرد که وجود یا عدم وجود هر کدام از شخصیت های بازی این پایان ها را تغییر می دهد. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به گیم پلی RPG با چالشهای تاکتیکی هیجان انگیز ، بیش از صد و نود مرحله ی متنوع ، بخش آنلاین پیشرفته ، سلاح های منحصر بفرد و گوناگون در هر مرحله اشاره کرد.

Blackguards pc cover small دانلود بازی Blackguards برای PC

Sadra بازدید : 53 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

نسخه جدیدی از بازی استراتژیک SpellForce می باشد که در سال ۲۰۱۴ توسط تیم Mind over Matter تولید و بوسیله کمپانی معروف Nordic Games Publishing برای کامپیوتر منتشر شده است. شما در این بازی می بایست بار دیگر ازتش خود را برای مبارزه با انواع هیولاها و موجودات عجیب و غریب دیگر تشکیل دهید و آنها را شکست دهید. در نسخه جدید بازی که Demons Of The Past نام دارد داستان بازی پیشرفت زیادی کرده و کامل تر و جذاب تر شده است. شما می بایست در ۵ دنیای مختلف به مبارزه با موجودات مختلف بروید و با استراتژی مناسب آنها را نابود کنید. بازی از نظر گرافیکی بسیار عالی می باشد و شما را راضی می کند. همچنین موسیقی متن اساطیری بازی هم در مبارزات روحیه مناسبی به شما می دهد.  این بازی به صورت آنلاین و آفلاین و همچنین Co-op قابل بازی خواهد بود و با گیم پلی خود می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم کند.

SpellForce 2 Demons of The Past pc cover small دانلود بازی SpellForce 2 Demons of The Past برای PC

Sadra بازدید : 41 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی مربوط به مبارزات همراه با موسیقی می باشد که بسیاری از گیمرهای سرتاسر دنیا را مجذوب خود کرده است. در نسخه ی استیم بازی مدها، جلوه های گرافیکی و محتوای جدیدی قرار داده شده است. در این بازی شش موسیقی اختصاصی از Electronic Super Joys همراه با شخصیت کارتونی محبوب enV به بخش مسابقات بخش تک نفره اضافه شده است. اگر شما علاقه مند به موزیک های متن این بازی شدید، می توانید موسیقی های این بازی را که توسط Michael Todd Games ساخته شده است را از وبسایت آن دریافت نمایید. برای مشاهده ی تصاویر این بازی و دانلود نسخه Steam بازی به صورت رایگان از وبسایت دانلود کده 98 می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Kickbeat steam edition pc cover دانلود بازی Kickbeat Steam Edition برای PC

Sadra بازدید : 60 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

امروز بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Asphalt 6 Adrenaline را برای گوشی های سری UIQ3 سونی اریکسون برای شما کاربران محترم تهیه نموده ایم که امیدواریم از این بازی لذت ببرید .

Sadra بازدید : 52 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

تیم دانلود کده 98 فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) و آغاز دهه محرم را به تمامی شیعیان جهان تسلیت گفته و سعی بر آن است تا هر شب ، مراسم آن شب برای دانلود در اختیار شما کاربران محترم وبسایت دانلودها قرار بگیرد. مراسم شب هشتم محرم ۹۲ با مداحی حاج محمود کریمی تهیه و جهت دانلود قرار داده شده است. التماس دعا

3 مراسم شب هشتم محرم ۹۲ با مداحی حاج محمود کریمی

Sadra بازدید : 45 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دودکش نام سریالی به کارگردانی محمد حسین لطیفی می باشد که در ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش می شود. تیتراژ پایانی این سریال توسط رضا صادقی خوانده شده است. شعر این اثر را روزبه بمانی سروده است و آهنگسازی و تنظیم آن نیز بر عهده آریا عظیمی نژاد بوده است. هم اکنون می توانید این آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی را از دانلود کده 98 دریافت نمایید.

 

reza doodkesh دانلود تیتراژ سریال دودکش با صدای رضا صادقی

Sadra بازدید : 49 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

تیم دانلود کده 98 فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) و آغاز دهه محرم را به تمامی شیعیان جهان تسلیت گفته و سعی بر آن است تا هر شب ، مراسم آن شب برای دانلود در اختیار شما کاربران محترم وبسایت دانلودها قرار بگیرد. مراسم شب دهم محرم (عاشورای حسینی) ۹۲ با مداحی حاج محمود کریمی تهیه و جهت دانلود قرار داده شده است. التماس دعا

1 مراسم شب دهم محرم (عاشورا) 92 با مداحی حاج محمود کریمی

Sadra بازدید : 51 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

 

این بار از سایت بزرگ دانلود کده 98 تیتراژ پایانی سریال خروس را آماده کرده ایم. این سریال هم اکنون از شبکه‌ی دو سیما در حال پخش است که آهنگ تیتراژ پایانی آن را به نام هواتو کردم، محمد علیزاده خوانده است همچنین آهنگ ساز و تنظیم کننده ی این آهنگ میلاد ترابی می باشد که در ادامه می توانید این آهنگ زیبا را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

 

 

alizade havatokardam دانلود تیتراژ سریال خروس با صدای محمد علیزاده

Sadra بازدید : 43 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

بازی Real Football یکی از بازی‌های معروف فوتبالی است که چندین سال است به‌طور مداوم توسط کمپانی محبوب Gameloft عرضه می‌شود. نسخه جاوای این بازی در بین دیگر رقبای، یکی ای بهترین گزینه‌ها به‌شمار می‌رود. این بازی برای صفحات با رزولوشن ۱۲۸*۱۲۸ مناسب است.

 

real football 2013 بازی فوتبال Real Football 2013   جاوا

Sadra بازدید : 55 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

بازی Danger Dash یک بازی سرگرم‌کننده در سبک بازی محبوب Temple Run برای گوشی‌هایی که از جاوا پشتیبانی می‌کنند است. در این بازی شما باید با دویدن، پرش و سر خوردن روی زمین و با عبور از موانع در سر راهتان تا جایی که می‌توانید فرار کنید! هرچه جلوتر بروید موانع در سر راه شما بیشتر خواهد شد و بازی سخت‌تر می‌شود. با انجام دادن بازی امکانات بیشتری از آن نیز برای شما باز خواهد شد. لطفاً توجه داشته باشید این بازی مناسب برای تلفن‌های لمسی است.

 

danger dash java بازی سرگرم‌کننده Danger Dash 1.0.9   جاوا

Sadra بازدید : 43 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

بازی Doodle Fit یک بازی ساده و فکری از شرکت بازی‌سازی معروف Namco است. در این بازی شما ماموریتی ساده بر عهده دارید و آن هم پر کردن جاهای خالی در شکلی که دارید با قطعات مورد نظر است. شما باید با استفاده از این قطعات شکل را به‌طور کامل پوشش دهید.

 

doodle fit java بازی فکری Doodle Fit 1.0   جاوا

Sadra بازدید : 41 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

Beyond: Two Souls آخرین عنوانی است که سرپرست استدیوی Quantic Dream و همکارانش از آن به عنوان ظرفی برای رساندن و اشتراک گذاری همان "چیزها" بهره می برند. موضوع بازی درباره Jodie Holmes، دختربچه ایست که از بدو تولد با یک پدیده روحی ناشناخته گره می خورد. موجودی که Aiden نام دارد؛ موجودی درک ناشدنی مابین یک روح کینه توزِ انتقام جو و یک فرشته نگهبان بر طبق تعاریفی که برای ما جا افتاده است. Jodie محکوم به پذیرش همراهی با Aiden در زندگی خود شده است. تصویر واضحی از حقیقت او و علت پیوندش با Jodie نمی توانیم رسم کنیم ولی چیزی که پیداست این است که Aiden صرفاً یک موجود قدرتمند برای دخل و تصرف در دنیای مادی و مطیع اوامر Jodie محسوب نمی شود، همانطور که خود کیج نیز از این تعبیر استفاده می کند که Aiden یک دست آویز و حیوان تحت فرمان جودی نیست، یک کرکتر با خصوصیات شخصیتی منحصر به خودش است. Aiden همینطور یک همراه خارج از کنترل است؛ او از این دنیا نیست و قوانین جهان ما را نیز نمی فهمد، پس قابل پیش بینی عمل نمی کند، می تواند بسیار باب میل و محافظ وار برای Jodie باشد و در عین حال بسیار حسود و سرسخت با اطرافیان خود رفتار کند. او یک وجود رام نشدنی است که فهم متفاوتی از زندگی و مرگ دارد و به تعبیر نامفهوم سازندگان "خیال می کند که Jodie مال اوست".

Beyond two souls ps3 cover small دانلود بازی Beyond Two Souls برای PS3

Sadra بازدید : 46 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

داستان بازی خیلی عجیب و خنده دار است.یک شب که مرد عنکبوتی خرابکار ما به دنبال ونوم بود به صورت اتفاقی به سمت آزمایشگاه آسکورپ هدایت شده و در آنجا به جنگ می پردازند.جنگ آن ها بسیار طول کشید ولی ونوم شکست خورد و روی زمین افتاد،همان موقع اسپایدی دیوانه ی ما با مسخره بازی ونم را مسخره کرد و در همان موقع مشتی قوی از طرف ونوم نوش جان کرد.همان موقع بود که به بالاترین طبقه ی آزمایشگاه پرتاب شد و دشمن دیرینه ی خود را دید: میستریو!!!پس از مدتی اسپایدی شوخ طبع ما از دو دشمن خود شکست خورده و به سمت یک شیشه ی نورانی و عجیبی پرتاب می شود،همان موقغ انفجاری صورت می گیرد و اسپایدی وقتی به هوش می آید خود را در فضا و جایی خیلی دور تر از زمین می بیند.همان موقع موجودی با شاخ های طلایی و چشمان سبز نزدیک می شود و با صدایی سرد می گوید:ممنون که راهمان را باز کردی!و همان موقع اسپایدی خود را روی ساختمان امپایر استیت می بیند.فردای همان روز به آزمایشگاه بر می گردد و متوجه می شود که ش.ی.ل.د یک پایگاه در آن جا بنا کرده و به شدت از آن مراقبت می شود.برای همین از روی کنجاوی به هواپیمای شیلد می رود و نیک فیوری را عصبی تر از همیشه می بیند.او می گوید با کاری که اسپایدی دیشب انجام داد یک منبع انرژی بسیار قوی آزاد شده که خیلی ها دنبال آن هستند،و همان موقع بود که همان شاخ طلایی با هزاران موجود وارد زمین می شوند،و جنگ ما آغاز می شود.

LEGO marvel super heroes ps3 cover small دانلود بازی LEGO Marvel Super Heroes برای PS3

Sadra بازدید : 42 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

گیم پلی بازی زیاد تغییر خاصی به خود ندیده است؛ سیستم مبارزات عینا مانند نسخه های قبل بوده ولی بهبود راضی کننده ای در بخش هایی مانند درجه سختی به وجود آمده و یک درجه سختی خاص که بدون Save و تنها یک جان در اختیار بازیکن قرار می‌دهد نوید سخت تر شدن بازی را می‌دهد. همچنین به عقیده بسیاری در Boss Fight های نسخه های قبلی Arkham عملا هیچ گونه چالشی وجود نداشت؛ برای حل این مسئله این بار قرار است با سخت ترین BF هایی در سری رو به رو شویم که بتوانند یک تجربه به یاد ماندنی و راضی کننده را به ارمغان آورند. از پیشرفت های بخش Combat همان طور که خود سازندگان نیز اعلام کرده بودند فقط و فقط می‌توان به اضافه شدن چند دشمن جدید و تعدادی حرکات و فنون تازه اشاره نمود و بخش های دیگر این قسمت دست نخورده باقی مانده اند. قسمت های جدید و ریزی نیز به گیم پلی بازی اضافه شده که بارزترین آن ها وسیله جدید به نام Remote Claw است که به Grapple در بازی Just Cause 2 نیز شباهت های بسیاری دارد. برج های شهر Gotham این سری از تکنولوژی استفاده می‌کنند که باعث نویز افتادن بر روی ردیاب های بتمن می‌شود و کار وی را برای انتخاب نقاط مهم روی نقشه دشوار می‌سازد. برای مقابله با این امواج باید به هک کردن سیستم امنیتی هر برج پرداخت؛ لازم به ذکر است که هر ساختمان با ساختمان دیگر فرق داشته و هر کدام نیازمند حل یک معمای جداگانه است.

Batman Arkham Origins ps3 cover small دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PS3

Sadra بازدید : 48 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

بازی رالی قهرمانی جهان ۴ WRC: FIA World Rally Championship  یکی از بازی های مهیج در سبک Racing میباشد که توسط شرکت Black Bean Games برای کنسول های PS3 ریلیز شده است. این بازی مسابفات رالی جهانی را که هر ساله بصورت رسمی برگزار میشود و شرکت کنندگان از کشور های مختلف حاضر میشوند را به بازی میکشد. هر فصل این مسابقات شامل ۱۳ مسابقه است که هرکدام در کشور مختلفی برگزار می‌گردد و در هر مسابقه به راننده‌ها و سازنده‌ها طبق شیوه امتیازدهی فیا امتیاز داده‌ می‌شود. بازی در جاده های خاکی پر و پیچ و خم به وقوع میپیوندد و شما باید با تسلط کامل و به کمک ترمز دستی ماشین را در جهت های مختلف با بالاترین سرعت کنترل کنید, دقت کنید سرعت ماشین به دلیل دارا بودن موتورهای ۱۶۰۰سی‌سی سوپرشارژشده کمی دشوار است!بازی به دو بخش قهرمانی و زمانی تقسیم شده و شما در بخش قهرمانی بصورت پله ای باید از رقیبان عبور کنید و در نهایت در مسابقات فیا عنوان قهرمانی را نصیب خود کنید.

WRC 4 ps3 cover دانلود بازی WRC FIA World Rally Championship 4 برای PS3

Sadra بازدید : 54 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

 


 

Assassins Creed IV ps3 cover small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PS3

Sadra بازدید : 48 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Electrum Drum Machine/Sampler یک ابزار است که با کمک یک درام به‌شما امکان ساخت ریتم‌های موزیک را می‌دهد. شما همچنین می‌توانید نمونه‌های آماده‌ی خود را نیز با فرمت WAV در برنامه وارد کنید و روی آن‌ها کار کنید. همچنین می‌تواند قسمت‌هایی از آهنگ‌های موجود در دیوایس خود را نیز ببرید و داخل این برنامه قرار دهید و تغییرات مورد نظرتان را روی آن ایجاد کنید. شما با کمک نمونه‌ها و حلقه‌های موجود می‌توانید یک ریتم خاص برای خودتان ایجاد کنید و سپس آن را هرکجا که خواستید استفاده کنید. همچنین امکان ضبط با استفاده از میکروفون نیز در این برنامه وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۵ و بالاتر نیاز دارید.

 

electrum drum android ساخت موزیک با کمک Electrum Drum Machine/Sampler 4.7.6   اندروید

Sadra بازدید : 51 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

viber android ارتباط رایگان با دوستانتان توسط Viber 3.1.1.15   اندروید

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 386
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 219
  • باردید دیروز : 371
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 590
  • بازدید ماه : 1,507
  • بازدید سال : 24,552
  • بازدید کلی : 74,510