loading...
دانلود کده98
Benyamin بازدید : 39 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

داستان Ground Zeroes در سال ۱۹۷۵ میلادی، چند ماه پس از اتفاقات Peace Walker رخ می دهد. در این قسمت نیز شاهد بازگشت Big Boss (اسنیک) به عنوان قهرمان اصلی بازی خواهیم بود. اولین ماموریت وی این است که با همکاری ارتش بدون مرز وارد یک کمپ آمریکایی که منطقه‌ای ممنوعه از خاک کشور کوبا؛ شود. این کمپ Omega نام دارد. یکی از ماموریت‌های اسنیک در این کمپ یافتن جاسوس Cipherها، Paz Ortega می‌باشد که با وی در طی جریانات Peace Walker آشنا شده بودیم. یکی دیگر از ماموریت‌های وی نجات Chico Libre، پسربچه ای که در Peace Walker دستگیر شد و علی‌رغم تلاشش برای نجات یافتن، دست به جایی نبرد. زمانی که اسنیک در حال انجام این ماموریت است، پایگاه اصلی ارتش بدون مرز مورد حمله‌ی گروهی مخفی با اسم رمز XOF به رهبری فردی با نام Skull Face قرار می‌گیرد. اتفاقاتی که در طی این ماموریت رخ می‌دهد دلیل اصلی تغییر رفتار و شخصیت اسنیک در نسخه‌ی بعدی The Phantom Pain خواهد بود.

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes PS3-COMPLEX

 

Metal Gear Solid V Ground Zeroes xbox360 cover small دانلود بازی Metal Gear Solid V: Ground Zeroes برای XBOX360

Benyamin بازدید : 36 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

Assassin's Creed IV: Black Flag XBOX360-COMPLEX

 

Assassins Creed IV xbox360 cover small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای XBOX360

 

Benyamin بازدید : 40 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

از روزی که شاهد رونمایی Battlefield 4  بوده‌ام نه تنها بر خلاف نسخه‌های قبلی از بازی دل زده شدم بلکه روز به روز به آن ایمان پیدا کردم.شوتری که چندین سال است انتظارش را می‌کشیم “در ظاهر” به خوبی در حال آنالیز شدن توسط تیم شوتر ساز الکترونیک آرتز یعنی DICE است.ما شوتر می‌خواهیم که استاندارد باشد.یک استاندارد با نام CoD داریم که هر شرکت ورشکسته‌ای هم شوترهای بی در و پیکر الگو گرفته از این فرنچایز را می‌سازد ولی در اصل استاندارد اصلی چیز دیگریست که لفظ آن به اشتباه در دهان سازندگان افتاده است.شوتری که ما از سازندگان می‌خواهیم باید علاوه بر بخش تک‌نفره، در بخش چندنفره نیز حرف اول را بزند.باید داستان قوی داشته باشد، کنترل شخصیت اصلی در بازی چه در PC و چه در کنسول عالی باشد، گرافیک در سطح قابل قبولی کار شده باشد یعنی نه انتظار بافت‌های عظیمی مثل Crysis 3 را داریم نه بافت‌هایی در حد بازی‌ها مستقل و دانلودی.میدان نبرد ۴ در ظاهر همه‌ی این استانداردها را رعایت کرده است ولی چیزی که از گذشته‌ی EA برداشت می‌شود نشان داده است که این شرکت همواره در خراب کردن خاطرات بازی‌کن‌ها با عناوین قدیمی یک فرنچایز تبحر خاصی دارد ولی برای قضاوت کمی زود است، بند پوتینت را سفت کن…

Battlefield 4 XBOX360-iMARS

 

Battlefield 4 xbox360 cover small دانلود بازی Battlefield 4 برای XBOX360

 

Benyamin بازدید : 97 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.

Call of Duty: Ghosts XBOX360-POWER

 

Call of Duty Ghosts xbox360 cover small دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای XBOX360

 

Benyamin بازدید : 27 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

Need For Speed Rivals XBOX360-PROTOCOL

 

NFS Rivals xbox360 cover small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای XBOX360

 

Benyamin بازدید : 38 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

داستان این بازی که در سال ۱۹۳۸ و در مصر قبل از زمان نازی ها به وقوع میپیوندد در مورد شخصیتی به نام جیمز لی میباشد که به دنبال شی ای باستانی به نام the heart of Atlantis (قلب آتلانتیس) میباشد. از آن سو یک گروه از نمایندگان دولت آمریکا نیز در تلاش هستند تا این شی را به چنگ بیاورندهمان طور که میبینید با داستانی تکراری طرف هستیم. همان گونه که از اسم بازی نیز مشخص است بازی به سبک ماجرایی میباشد ولی بر خلاف روال این سبک که از دوربین سوم شخص بهره میبرند این بازی دارای دوربین اول شخص میباشد. این بازی قرار است به روی PC و X360 منتشر گردد و تهیه کننده آن Nordic Games میباشد که تعدادی از عناوین شرکت ورشکسته THQ از قبیل Darksiders و Red Faction را خریداری نموده است وسازنده آن شرکت The Farm 51 میباشد که عنوان  Painkiller: Hell & Damnation را در کارنامه خود دارد

Deadfall Adventures XBOX360-COMPLEX

 

Deadfall Adventures xbox360 cover small دانلود بازی Deadfall Adventures برای XBOX360

 

Benyamin بازدید : 31 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

GTA V | Region Free | Lt3 | ISO Format

جی‌تی‌‎ای ۵ – GTA V XBOX 360

| دانلود بازی جی‌تی‌‎ای ۵ – GTA V برای ایکس باکس با لینک مستقیم |

| نسخه کامل با فرمت ISO برای LT3 با Region Free  در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

جی‌تی‌‎ای 5   GTA V (ایکس باکس – XBOX)

 


 

توضیحات بازی: سرقت بزرگ اتومبیل ۵ (به انگلیسی: Grand Theft Auto V)‏ یک بازی رایانه‌ای در سبک اکشن-ماجراجویی جهان باز است که توسط شرکت راک‌استار طراحی و ساخته شده است. این شرکت از جمله معروف ترین کمپانی های بازی سازی است.البته شرکت راکستار در ساخت بازی های خود دقت و وسواس بسیاری به خرج میدهد.اگر چه این باعث شده تا تعداد بازی هایش نسبتاً کم باشد اما هر بار که از این شرکت بازی منتشر میشود،خیلی ها به موفقیت آن اطمینان دارند.

GRAND THEFT AUTO V یک بازی ویدئویی اکشن، ماجراجویی از دیدگاه سوم شخص در محیط باز است. بازیکن با استفاده از حملات برق آسا، fireams، انواع سلاح و مواد منفجره برای مقابله با دشمنان اقدام می کند. پرش، شنا، و یا استفاده از انواع وسایل نقلیه هوایی و زمینی برای حرکت به سمت انجام ماموریت ها می باشد. در مبارزه، هدف خودکار و یک سیستم پوشش را می توان به عنوان کمک در مقابل دشمنان استفاده کرد. هدف دائمی برای بازیکن است که برای تکمیل ماموریت به پیشرفت از طریق داستان بازی اقدام کند، اما بسیار شبیه به دیگر بازی های open world، این ماموریت را می توان در تکمیل اوقات فراغت بازیکن نیز انجام داد. اگر بازیکن مرتکب اعمال غیر قانونی شود، سازمان های اجرای قانون، پلیس و یا ارتش ! در این بازی ممکن است پاسخ دهند. در صورتی که بازیکن همچنان به ارتکاب جرم اصرار ورزد، ستارهها بیشتر می‌شود و تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی قانون برای به کار افتادن بازیکن بیشتر می‌گردد.هر شخصیت دارای مجموعه ای از هشت مهارت، که برخی از توانایی خود را در مناطق خاص، مانند تیراندازی و رانندگی با ماشین،هواپیما،تانک و غواصی و … انجام می‌دهد.

روایت بازی به دنبال سه شخصیت با داستان های متصل به هم می‌باشد. مایکل (Michael) دزد بانک سابق خود در اوایل چهل سالگی است که با خانواده خود در حومه طبقه فوقانی تپه راکفورد زندگی می کند. تروور (Trevor) ، شریک سابق او خود را در جرم و جنایت، به تنهایی در بیابان بلین، که در آن رفتارهای بی پروا و روانی خود را با اعتیاد به مواد مخدر دامن زده زندگی می کند. فرانکلین (Franklin) در وسپوچی زندگی ساحلی به عنوان مرد اصلی گروه برای یک نمایندگی خودرو کار میکند.

برخلاف بازی های قبلی این سری دنیای جی تی ای وی حتی از مجموع دنیای دو بازی قبلی (اتومبیل‌دزدی بزرگ: سن آندریاس و اتومبیل‌دزدی بزرگ: وایس سیتی) نیز خیلی بزرگتر است. دنیای بازی GTA V دارای کوه، جنگل،دریا و دشت های وسیع می باشد. در مورد داستان این بازی گفته می شود که کنترل سه کارکتر به نام های مایکل، ترور و فرانکلین را بر عهده دارید. همچنین گفته شده که بازیکن در حین انجام مرحله امکان تعویض کارکتر خود را نیز دارد.هرکدام از این شخصیت ها مهارت خاص خود را دارند. اتومبیل‌دزدی بزرگ ۵ همچنین دارای بیشترین تعداد خودرو از ابتدای این سری تا الان خواهد بود. عنوان GTA V در سال ۲۰۱۳ برای XBOX 360 و PS3 عرضه میشود و هنوز خبری از نسخه PC و نسل بعد نیست.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 386
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 107
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 249
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 653
  • بازدید ماه : 1,570
  • بازدید سال : 24,615
  • بازدید کلی : 74,573