loading...
دانلود کده98
Sadra بازدید : 40 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

در بازی Zombie Gunship شما در یک هواپیمای مجهز AC-130 بر فراز یک منطقه‌ی مشخص در حال پرواز هستید و باید بازماندگان حمله‌ی زامبی‌ها را به کشتن زامبی‌ها تا جایی که می‌توانید زنده نگه دارید! زامبی‌ها هربار در موج‌هایی به‌سمت شهروندان حمله می‌کنند و شما باید همه‌ی آن‌ها را از پا در بیاورید… هرچه بیشتر مقاومت کنید، موج‌های سنگین‌تری از زامبی‌ها به‌سمت مردم حمله‌ور می‌شوند و این کار شما را سخت‌تر خواهد کرد! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

zombie gunship android بازی زیبای Zombie Gunship 1.10   اندروید

Sadra بازدید : 38 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

یک مرغ بدون سر چقدر می‌تواند بدود؟ در بازی Headless شما کنترل یک مرغ بدون سر را دارید که باید تا جایی که می‌توانید او را در دویدن کمک کنید. در راه باید از روی موانع بپرید یا از زیر آن‌ها رد شوید. همچنین در مسیر کیسه‌های خونی وجود دارد که با گرفتن آن‌ها می‌توانید مدت بیشتری را بدوید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۳.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

headless android بازی جذاب Headless 0.1.2   اندروید

Sadra بازدید : 37 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

بازی Blueprint 3D یک بازی فکری و جذاب است. در این بازی شما تعدادی خطوط که در ابتدا به‌نظر می‌رسد مفهوم مشخصی ندارند روی صفحه مشاهده می‌کنید که باید با چرخش این خطوط و تغییر زاویه‌ی دید یک شکل معنی‌دار بدست آورید. در بازی دسته‌بندی‌های گوناگونی وجود دارد. همچنین می‌توانید خودتان یک شکل با استفاده از عکس‌های موجود در موبایل خود ایجاد کنید و یا مراحلی که دیگر بازیکنان ساخته‌اند را مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

blueprint 3d android بازی فکری Blueprint 3D 1.0.2   اندروید

Sadra بازدید : 47 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

اگر اهل بازی‌ روی موبایل باشید احتمالاً بازی زیبای Rayman Jungle Run را می‌شناسید. این بازی که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و توانست در همان سال به یکی از بهترین بازی‌های موبایل تبدیل شود حالا دوباره با نسخه‌ی Fiesta Run آمده تا تجربه‌ای جدید از این بازی را در اختیار شما قرار دهد. این بازی نیز همانند نسخه‌ی قبلی امتیازات بالایی را از سایت‌های نقد بازی دریافت کرده است. در بازی بیش از ۷۵ مرحله برای شما قرار داده شده است و همچنین Rayman قابلیت‌های جدیدتری مثل شنا کردن یا جمع کردن خود را دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

rayman fiesta run android بازی زیبا و معروف Rayman Fiesta Run 1.0   اندروید

Sadra بازدید : 39 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

بازی Traffic Racer یک بازی اتومبیل‌رانی جذاب است. در این بازی شما باید در یک بزرگراه از میان باقی اتومبیل‌ها سعی کنید بدون تصادف کردن به‌مسیر خود ادامه دهید. بازی دارای گرافیک سه‌بعدی است. همچنین می‌توانید از بین ۱۷ اتومبیل گوناگون یکی را انتخاب کنید. ۴ فضای متفاوت شهری، کویر، برف و شب در بازی وجود دارد. همچنین این بازی دارای ۴ حالت گوناگون است (بدون محدودیت، دو طرفه، محدودیت زمانی و رانندگی آزاد). لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

traffic racer android بازی جذاب و سرگرم کننده Traffic Racer 1.6.5   اندروید

Sadra بازدید : 31 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

 

تا کنون تا چه حد برای حفظ زندگی خود تلاش کرده اید؟ تا حالا مرگ را فریب داده اید؟ نجات جان ساکنان یک شهر دور افتاده، جایی که شانس ها به پایان میرسد قبل از اینکه شیطان باستانی روحشان را با وحشت در بر بگیرد. این بازی جز دسته بازی های معروف Hidden Object به شمار می رود. بازی ای زیبا و فکری که برای اجرای آن نیاز به اندروید ۱.۴.۹ و بالا تر دارید، این بازی محصول سال ۲۰۱۳ می باشد.

 

 

 

 

Sadra بازدید : 37 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

 

بازی BADLAND یک بازی ماجراجویی می باشد که برنده جوایز زیادی در سال ۲۰۱۳ شده است و توسط بیشتر سایت‌های نقد بازی، امتیاز کامل را گرفته است. بازی در یک جنگل پر از درخت و گل و حیوانات روی می‌دهد. با اینکه جنگل خیلی زیبا به‌نظر می‌رسد، ولی یک چیز در آن انگار درست نیست! این شما هستید که باید در نقش یکی از موجودات جنگل، به کشف و جستجو در جنگل بپردازید تا مشکلات موجود در آن را پیدا کنید. این بازی دارای بیش از ۷۰ مرحله‌ی کاملاً متنوع است و علاوه بر آن دارای حالت چندنفره یا Multiplayer است که در آن تا ۴ نفر می‌توانند همزمان با یکدیگر بازی کنند. در دو آپدیت جدید بازی بیش ۲۰ مرحله‌ی جدید در بخش Day II بازی اضافه شده است. این بازی حالا بیش از ۷ میلیون بار دانلود شده است و بسیار موفق بوده. 



 

Sadra بازدید : 34 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

 

باز هم Ubisoft دست به انتشار نسخه‌ای تازه از بازی Assassin's Creed اینبار برای دستگاه‌های قابل حمل زده. در این نسخه از بازی که Pirates یا دزدان دریایی نام دارد، تمرکز بازی بر روی نبردهای دریای کارائیب است. شما به‌عنوان یک کاپیتان جوان کار خود را شروع می‌کنید و باید تلاش کنید در دریایی که پر است از دزدان و سارقین، برای بقای خود تلاش کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۳.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

 

Sadra بازدید : 42 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

 

باز هم کمپانی Rockstar طرفداران بازی‌های خود را با یک نسخه‌ی تازه از سری بازی‌های GTA برای موبایل‌ها و تبلت‌ها خوشحال کرد. اینبار نوبت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این کمپانی یعنی GTA: San Andreas رسیده است. در این بازی زیبا شما در نقش Carl Johnson پس از مدت‌ها دوری از Los Santos، در حالی به آنجا بازگشته است که مادرش کشته شده و خانواده‌اش دچار مشکلات بسیاری است. او حالا به شهر و محله‌ی خود بازگشته و کارهای زیادی برای انجام دادن پیش روی خود دارد. آزادی عمل شما در San Andreas و همچنین محیط وسیع آن، می‌تواند مدت‌ها شما را سرگرم کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

 

Sadra بازدید : 41 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

 

بازی Subway Surfers یکی از بازی‌های محبوب و اعتیادآور موبایل است که طرفداران زیادی دارد. در این بازی شما در حال فرار از دست نگهبان خط راه‌آهن هستید و باید تا جایی که می‌توانید به‌فرار خود ادامه دهید، در مسیر فرارتان باید از بین قطارهایی که به‌طرف شما می‌آیند عبور کنید. همچنین هرچه بیشتر بازی کنید سکه‌هایی دریافت می‌کنید که می‌توانید با خرج کردن آن‌ها قابلیت‌های خود را افزایش دهید. در نسخه‌ی جدید بازی، فضای بازی به شهر بمبئی در هندوستان تغییر پیدا کرده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید. همچنین این نسخه دارای Mod بی‌نهایت سکه است که با کمک آن می‌توانید همه‌ی ارتقاها را به‌راحتی خریداری کنید!

 

 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 386
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 229
  • باردید دیروز : 371
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 600
  • بازدید ماه : 1,517
  • بازدید سال : 24,562
  • بازدید کلی : 74,520