loading...
دانلود کده98
Benyamin بازدید : 52 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

سری DeusEx یکی از خوشنام‌ترین و با سابقه ترین های صنعت بازی های ویدئویی به حساب می‌رود. خالقین این بازی، اشخاصی چون وارن اسپکتر و هاروی اسمیت بوده‌اند که آثار ارزشمندشان در تالار مشاهیر این صنعت به ثبت رسیده و برای همیشه ماندگار خواهد ماند. Deus Ex در دو نسخه ابتدایی خود یکی از اصلی‌ترین کاندیداهای بهترین بازی سال بود و نسخه سوم هم که سال ۲۰۱۱ منتشر با میانگین امتیازات ۹۰ توانست از دیدگاه بسیاری منتقدین لقب بهترین Role-Playing Game سال را کسب کند. سال ۲۰۲۷، چند سال پیش از جریانات بازی Deus Ex: Human Revolution ، و پس از اتفاقات رخ داده در رمان Deus Ex: The Icarus Effect ، بن ساکسون در تلاش برای نجات زندگی خودش است. سال ۲۰۲۷ انسان‌ها در عصر طلایی تکنولوژی و علوم هستند. ظاهر سربازها متفاوت شده و Augmentation اصل اول تبدیل شدن به یک سرباز قدرتمند شده. با پیشرفت تکنولوژی سربازهای نیمه انسان و نیمه ماشین، وسایل و قدرت‌های ماوراءالطبیعه‌ای دریافت می‌کنند که آنها را به شکل ربات‌های انسان نما تبدیل کرده. اما در اصل، این سربازها بُعد انسانی خود را از دست نداده‌اند. بن ساکسون یک سرباز ارتقاء یافته‌ی سابق نیروی هوایی ارتش بریتانیا بوده که حالا برای خودش می‌جنگد و به سازمان خاصی وابسته نیست. ساکسون و همکارش آنا کلسو دچار واقعه‌ای ناگوار شده‌اند و بدبیاری پشت سر هم برای شان اتفاق می‌افتد. تا اینکه دنیا به آنها پشت می‌کند و داستان بازی از اینجا آغاز می‌شود.

Deus Ex The Fall PC-RELOADED

 

Deus Ex The Fall pc cover دانلود بازی Deus Ex The Fall برای PC

 

Benyamin بازدید : 56 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

|به همراه زیرنویس فارسی|

||برنده جایزه اسکار بهترین مستند سال||

 

20 Feet from Stardom دانلود مستند 20 فوت تا ستاره شدن Twenty Feet From Stardom 2013

 

نام مستند : Twenty Feet From Stardom

سال انتشار : ۲۰۱۳

مدت زمان : ۹۱ دقیقه

حجم : ۱۱۰۰ مگابایت

کیفیت : BluRay 720p

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

خلاصه داستان : در مستند Twenty Feet from Stardom خوانندگان پشتیبان در جهانی زندگی میکنند که در آن دروغ فراتر از کانون توجهات قرارمیگیرد. صدای آنها بزرگترین باندهای موسیقی پاپ را هماهنگی میبخشد،اما تاکنون هیچ ایده ای از اینکه آنان چه کساتی هستند یا ایتکه به چه جایی وصل هستند نداشتیم …

Benyamin بازدید : 49 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

Format Factory 3.3.3 نام این کارخانه مبدل فرمت ها است که در آن شما می توانید به تبدیل فرمت های گوناگون تصویری، صوتی و ویدئویی بپردازید. نرم افزار از اکثر فرمت های رایج پشتیبانی می نماید و قابلیت تبدیل هر نوع فرمت فایلی را داراست، در زمینه فایل های ویدئویی می توان فرمت هایی همانند MP4, 3GP, MPG, AVI, WMV, FLV, SWF و یا در زمینه صوتی به MP3, WMA, MMF, AMR, OGG, M4A, WAV و همچنین در زمینه فرمت های عکس و تصویر هم به JPG, BMP, PNG, TIF, ICO, GIF, PCX, TGA اشاره نمود.از دیگر امکانات عالی موجود در نرم افزار هم می توان به ابزارهایی همچون امکان تغییر اندازه تصاویر بدون افت کیفیت، امکان چرخش و تغییر شکل تصاویر و یا ابزار ترمیم و اصلاح فایل های صوتی تصویری آسیب دیده و معیوب اشاره کرد.

Format Factory 3.3.3 مبدل تمامی فایل ها Format Factory 3.3.3

Benyamin بازدید : 58 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

MediaCoder 0.8.29 مجموعه ای از کدک های مالتی مدیا مورد نیاز تمامی کاربران ویندوز ۷ و ۸ می باشد که دیگر پیغام های خطای مربوط به پخش انواع فایل های ویدیویی و صوتی را مشاهده نخواهید کرد و به راحتی با تمامی پلیرها ، اکثر فرمت های صوتی و تصویری پخش خواهند شد. این کدک در پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب نیز توانمند بوده و با نصب آن به راحتی پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب میسر خواهد شد.کیفیت برنامه در تبدیل فرمتهای ویدیویی بسیار بالا می باشد و نظیر این برنامه به ندرت یافت می شود . البته دستیابی به نتیجه کیفیت مطلوب نیاز به تنظیم دقیق تنظیمات خروجی دارد . ورودی برنامه از طیف وسیعی از فایلهای صوتی و ویدیویی پشتیبانی میکند و از این لحاظ نیز کم نظیر می باشد . توسط این برنامه می توانید فایلهای حجیم ویدیویی را با حداقل افت کیفیت به فرمتهای کم حجم مثل Divx تبدیل کنید .

 

MediaCoder 0.8.29 کدک فایل های تصویری MediaCoder 0.8.29

Benyamin بازدید : 64 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

FileRestorePlus 3.0.5 نام نرم افزاری قدرتمند از شرکت eSupport برای بازیابی فایل های پاک شده از هارد دیسک و مموری کارت است. این برنامه یک راه سریع و موثر برای بازگرداندن فایل های حذف شده بطور تصادفی است. همچنین می تواند فایل هایی که از سطل بازیافت تخلیه و یا با استفاده از کلید ترکیبی Shift و Delete حذف شده اند را نیز بازگرداند. این برنامه با سیستم های FAT12/16/32 ، NTFS/NTFS5 سازگاری کامل دارد. شما با کمک این برنامه می توانید اسناد ، عکس ، موزیک ، فیلم و فایل های مهم خود را به راحتی هرچه تمام تر بازگردانید.

 

FileRestorePlus 3.0.5 ریکاوری اطلاعات هارد FileRestorePlus 3.0.5

Benyamin بازدید : 62 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. این برنامه که محیطی شبیه به اپلیکیشن محبوب WhatsApp دارد، امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! یعنی این پیام‌ها از روی موبایل فردی که پیام برایش ارسال شده نیز پاک شود. این برنامه دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

telegram android نرم افزار پیام رسان Telegram 1.3.30   اندروید

 

Benyamin بازدید : 57 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

نینجا زخمی و خونین به زمین افتاده است. او فقط به فکر گرفتن انتقام خویش است و می داند که در حال مرگ است … عضویت در گروه به این سادگی ها نیست. نینجا ها بسیار مرگبار هستند و فقط مرگبارترین ها را میپذیرند. کسی که بخواهد در این خانواده عضو شود باید وحشی و قدرتمند باشد، چرا که آن ها هر کسی را نمی پذیرند. هر نینجایی برای به پایان رساندن دوره ی  آموزشی خویش و در حقیقت برای دادن آزمون نهایی باید با یک استاد حقیقی نینجا مبارزه کند، کاری که هر کسی از پس آن بر نمی آید. برای چند سال مداوم Yaiba یک استاد درجه آخر و فوق العاده نینجا بود. اما او توانایی پذیرش توهین هایی که به او می شد را نداشت. او توهین را نمی پذیرفت. آن هم از طرف ایالاتی  که تشکیل شده بودند از افراد پست و دون مایه. Yaiba تحمل این را نداشت که آن مردم بزدل Ryu Haybusa را بزرگتر از او بدانند. کسی که در نظر Yaiba یک احمق بود. Yaiba نمی توانست بپذیرد که قبیله خودش نیز این عقیده که Ryu برتر است را داشته باشد و به همین دلیل تمام افراد قبلیه خویش را قتل عام کرد. امکان نداشت که Yaiba و Ryu در یک جا به عنوان نینجای برتر فعالیت کنند. همه میدانستند به زودی نبردی بین این دو شکل خواهد گرفت و این اتفاق افتاد… جنگ میان این دو آغاز شد و پانزده نینجایی که تنها یاران Yaiba بودند کشته شدند. Yaiba تمام یار های خویش را از دست داده بود. دیگر فقط خودش مانده بود و آن Ryu Haybusa که هنوز هم در نظر Yaiba یک بزدل به نظر می رسید. اما Yaiba چیزی را فراموش کرده بود. Ryu Haybusa سلاحی سهمگین داشت. شمشیر اژدها در دستان او بود. نبردی شدید در گرفت. هر دو بسیار زخمی شدند اما زمانی که گرد و غبار های بلند شده فرو نشست در حقیقت Yaiba شکست خورده بود. چیزی بسیار بدتر از شکست. Ryu Haybusa در آن لحظه پیروز ایستاده بود. او یک چشم Yaiba را گرفته بود. یک بازویش را قطع کرده بود. در حقیقت Yaiba مرده بود…

Yaiba Ninja Gaiden Z PS3-DUPLEX

 

yaiba ninja gaiden z ps3 cover small دانلود بازی Yaiba Ninja Gaiden Z برای PS3

 

Benyamin بازدید : 52 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

Alpha And Omega 3 The Great Wolf Games BDRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم HD 720p به پست اضافه شد|

 

Alpha and Omega 3 cover small دانلود انیمیشن Alpha And Omega 3 The Great Wolf Games 2014

 

نام انیمیشن: Alpha And Omega 3 The Great Wolf Games

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۵۴ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p/Web-DL 1080p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: -

Benyamin بازدید : 39 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

داستان Ground Zeroes در سال ۱۹۷۵ میلادی، چند ماه پس از اتفاقات Peace Walker رخ می دهد. در این قسمت نیز شاهد بازگشت Big Boss (اسنیک) به عنوان قهرمان اصلی بازی خواهیم بود. اولین ماموریت وی این است که با همکاری ارتش بدون مرز وارد یک کمپ آمریکایی که منطقه‌ای ممنوعه از خاک کشور کوبا؛ شود. این کمپ Omega نام دارد. یکی از ماموریت‌های اسنیک در این کمپ یافتن جاسوس Cipherها، Paz Ortega می‌باشد که با وی در طی جریانات Peace Walker آشنا شده بودیم. یکی دیگر از ماموریت‌های وی نجات Chico Libre، پسربچه ای که در Peace Walker دستگیر شد و علی‌رغم تلاشش برای نجات یافتن، دست به جایی نبرد. زمانی که اسنیک در حال انجام این ماموریت است، پایگاه اصلی ارتش بدون مرز مورد حمله‌ی گروهی مخفی با اسم رمز XOF به رهبری فردی با نام Skull Face قرار می‌گیرد. اتفاقاتی که در طی این ماموریت رخ می‌دهد دلیل اصلی تغییر رفتار و شخصیت اسنیک در نسخه‌ی بعدی The Phantom Pain خواهد بود.

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes PS3-COMPLEX

 

Metal Gear Solid V Ground Zeroes xbox360 cover small دانلود بازی Metal Gear Solid V: Ground Zeroes برای XBOX360

Benyamin بازدید : 45 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

The Swan Princess A Royal Family Tale BDRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم HD 720p به پست اضافه شد|

 

the Swan Princess a Royal Family Tale cover دانلود انیمیشن The Swan Princess A Royal Family Tale 2014

 

ام انیمیشن: The Swan Princess A Royal Family Tale

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۸۳ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: شاهزاده درک و دوشیزه اودت دختری را به نام الیسه به فرزندی خویش می گیرند. سپس، الیسه توسط گروهی از سنجاب های پرنده که معتقدند دوشیزه سوان یک شیطان است دستگیر شده و …

تعداد صفحات : 39

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 386
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 107
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 249
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 644
  • بازدید ماه : 1,561
  • بازدید سال : 24,606
  • بازدید کلی : 74,564