loading...
دانلود کده98
Benyamin بازدید : 39 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

در شماره ی نخست که اکنون پیش روی شما قرار دارد ، مبنای کلی ما بر این اصل استوار است که مجله "پردیس گیم" را متفاوت با سایر مجلات بازی دیگر ارائه دهیم و فقط تمرکزمان بر روی نقد ، پیش نمایش و  مصاحبه نباشد و سراغ بخش های جدیدتری برویم که کمتر مجله ای و یا هیچ مجله ای به آن نمی پردازد.بنابراین در قدم اول ما با یک تیم حرفه ای کار را شروع کردیم تا مجله دو فاکتور بسیار مهم "حرفه ای بودن" و "متفاوت بودن" را در خود دارا باشد.با نگاهی به حالت کلی مجله،نوع مطالب،سبک و سیاق نگارش و انتخاب موضوعات مسلما به این امر پی خواهید‬

 

PG دانلود شماره نخست مجله گیم PardisGame Magazine August 2013‬‎

Sadra بازدید : 36 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

یکی از محبوب ترین بازی های اندروید و آیفون برای کامپیوتر توسط شرکت Crescent Moon Games منتشر شد.بازی Ravensword Shadowlands در سبک نقش آفرینی و اکشن میباشد که توسط استدیو  Crescent Moon Games ساخته و ابتدا برای اندروید عرضه گردیده بود، هم اکنون برای PC نیز منتشر شده است. در این بازی شما در نقش یک شاهزاده جوان می بایستی به اکتشاف جهانی که در آن دارای جزئیات خوبی میباشد پرداخته، صدها آیتم های مختلف را جمع آوری نموده، از سلاح های قدرتمند همچون تیروکمان، چکش و شمشیر استفاده کرده و بر مهارت خود در بازی بیافزایید و دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید.گرافیک بازی عالیست و شما را یاد بازی محبوب گاتایک خواهد انداخت!

 


Benyamin بازدید : 40 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

مجله سینمایی و فیلم آی ام دی بی-دی ال شماره ۱۱ برای دانلود اماده است. این مجله سینمایی و فیلم به بررسی خبرهای سینمای ایران و جهان و بررسی و نقدهای حوزه سینمایی می پردازد و همچنین دارای مطالبی جالب و خواندنی در این زمینه می باشد. در شماره جدید اخبار فیلم های سینمایی جدید و بازیگران و همچنین خبر مرگ پاول واکر بازیگر مطرح هالیوود و همچنین مطلب جالب "بزرگانی که اسکار نگرفته اند" در کنار نقد موسیقی فیلم پدرخوانده از مطالب جالب این شماره به حساب می آید.

 

 

 

imdb dl mag 11 دانلود مجله سینمایی IMDB DL شماره 11

Sadra بازدید : 38 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

 


Benyamin بازدید : 42 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

WinZip Pro یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ بیلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و میتواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد. همچنین این نرم افزار میتواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود. در نسخه جدید ، نرم افزار میتواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدرهای مشخص شده است و ذخیره سازی آنها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد.

 

 

 

Winzip قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 18.0 Build 10661 Final

 

 

Benyamin بازدید : 50 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

 

 

winrar دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا  WinRAR 5.01 Final

 

 

Benyamin بازدید : 40 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

WinArchiver نرم افزاری بسیار توانمند و پر کاربرد برای کسانی است که با انواع فایل های فشرده نظیر  ZIP, RAR, ISO, 7Z, CAB, TAR و GZIP سرکار دارند می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت فایل های فشرده سازی شده که در ادامه مطلب تمامی فرمت ها را نام برده ایم، میتواند فرایندهای زیادی را روی آنها انجام دهد. ساده ترین فرایند خروج از حالت فشرده سازی شده تمامی فرمت های فایل های فشرده و همچنین ویرایش آنها و قرار دادن پسورد و همچنین قابلیت مهم mount کردن آنها به صورت درایو مجازی می باشد. توانایی تقسیم کردن فایل های فشرده سازی شده به چند فایل جداگانه که امروزه متداول شده است و بسیار دیده می شود هم توسط این نرم افزار انجام می شود.  قابلیت تهیه فایل های ایمیج (iso) از روی لوح های فشرده cd و dvd و همچنین رایت فایل های ایمیج روی لوح فشرده نیز از دیگر امکانات نرم افزار می باشد. قابلیت قرار دادن پسورد برروی فایل های فشرده نیز امکان پذیر می باشد. 

 

WinArchiver مدیریت انواع فایل های فشرده WinArchiver 3.4

 

 

Sadra بازدید : 38 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

سبک این بازی اکشن, نقش آفرینی و استراتژی بوده و بازی از گیم پلی کاملا متفاوت و جالبی پیروی میکند. این بازی به صورت ۱-۴ نفره گروهی Co-Op  قابل اجرا میباشد. شما به عنوان بردگانی هستید که در مدرسه گلادیاتورها آموزش های رزمی را فرا میگیرد, در نهایت شما برای آزادی خود باید موجودات بزرگ و عجیب و غریبی را نابود کنید و به پیروزی برسید. چهار کلاس شخصیت منحصر به فرد با پلی استایل بالا و بسیار متمایز در بازی وجود دارند که باید از آن ها در برابر هیولاها استفاده کنید. حالت بقا آرنا "Survival Arena Mode" یکی از حالت های جذاب این بازی است که شما در آرنا قرار میگیرد و باید دشمنان را نابود کنید, این حالت از بخش داستانی بازی کاملا متمایز است, البته سازنده بازی قول حالت های بیشتر را در آینده به گیمر داده است.

 


Benyamin بازدید : 38 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

برنامه Windows Live Messenger محصولی از شرکت مایکروسافت می باشد که امکان گفتگوی سریع یا Instant Messaging را به کاربران می دهد. این ابزار مسنجر قدرتمند به کاربران خود امکاناتی همچون اشتراک فایل به آسانی برای هر جای کره ی زمین، گفتگوی تصویری ، تماس اینترنتی به صورت PC – to – PC ، تماس اینترنتی به تلفنی یا PC to phones و… . از دیگر خصوصیات این ابزار مسنجر امنیت بالای آن می باشد. مشخصه های این مسنجر باعث می شود که اسانتر و لذت بخش تری از دیگر مسنجر ها باشد.

 

 

 

Messenger Plus! Live مسنجر قدرتمند Messenger Plus! Live 5.03.716

Sadra بازدید : 32 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

عنوان نقش آفرینی Final Fantasy VIII اولین بار در سال ۱۹۹۹ توسط استودیو Square Product Development Division 1 برای دو پلتفرم pc ,play station از سوی شرکت  Square Enix راهی بازار گشته و توانسته ۸٫۵میلیون نسخه کپی به فروش برساند. حال شرکت Square Enix نسخه ریمیک آن را که از Steam cloud و آچیومنت ها پشتیبانی می کند در شبکه استیم با قیمت ۱۱٫۹۹ دلار در دسترس برای گیمرها قرار داده است و بازی دارای ویژگی های جدیدی نسبت به آن نسخه ی ۱۹۹۹ می باشد و یکی از آن ها اضافه شدن ویژگی  Magic Boost می باشد، این ویژگی سبب این می باشد که دشمنان را با یک باس فایت زیبا از صحنه ی روزگار محو کنید !

 


تعداد صفحات : 39

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 386
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 368
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,685
  • بازدید ماه : 4,752
  • بازدید سال : 27,797
  • بازدید کلی : 77,755