loading...
دانلود کده98
Benyamin بازدید : 40 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود.

 

 

 

Yahoo Messenger نسخه جدید و نهایی یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final

Benyamin بازدید : 38 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

Nimbuzz یکی از معروفترین مسنجر های موبایل های جاوا و سیمبین می باشد که دارای ویژگی های بسیاری می باشد.جدیداً نسخه مخصوص کامپیوتر نیز منتشر شده است و سایت دانلودها آنرا جهت دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده است.Nimbuzz از مسنجر های Windows Live Messenger (MSN), Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk, Facebook, MySpace, Gadu-Gadu, Hyves به طور کامل پشتیبانی می کند و می توانید به همه ی آنها به صورت همزمام متصل شوید.

 

 

 

Nimbuzz v 2.00 مسنجر قدرتمند و محبوب Nimbuzz 2.0.1 قابل حمل

Sadra بازدید : 38 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

Dementium II HD یک بازسازی از بازی Dementium II است که برنده جوایز مختلف شده بود، این نسخه گیم پلی کلاسیک بازی را حفظ کرده اما جزئیات گرافیکی ، نورپردازی ها و کنترل بازی آپدیت و به روز شده است، Dementium یک بازی شوتر اول شخص و ترسناک است که عناصر معمایی و داستانی هم در آن وجود دارد، شما در این بازی در یک مرکز درمانی به اسم Bright Dawn گیر افتاده اید و کابوس های وحشتناک برای شما تمامی ندارد ، حالا شما باید با حیولاها و موجودات ترسناکی که هر کدام با هم متفاوت هستند و نیازمند استراتژی مخصوص برای نابود هستند مبارزه کنید.

 


Benyamin بازدید : 42 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

vaer Video Recorder for Skype نرم افزاری کامل و کاربردی برای ذخیره و ضبط مکالمات صوتی و تصویری که با نرم افزار skype انجام می شود ، می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی با شروع مکالمات خود با نرم افزار skype میتوانید آنها را در فرمت های صوتی mp3 و ویدویی avi ذخیره نمایید. مکالمات دوستانه و یا مکالمات کاری جهت تهیه پادکست های صوتی و تصویری با اسکایپ بسیار با کیفیت انجام خواهد شد که این نرم افزار به راحتی آنها را ضبط و ذخیره خواهد کرد بدون اینکه کیفیت آنها کاهش یابد. امکاناتی نیز برای تنظیمات کیفیت درون نرم افزار تعبیه شده است. امکان ضبط مکالمات تصویری گروهی که همزمان با چندین نفر انجام می شود نیز وجود دارد و نرم افزار به صورت ساید بای ساید آنها را ذخیره خواهد کرد. 

evaer video recorder for skype ضبط مکالمات صوتی و تصویری Evaer Video Recorder for Skype 1.2.9.35

Benyamin بازدید : 40 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

ooVoo نرم افزاری رایگان و بسیار عالی برای چت های تصویری و صوتی است. این نرم افزار در زمینه چت تصویری و صوتی از نظر کیفیت و سرعت بسیار محبوب به شمار می رود. بعد از نصب نرم افزار کافیست به رایگان فرم عضویت oovoo را پرکنید و اکانت مورد نظرتان را بسازید ، سپس میتوانید با کاربران عضو oovoo به چت ویدیویی و صوتی بپردازید. در ورژن جدید این نرم افزار میتوانید همزمان با ۱۲ کاربر به چت تصویری با کیفیت بالا بپردازید و تصاویر آنها را ملاحظه کنید. همچنین نرم افزار میتواند چت های تصویری و صوتی را ذخیره نماید تا با فرمت فیلم و صدا در کامپیوترتان نگهداری کنید. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند به اکانت فیس بوک نیز متصل شده و با کاربران آنلاین به چت بپردازد. قابلیت ارسال فایل تا ۲۵ مگابایت نیز در این نرم افزار فراهم شده است. نرم افزار دارای قابلیت های دیگری نظیر تماس تلفنی نیز می باشد که نیاز به خرید کردیت می باشد.

 

oovoo ارتباط تصویری رایگان ooVoo 4.1.4.24

Sadra بازدید : 39 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

این بازی در ژانر ماجراجویی قرار داد ولی درگیری های مختلف در بازی میتواند آن را به سبک اکشن بودن هم نسبت بدهد. شخصیت اصلی این بازی کلمانتین نام دارد که در طی ۵ فصل بزرگ میشود, وی یک دختر جوان یتیم است که در دنیای آخرالزمان ارواح گیر افتاده است, او باید یاد بگیرد که چجوری خود را از مخمصه ها خلاص کند و برای زنده ماندن خود تلاش کند. در طول بازی کلمانتین در شرایطی قرار میگیرد که اصول اخلاقی خود و غریزه خود را برای بقا زیر پا میگذارد, وی همواره به دنبال یک جای امن است. تصمیمات و اقدامات داستان در اطراف شما تغییر خواهد کرد و بازی در طی ۵ قسمت جذاب تر میشود. کلمانتین در بازی با چالش های مختلفی روبرو میشود که گیمر باید وی را همراهی کند. The Walking Dead Season 2 در مقایسه با فصل اول گرافیکی و هیجان انگیز تر شده است.

 

Benyamin بازدید : 40 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

سایت های اینترنتی مختلف برای ذخیره اطلاعات خود همواره نیازمند فضایی در اینترنت هستند که به آن هاست گفته می شود. حال آنکه انجام امور مختلف در هاست نیازمند نرم افزارهای مدیریت هاست است. در این زمینه شرکت های مختلف نرم افزارهای بسیاری را با هدف ارئه نرم افزاری با امکانات بیشتر و سرعت بهتر در زمینه مدیریت هاست عرضه کرده اند. نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم FlashFXP نام دارد. این نرم افزار با وجود سادگی که در ظاهرش می توان مشاهده نمود ، امکانات بسیار مناسبی را در زمینه مدیریت هاست در اختیار کاربر قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی اقدام به آپلود و دانلود فایل با حداکثر سرعت و به ساده ترین شکل ممکن نمایید. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید به انتقال اطلاعات میان دو سرور مختلف بپردازید و در دو هاست مجزا تبادل داده انجام دهید. نرم افزار FlashFXP برای کاربرانی که دارای سایت اینترنتی نیستند نیز امکاناتی فراهم آورده است تا بتوانند در محیط های مختلف اینترنتی فایل های عکس ، موسیقی ، ویدیو و دیگر فایل های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

 

 

 

FlashFXP 4.1.1.1651 Final مدیریت قدرتمند FTP با نرم افزار FlashFXP 4.1.1.1651 Final

Sadra بازدید : 33 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

State of Decay Breakdown عنوان یک بازی در سبک نقش آفرینی و اکشن است که توسط Microsoft Studios طراحی و ساخته شده است و شرکت Undead Labs برنامه توسعه پذیری آنرا بدست گرفت. در واقع این بازی شامل یک DLC به همراه نسخه کامل بازی است که بصورت رسمی منتشر شده است. اینجا آخر زندگی است, زامبی ها تمام شهر را گرفته اند و فقط عده ای بازمانده بصورت پراکنده زنده هستند سعی بر خلق یک جامعه قوی در دنیای آخرالزمان را دارند. سبک بازی سوم شخص اکشن است و بازی بصورت Open World میباشد, کل نقشه بازی برای شما در دسترس است, مواظب باشید چراکه در هر قسمت زامبیها وجود دارند, در واقع شما باید جان خود حفظ کرده و با استفاده از سلاح ها و تامین وسایل مورد نیاز در مقابل زامبی ها بایستید و به بازمانده های دیگر کمک کنید. میزان استقامت محدود شما باعث می شود تا نتوانید در درگیری های بزرگ شرکت کنید. همیشه باید سعی کنید که مبارزه های خود را بدون سر و صدا به پایان برسانید، چون ایجاد صدا باعث می شود که زامبی های بیشتری به سمت شما بیایند. گرافیک بازی در مقابل با حجم کم بازی بخوی طراحی شده است و بازی از قدرت گیم پلی خوبی بهره میبرد. در نتیجه انجام حملات شجاعانه برای غذا و مهمات، و نجات دیگر بازماندگان با استعدادهای منحصر به فرد از ویژگی های دیگر این بازی است.

 


Benyamin بازدید : 50 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

نام یکی  از نرم افزار های ساخت سرور اف تی پی می باشد . این برنامه به خاطر حجم بسیار پایین خود ( کم تر از ۴ مگابایت ) از شهرت خاصی برخوردار است ؛ٰ اما با این وجود تمامی قابلیت های مورد نیاز یک کاربر را در خود گنجانده است . بیشتر نرم افزارهایی که برای تبدیل کامپیوتر به سرور طراحی شده اند به دلیل حجم بالای خود ،‌ استفاده بسیار زیادی از حافظه و CPU می کنند که این عامل برای پایداری یک Server به هیچ وجه خوشایند نمی باشد . Xlight FTP Server که قابلیت نصب و اجرا بر روی تمامی ویندوز های مایکروسافت را داراست با یک رابط گرافیکی ساده اما جذاب در استفاده از قابلیت های قرار داده شده به شما کمک می کند .

 

Benyamin بازدید : 34 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

 

WinSCP ابزاری کوچک و رایگان برای برقراری ارتباط با سرورهای FTP است که در محیطی امن شما قادر به ارسال و دریافت انواع فایل بین کامپیوتر خود و سرورهای اف تی پی هستید . از پروتکل های مختلفی نظیر SFTP ، FTP و … پشتیبانی می کند . پشتیبانی از کشیدن و رها کردن ، رابط گرافیکی ، ارسال همزمان چند فایل ، پشتیبانی از U3 ، ویرایشگر متن ، هماهنگ سازی دایرکتوری به صورت تمام اتوماتیک ، پشتیبانی از SSH رمز عبور و … از ویژگی های این نرم افزار است .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

download برقراري ارتباط با سرور اف تي پي با WinSCP 5.0.3 Build 1758 لینک دانلود – 2.6 مگابایت

تعداد صفحات : 39

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 386
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 578
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,895
  • بازدید ماه : 4,962
  • بازدید سال : 28,007
  • بازدید کلی : 77,965