loading...
دانلود کده98
Benyamin بازدید : 51 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

NETGATE Spy Emergency 13 نرم افزاری قدرتمند برای مقابله و حذف انواع جاسوس افزارها و تروجان ها و از بین برنده اسپم ها انجام پاکسازی مربوط به آنها می باشد. با این نرم افزار ابزارهای جاسوسی مانند spyware, trojans, adware, worms و spam دیگر بر روی ویندوز شما جایی نخواهند داشت. این نرم افزار از ۳ نرم افزار جداگانه تشکیل شده است که شامل حذف جاسوس افزار ، حذف تروجان ها و پاکسازی اسپم ها می باشد. این سه ابزار به کاربر کمک میکند که در دنیای پر از خطر آنلاین و آفلاین سیستمی پاک و بدون جاسوس را تجربه کند. این نرم افزار با شناسایی هزاران فایل مخرب با تکنولوژی های جدید میتواند انتخاب خوبی باشد. این نرم افزار با زیرنظر گرفتن زنده ویندوز تمامی اعمال فایل های مختلف را بررسی می نماید و موارد مشکوک را گزارش خواهد داد. همچنین با بررسی صفحات اینترنتی و کوکی ها از حملات جلوگیری خواهد کرد. آپدیت های منظم نرم افزار باعث می شود که نرم افزار دارای جدیدترین فایل های مخرب دنیا باشد

 

NETGATE Spy Emergency 13.0.305.0 ابزار ضدجاسوسی NETGATE Spy Emergency 13.0.305.0

Benyamin بازدید : 44 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

Any DVD Shrink 1.4.1 نام نرم افزاری ساده ولی حرفه ای برای تهیه نسخه پشتیبان از فیلم های DVD شما می باشد. این نرم افزار تعداد بسیار زیادی عملیات را برای شما عرضه می کند که شامل کپی کردن DVD ، شرینک کردن DVD ، رایت کردن DVD ، پاک کردن DVD و ساختن ایمیج های ISO برای DVD می باشد. شما بوسیله این نرم افزار می توانید کدبندی های موجود در یک دی وی دی را مانند CSS , ArccOS و Region Code را دیکود کنید و همچنین می توانید به صورت اتوماتیک به فشرده سازی دی وی دی خود و انتخاب بخشی از دی وی دی خود بپردازید.

 

Any DVD Shrink 1.4.1 مدیریت کامل DVD با نرم افزار Any DVD Shrink 1.4.1

Sadra بازدید : 53 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Speedtest که زیرمجموعه‌ای از سایت معتبر Speedtest است، به‌شما در محاسبه‌ی سرعت اینترنتتان کمک می‌کند. شما می‌توانید نتایج به‌دست آمده را معیاری برای سنجش اینترنت خود قرار دهید و همچنین سرعت اینترنت خود را با دیگرا مقایسه کنید. Speedtest از سرورهای متنوعی برای سنجش سرعت شما استفاده می‌کنید. برای مثال می‌توانید سرعت اینترنت خود را با یک سرور داخل کشور محاسبه کنید و یا با یک سرور در خارج از کشور سرعتتان را محاسبه کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

speedtest محاسبه‌ی سرعت اینترنت با کمک Speedtest.net 3.1.5 – آیفون و آیپد

Sadra بازدید : 48 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

گیمرها در نقش فردی به نام Ement بازی را در دست می گیرند که نقش یک منجی در دنیا ظاهر میشود. با Ement به ماجراجویی می پردازید و ساختمان ها و نماها را با سبک و سیاق خود در دنیای LEGO می سازید. بازیکنان در مسیر مراحلی قرار می گیرند که نتیجه ی انجام آنها نجات دنیای LEGO خواهد بود  . عنوان The LEGO Movie Videogame دارای ۹۰ کاراکتر و ۱۵ مرحله است و بازیکنان باید تمام برگه های راهنمای بازی را به دست آورند تا به یک حرفه ای و شغلی در داخل بازی بدل شوند. این بازی که چندی پیش معرفی شد،شما را به دنیای لگو باز می گرداند و در آن می توانید شخصیت های بزرگ این سری را مشاهده نمایید و به نظر می رسد که این بازی یک The Avengers برای دنیای LEGO می باشد که تمامی قهرمانان و شخصیت های ساخته شده را به دور هم جمع می کند!

The LEGO Movie Videogame PC-FLT

Update: The LEGO Movie Videogame PC-RELOADED added!

 

Lego Movie Videogame pc cover دانلود بازی The LEGO Movie Videogame برای PC

Sadra بازدید : 58 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (1)

Double Dragon Neon یک بازی جدید در سبک مبارزه ای (Fighting) است ، شما در این بازی هدایت دوبرادر دوقلو با اسم های Billy و Jimmy Lee را بر عهده دارید این دو برادر توسط استاد خود هنر رزمی ویژه ای (Sōsetsuken) را آموخته اند و به سلاح های خاصی مجهزند شما باید برای کمک به آنها  در یک ماجراجویی مهیج برای نجات جان Marian از دست نیرو های شرور در ۱۶ مرحله بازی که به دقت و ظرافت طراحی شده اند خود را آماده کنید ، بازی Double Dragon Neon بر مبنای بازی های پرطرفدار دهه ۸۰ میلادی ساخته شده و به زیبایی تکنولوژی امروزی در آن به کار گرفته شده ، حرکات و کمبو های بازی هم به سبک بازی های کلاسیک طراحی شده مانند ضربات چرخشی ، تکل کردن ، ضربه پرشی با زانو و … که یادآور بازی Streets of rage یا شورش در خیابان سگا جنسیس است. از دیگر نکات مثبت بازی گروه سازنده آن یعنی WayForward است که عناوین پر افتخاری مانند BloodRayne: Betrayal, A Boy and His Blob, Batman: The Brave and the Bold and Contra 4 را در کارنامه خود دارند.

Double Dragon Neon PC-RELOADED

 

Double Dragon Neon pc cover دانلود بازی Double Dragon Neon برای PC

Sadra بازدید : 39 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش از شروع بازی باید یادآوری شود که خواندن کمیک این سری به بهتر درک کردن شخصیت‌ها کمک زیادی می‌کند، اما از الزامات نیست. خوشبختانه بازیکنانی که با Fables آشنایی ندارند (نوسنده‌ی این نقد از زمان معرفی بازی در سال ۲۰۱۱ به خاطر علاقه‌ی شدید این کمیک را دنبال کرده) مشکلی در ارتباط برقرار کردن با شخصیت‌ها نخواهند داشت. چرا که "Faith" (نام اپیزود اول) به خوبی دنیای Fables را به مخاطب معرفی می‌کند. جدا از این‌ها داستان بازی قبل از جریان کمیک به وقوع می‌پیوندد. اما Fables درباره‌ی چیست؟ شخصیت‌های داستان‌های فولکلور و دیگر افسانه‌ها (که خود را fables می‌نامند) توسط "دشمن" از خانه‌های خود رانده شده‌اند، به دنیای انسان‌ها آمدند و به منهتن مهاجرت کرده‌اند. جامعه‌ی کوچکی که توسط آن‌ها تشکیل شده "Fabletown" نام دارد و از دید انسان‌ها مخفیست. اکثر شخصیت‌ها به شکل انسان در آمده‌اند تا به راحتی قابل رویت نباشند (هرچند برخی از آن‌ها مانند Mr. Toad با همان شکل اصلی خود زندگی می‌کنند). در TWAU بازیکن کنترل Bigby (و یا همان Big Bad Wolf یا گرگ بد گنده) را در دست می‌گیرد که از گرگ بودن و حمله کردن به شخصیت‌های داستان‌های فولکلور، کلانتر جامعه‌ی کوچک Fabletown شده است. البته ساکنین شهر نگاه خوبی به او ندارند. چرا که به نقل از بازی، خاطرات مردم از ذهنشان پاک نمی‌شود و رفتارهای Bigby در زمان گرگ بودنش تاثیر بدی روی آن‌ها گذاشته است.

The Wolf Among Us Episode 2 PC-CODEX

Note: Episode 1 added separately!

 

The Wolf Among Us pc cover دانلود بازی The Wolf Among Us Episode 2 برای PC

Sadra بازدید : 49 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی Hunters Trophy 2 :America یکی از بهترین بازی های سبک تیراندازی به حیوانات در طبیعت میباشد که اخیرا توسط گروه CODEX منتشر شده است. ایا دوست دارید به شکار حیوانات در طبیعت بروید و بدون محدودیت شکار کنید؟؟ در این بازی شما میتوانید به دنیای یک شکارچی ماهر وارد شوید. اسلحه ها و حیوانات و محیط به گونه ایی طراحی شده اند که شما را مدهوش خواهد کرد.تنها کافیست به اطراف نگاه کنید تا بتوانید حیوانات بیشتری را شکار کنید.

Hunters Trophy 2 America PC-CODEX

 

Hunters Trophy 2 America pc cover دانلود بازی Hunters Trophy 2 America برای PC

Sadra بازدید : 44 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

 

بازی Car Mechanic Simulator 2014 نام یکی از جدیدترین بازیهای کامپیوتر است که در ژانر شبیه سازی عرضه شده و سعی دارد مکانیسم و ساز و کار ماشین را در غالب یک بازی جذاب به تصویر بکشد . در بازی Car Mechanic Simulator 2014 شما صاحب یک تعمیرگاه و آزمایشگاه بزرگ ماشین هستید که روزها ده ها درخواست و ماشین برای شما ارسال میشود که باید قطعات مختلف آنها را تعویش نمایید و در مناطق مختلف آنها را به معرض آزمایش و امتحان بگذارید . بازی Car Mechanic Simulator 2014 به خوبی توانسته از پس شبیه سازی مکانیسم ماشین بر بیاید و بیش از ۱۰۰ قطعه ریز و درشت ماشین در آن شبیه سازی شده است که در ماموریتهای مختلف نیاز به تعویض یا تعمیر آنها خواهید داشت. در واقع بازی Car Mechanic Simulator 2014 میتواند به خوبی شما را با مکانیسم و ساز و کار یک ماشین آشنا کند و انواع قطعات ماشین و وظایف آنها را به شما معرفی کند . از دیگر نکات مثبت بازی Car Mechanic Simulator 2014 میتوان به گرافیک خوب و وجود ماشینها و ماموریتهای متنوه در بازی اشاره کرد که آنرا از حالت یکنواختی خارج کرده است.

 

Car Mechanic Simulator 2014 PC-TiNYiSO

 

 

 

Car Mechanic Simulator 2014 pc cover دانلود بازی Car Mechanic Simulator 2014 برای PC

Benyamin بازدید : 43 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

Freemake Video Downloader نرم افزاری رایگان و بسیار عالی برای دانلود و ذخیره کردن ویدیوهای آنلاین وبسایت های به اشتراک گذاری ویدیو می باشد. این نرم افزار عالی با پشتیبانی بیش از ۱۰ هزار وبسایت به اشتراک گذاری تصویر نظیر یوتوب،فیس بوک،vimeo و… میتواند بسیار ساده از آنها ویدیو دانلود کند و در حین دانلود آنها را با فرمت دلخواه کاربر نظیر AVI, MKV, 3GP, MP3, iPod, PSP و… ذخیره کند. همچنین این نرم افزار رایگان میتواند ویدیوها را به صورت صوتی و فایل صدا ذخیره کند و این قابلیت به کسانی که فقط قصد دارند صدای ویدیو را ذخیره کنند کمک میکند. قابلیت دانلود با کیفیت بالا و همچنین دانلود ویدیوهایی که به صورت embeded و قفل شده به اشتراک گذاشته شده اند نیز وجود دارد. لازم به ذکر است این نرم افزار میتواند ویدیوهای فیس بوک را نیز ذخیره سازی نماید. امیدواریم از این نرم افزار استفاده بهینه را ببرید.

 

Freemake Video Downloader دانلود ویدیوهای آنلاین Freemake Video Downloader 3.6.2.7

 

Benyamin بازدید : 46 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

موزیک پلیر JetAudio یکی از محبوب‌ترین موزیک‌پلیر‌های موجود برای ویندوز است. نسخه‌ی اندروید این نرم‌افزار نیز با قابلیت‌های زیاد خود و پشتیبانی از فرمت‌های متنوع صوتی تجربه‌ی گوش دادن به‌موزیک‌هایتان را برایتان دلنشین‌تر می‌کند. این اپلیکیشن دارای افکت‌هایی است که در بهبود کیفیت صدا مؤثر هستند. قابلیت تنظیم سرعت پخش فایل صوتی، تایمر برای قطع صدا، امکان اشتراک‌گذاری موزیک در شبکه‌های اجتماعی و… از جمله قابلیت‌های این نرم‌افزار هستند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

jetaudio plus android موزیک پلیر محبوب JetAudio Plus 3.9.0   اندروید

تعداد صفحات : 39

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 386
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 371
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 480
  • بازدید ماه : 1,397
  • بازدید سال : 24,442
  • بازدید کلی : 74,400