loading...
دانلود کده98
Benyamin بازدید : 49 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

ePub Converter نرم افزاری عالی برای تبدیل فرمت اسناد epub drm یا nodrm به فرمت های معمول pdf و word و txt و Kindle و html می باشد. EPUB کوتاه شدهٔ (electronic publication) یک استاندارد باز و آزاد برای کتاب الکترونیکی است که توسط انجمن بین المللی انتشارات دیجیتال (IDPF) بوجود آمده است. پسوند این نوع فایل‌ها .epub است. EPUBبرای محتوا هایی با قابلیت بازخوانی طراحی شده است، به این معنا که یک دستگاه خواننده ی این فرمت می تواند مطالب را برای صفحه نمایش های خاص بهینه کند. همچنین epubمطالب با طرح ثابت را پشتیبانی می کند. اما در برخی مواقع لازم است که کتاب و اسنادی با این فرمت به فایل های Pdf و دیگر فایل ها که نام بردیم تبدیل شوند تا قابلیت باز شدن و نمایش آن در دیگر دستگاه ها نظیر pc و لپ تاپ ها فراهم آید. برای این کار نیاز به نرم افزار خاصی است که ePub Converter یکی از آنهاست. این نرم افزار بسیار ساده است و تبدیل فرمت به سادگی چند کلیک انجام خواهد شد. پشتیبانی از هر دو نوع فایل های epub ایجاد شده شرکت های Adobe digital editions و Barnes & Noble NOOK باعث می شود تبدیل فرمت انواع اسناد epub امکان پذیر باشد.

 

ePub Converter تبدیل فرمت اسناد epub با نرم افزار ePub Converter 2.7.109.352

 

Sadra بازدید : 48 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

اسم من جک هست. فامیل واقعیم رو نمی دونم. شک و تردید چیزی هست که به من اعطا شده. شاید هم از طرف والدینم نباشه. میگن که هرکسی داستان خودش رو برای روایت کردن داره. ولی این یه حقیقت ناقص و نصفه هستش. ما اونقدر روی خودمون متمرکز هستیم که بقیه ی داستان ها و ماجراها رو از یاد می بریم. اونایی که با یه دیدگاه گسترده تری نوشته شدن. جایی که داستان ما فقط یک بخش از این ماجراها میتونه باشه. جایی که ما فقط یک نقش رو ایفا می کنیم.  در زندگی واقعی هر داستانی به داستانی دیگه مربوط هستش و نمیتونین بگین که یکی از بقیه مهم تر هست. من نقش خودم رو در حد توانم خوب اجرا کردم ولی می دونم در نبود سایر بازیگران نمی تونستم این نوشته رو بنویسم. من سعی می کنم داستانم رو بیان کنم و تمام دقتم رو میزارم تا نشون بدم که داستان من مهم ترین داستان نیست! شاید باید از همینجا شروع کنیم. همین خانه ی قدیمی! بعضی از مردم به اون خانه ی ارواح یا خانه ی عروسکی میگن. میتونین هرچی دوست دارین اونو بعدا اسم بزارین. ولی الان، اسمش همون خانه ی قدیمی هست.

Haunted Memories Ep02 pc cover دانلود بازی Haunted Memories Episode 2: Welcome Home برای PC

Sadra بازدید : 49 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

فعالیتهای دشوار و ساخت و ساز ساختمانهای عظیم را تجربه کنید،یک بازی شبیه سازی با قدرت تشابه بالا همراه با استفاده از فیزیک و ماشین آلات سنگین شما را به چالش خواهد کشاند،پروژه های بزرگ را انجام دهید و تجارت کنید. به وسیله این بازی زیبا , به عنوان یک رئیس شرکت ساخت و ساز شناخته می شوید و باید مهارت های خود را در این رشته به دید همگان بگذارید . تخریب خانه های قدیمی , پر کردن پایه های ساختمان ها با بتن و ساختن بناهای جدید را می توانید به صورت کامل در این بازی تجربه کنید . پشت دستگاه های مختلف ساخت و ساز نشسته از کامیون بارگیری گرفته تا جرثقیل های غول پیکر , مهارت خود را به رخ دیگران بکشید . هرچه بیشتر و بهتر طرح های عمرانی را به پایان برسانید , باعث می شود پول بیشتری به دست آورده و قراردادهای بزرگتری را با سایر مشتریان خود منعقد کنید همچنین می توانید تجهیزات و وسایل پیشرفته تری را نیز تهیه نمایید.

Construction Machines pc cover دانلود بازی Construction Machines 2014 برای PC

Sadra بازدید : 47 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

یک بازی شوتر اول شخص یا FPS است که بخش تک نفره ندارد و یک بازی مولتی پلیر آنلاین محسوب میشود ، نسخه اولیه بازی با ۱۰ نقشه ، بیش از ۴۰ سلاح مختلف ، ۷ نوع بازی ، ۵ نوع کلاس بندی منتشر شده است. سبک بازی اکشن بوده و توسط ۵۰۵ Games طراحی و ساخته شده است و شرکت Plastic Piranha آنرا در شبکه Steam منتشر کرد. شرکت سازنده عنوان اصلی را اینگونه بیان کرده است: مپ (نقشه) های خود را بسازید و آن ها را بصورت آنلاین به اشتراک بگذارید! ایجاد مراحل FPS و نقشه ها با کمک کیت ساخت و ساز Rekoil و استفاده از ابزارهای قدرتمند بعدی به عرصه های سفارشی و اشتراک گذاری آنها با دیگر بازیکنان Rekoil از ویژگی های اصلی این بازی است. بازی در یک دنیای به مراتب ویران شده به وقع میپیوندد و در طول بازی باید دشمن را نابود کنید، بازیکنان باید بیشترین امتیاز را دریافت کنند تا به پیروزی برسند. بازی با ۷ حالت مختلف، ۱۰ نقشه، و بیش از ۴۰ سلاح های مختلف با عمل FPS حرفه ای و سرگرم کننده از ویژگی های این بازی است. درمورد گرافیک بازی Rekoil نمیتوان گفت که بازی از موتور گرافیکی حرفه ای بهره میبرد اما در مقایسه با حجم کلی بازی گرافیک راضی کننده ای دارد و تا سازنده بیشتر سعی کرده بر روی ویژگی و گیم پلی بازی تمرکز کند تا گرافیک!

Rekoil pc cover دانلود بازی Rekoil برای PC

Sadra بازدید : 57 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

یک بازی شوتر FPS است که شما را به فضای نبردهای نزدیک و تن به تن خیابانی میبرد جایی که پیروزی تیم شما بستگی به توانایی شما در تامین امنیت پایگاه هایتان و از بین بردن منابع دشمن است. سبک بازی اکشن و این بازی هم همانند دیگر بازی های FPS باید دشمن را نابود کنید. بازی دارای ۶ مپ منحصر به فرد با همراهی ۱۲ بازیکن است و سازنده بازی را به دو حالت تقسیم کرده است، در حالت اول شما میتوانید با همراهی دوستان ماموریت ها را به پایان برسانید و یا از یک پاسگاه مرزی در برابر حمله دشمنان دفاع کنید. سازنده بازی بیشترین وقت خود را صرف طراحی خاص بخش multiplayer کرده است بطوری که ۵ حالت بازی چند نفره تا سقف ۳۲ بازیکن پشتیبانی میشود. بیش از ۲۰ سلاح در این بازی وجود دارد که گیمر میتواند سلاح مورد نظر خود را همراه با اضافات انتخاب کند، همچنین بازی Insurgency از قابلیت ۳D VOIP(سیستم ارتباطی) و ساخت مپ های مختلف به وسیله Insurgency SDK و سیستم نوشتاری را پشتیبانی میکند

Insurgency pc cover دانلود بازی Insurgency برای PC

Benyamin بازدید : 49 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

موزیک پلیر n7player یک پخش‌کننده موزیک با قابلیت‌های متنوع برای اندروید است. این موزیک پلیر سعی می‌کند با ظاهری متفاوت و با استفاده از عناصر ۳D، و با بهره گرفتن از مالتی‌تاچ، تجربه‌ی متفاوتی از پخش موزیک را در اختیار شما قرار دهد. صفحه اصلی این موزیک پلیر شامل یک ابر برچسب است که به شما کمک می‌کند راحت‌تر فایل‌های Mp3 خود را جستجو کنید. نام خواننده‌ها و کاور آلبوم‌ها نیز با ظاهری جذاب به‌شما نمایش داده می‌شود. این موزیک پلیر با ظاهری مینیمالیست جستجو در بین موزیک‌هایتان را ساده و بدون پیچیدگی می‌کند. فایل‌هایی که توسط این پلیر ساپورت می‌شوند عبارتند از: mp3, mp4, m4a, m4p, ogg, wma, wav, aac, 3gp, mid, xmf, ogg, mkv(4.0+)، همچنین دقت داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

n7 player android موزیک پلیر n7player Music Player Full 2.0.9d   اندروید

Benyamin بازدید : 51 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (1)

نرم‌افزار InstaPicFramePRO، ابزاری است برای گذاشتن حاشیه یا فریم برای عکس‌های شما. در اصل این برنامه کارش چیدن چند عکس در کنار یکدیگر و گذاشتن یک فریم به انتخاب شما برای عکس است و البته در نهایت اگر دوست داشته باشید می‌توانید عکس را در Instagram نیز مستقیماً آپلود کنید. از محاسن این برنامه می‌توان به راحت بودن کار با آن اشاره کرد به‌طوری که با چند انتخاب ساده، چندین عکس را در کنار یکدیگر قرار خواهید داد. این مجموعه شامل پشت صفحه‌ها، فریم‌ها و قاب‌های متنوعی است. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

instapicframepro android گذاشتن حاشیه برای عکس‌ها با InstaPicFramePRO 1.1.2   اندروید

 

Benyamin بازدید : 46 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

Heroes United 2013 cover small دانلود انیمیشن Iron Man and Hulk: Heroes United 2013

 

ام انیمیشن: Iron Man and Hulk: Heroes United

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۷۱ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/BDRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: -

Benyamin بازدید : 49 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

Odd Planet Episode یک بازی ماجراجویی و فکری می باشد که از بازی های هم سبک خود یعنی Limbo و Oddworld الهام گرفته است . به دخترکی کوچک کمک کنید تا از سیاره ی بیگانگان جان سالم به در ببرد . در طی مراجل بازی او احساسات و افکار خود را با شما در میان می گذارد . محیط های جذاب و دیدنی از سایر ویژگی این بازی می باشند که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

 

Odd Planet Episode دانلود بازی فکری و کم حجم Odd Planet Episode 1 v1.2

Benyamin بازدید : 49 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۵ والپیپر زیبا با موضوع شهرهای دیدنی دنیا آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

Unbelievable Cityscapes HD Wallpapers set 102 cover مجموعه 75 والپیپر با موضوع شهرهای دیدنی دنیا Unbelievable Cityscapes HD Wallpapers

 

تعداد صفحات : 39

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 386
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 454
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,771
  • بازدید ماه : 4,838
  • بازدید سال : 27,883
  • بازدید کلی : 77,841